Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Myszków: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH
Numer ogłoszenia: 16826 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Kody CPV dotyczące zamówienia: a) 71.30.00.00 - 1 - usługi inżynieryjne. b) 71.35.50.00 - 1 - usługi pomiarowe. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Wykonanie prac geodezyjnych. 4. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub dwie części zamówienia. 5. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na następujące dwie części: 1) Część 1: Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary; 2) Część 2: Wykonanie prac geodezyjnych - podziały. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary, obejmuje: 1) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Ciasnej (od ul. 1 Maja do ul. Millenium). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 2) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Dobrej (od ul. 1 Maja do ul. Millenium). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 3) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Robotniczej (od ul.1 Maja do ul. Millenium). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 4) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Pięknej (od działki 1373/2 do ul. Gruchla i Projektowana). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami c) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; d) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; e) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; f) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; g) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 5) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Nierada (od ul. Włodowskiej do wiaduktu w ciągu drogi publicznej powiatowej nr 1715-S). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 6) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Dworskiej (od ul. Kościuszki do ul. Pszennej). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 7) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Czarnieckiego (od ul. Pułaskiego do ul. Miodowej). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 8) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Gołębiej (od ul. Słowackiego do ul. Osińska Góra). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami; c) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; d) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; e) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; f) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; g) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 9) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Strugi (od ul. Pułaskiego do ul. Wyzwolenia). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 7. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: Wykonanie prac geodezyjnych - podziały, obejmuje: 1) Podział nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (wydzielenie do 7 działek) - wykonanie podziału dla 6 nieruchomości. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, d) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. 2) Wznowienie granic nieruchomości - wykonanie wznowienia dla 4 nieruchomości. W ramach wznowienia granic należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały; kserokopie zawiadomień o wznowieniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 3) Rozgraniczenia nieruchomości - wykonanie rozgraniczenia dla 4 nieruchomości. W ramach rozgraniczenia należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie wezwań do stawiennictwa na gruncie (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 4) Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych - wykaz dla 4 nieruchomości. W ramach wykazu zmian danych ewidencyjnych należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. 5) Pomiar do regulacji stanu prawnego nieruchomości (zasiedzenia) - pomiar dla 5 nieruchomości. W ramach pomiaru do regulacji stanu prawnego nieruchomości należy: a) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz, kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 6) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego - wykaz dla 6 nieruchomości. W ramach wykazu synchronizacyjnego należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz synchronizacyjny w 2 egz. 7) Podział nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - wykonanie podziału dla 2 nieruchomości. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; c) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; d) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; e) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 8) Wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych polegającego na połączeniu działek znajdujących się w jednej księdze wieczystej (połączenie 4 działek) - wykonanie wykazu dla 2 nieruchomości. W ramach wykazu synchronizacyjnego należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. 8. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazw/y (firm/y) podwykonawcy/ów na którego/ych zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia, Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) 2. Przystępując do niniejszego postępowania w części 2 zamówienia, Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: dla części 1 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.1.2014 - Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary - część 1 zamówienia. dla części 2 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.1.2014 - Wykonanie prac geodezyjnych - podziały - część 2 zamówienia. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium, przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, oraz: b) z wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - dla 1 części zamówienia, będzie wynikać łącznie, że: c) z wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - dla 2 części zamówienia, będzie wynikać łącznie, że: wykonane główne usługi o podobnym rodzaju co przedmiot zamówienia, wykazane przez Wykonawcę, zostały poświadczone przez podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane. Poświadczenie świadczy o należytym wykonaniu wykazanej usługi. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - składa w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy, jeśli, Wykonawca nie wykonał usług lub wykonał je nienależycie, to umieścił je w wykazie, a ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie nie powinno być następstwem niewywiązywania się Wykonawcy ze swoich dotychczasowych zobowiązań umownych - w stopniu, który podważa posiadanie przez Wykonawcę poziomu kwalifikacji, efektywności, doświadczenia i rzetelności, wymaganego do realizacji udzielanego zamówienia (patrz - informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie). Poświadczanie dla usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie - nie obowiązuje, w ramach wykazanych przez Wykonawcę głównych usług, Wykonawca spełnia (wykazuje) dla nich minimalny poziom, ustalony (określony) poniżej przez Zamawiającego. Minimalny poziom usług wymagany do wykazania przez Wykonawcę, oraz do złożenia poświadczeń określających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie: dla części 1 zamówienia: wykonanie w okresie 12 miesięcy pomiaru/pomiarów do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy/ulic o długości łącznej co najmniej 6000 m. dla części 2 zamówienia: wykonanie w okresie 12 miesięcy prac geodezyjnych polegających na podziałach nieruchomości o wartości brutto co najmniej 35 000,00 zł. Informacja o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: Opisane przez Wykonawcę w ww. informacji przyczyny niewykonania lub nienależytego wykonania usług nie mogą podważać posiadania przez Wykonawcę poziomu kwalifikacji, efektywności, doświadczenia i rzetelności, jaki jest niezbędny do realizacji udzielanego zamówienia (części zamówienia) tj. do zrealizowania przynajmniej minimalnego poziomu usług odnoszącego się do poszczególnych części zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, oraz: b) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia zawodowe) - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: 2 osobami, w tym: minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia geodezyjne w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm), - poprzez podanie: imion i nazwisk osób, kwalifikacji zawodowych (uprawnienia zawodowe), zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. c) z oświadczenia Wykonawcy będzie wynikać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego uprawnienia geodezyjne. Zakres wymaganych uprawnień został określony w lit. b
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Minimalny poziom usług wymagany do wykazania przez Wykonawcę, oraz do złożenia poświadczeń określających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie: dla części 1 zamówienia: wykonanie w okresie 12 miesięcy pomiaru/pomiarów do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy/ulic o długości łącznej co najmniej 6000 m. dla części 2 zamówienia: wykonanie w okresie 12 miesięcy prac geodezyjnych polegających na podziałach nieruchomości o wartości brutto co najmniej 35 000,00 zł.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa Wykonawców występujących wspólnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, uwzględniając następujące czynniki: 1) brak dokumentów potwierdzających stan prawny nieruchomości, 2) występowanie rozbieżności między stanem prawnym nieruchomości a zapisami ewidencji gruntów i budynków, których nie da się wyjaśnić wykazem synchronizacyjnym, 3) konieczność rozgraniczenia nieruchomości. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany podwykonawcy/ów, który/rzy został/li wskazany/i w ofercie Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 57..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 109 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH - POMIARY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary, obejmuje: 1) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Ciasnej (od ul. 1 Maja do ul. Millenium). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 2) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Dobrej (od ul. 1 Maja do ul. Millenium). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 3) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Robotniczej (od ul.1 Maja do ul. Millenium). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 4) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Pięknej (od działki 1373/2 do ul. Gruchla i Projektowana). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami c) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; d) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; e) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; f) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; g) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 5) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Nierada (od ul. Włodowskiej do wiaduktu w ciągu drogi publicznej powiatowej nr 1715-S). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 6) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Dworskiej (od ul. Kościuszki do ul. Pszennej). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 7) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Czarnieckiego (od ul. Pułaskiego do ul. Miodowej). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 8) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Gołębiej (od ul. Słowackiego do ul. Osińska Góra). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami; c) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; d) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; e) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; f) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; g) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 9) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Strugi (od ul. Pułaskiego do ul. Wyzwolenia). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; wykazy zmian danych ewidencyjnych po 1 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH - PODZIAŁY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych - podziały, obejmuje: 1) Podział nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (wydzielenie do 7 działek) - wykonanie podziału dla 6 nieruchomości. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, d) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. 2) Wznowienie granic nieruchomości - wykonanie wznowienia dla 4 nieruchomości. W ramach wznowienia granic należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały; kserokopie zawiadomień o wznowieniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 3) Rozgraniczenia nieruchomości - wykonanie rozgraniczenia dla 4 nieruchomości. W ramach rozgraniczenia należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie wezwań do stawiennictwa na gruncie (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 4) Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych - wykaz dla 4 nieruchomości. W ramach wykazu zmian danych ewidencyjnych należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. 5) Pomiar do regulacji stanu prawnego nieruchomości (zasiedzenia) - pomiar dla 5 nieruchomości. W ramach pomiaru do regulacji stanu prawnego nieruchomości należy: a) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz, kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 6) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego - wykaz dla 6 nieruchomości. W ramach wykazu synchronizacyjnego należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz synchronizacyjny w 2 egz. 7) Podział nieruchomości w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - wykonanie podziału dla 2 nieruchomości. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z Zamawiającym; c) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; d) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; e) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 8) Wykonanie wykazu zmian danych ewidencyjnych polegającego na połączeniu działek znajdujących się w jednej księdze wieczystej (połączenie 4 działek) - wykonanie wykazu dla 2 nieruchomości. W ramach wykazu synchronizacyjnego należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. 8. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazw/y (firm/y) podwykonawcy/ów na którego/ych zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wesołówka, gmina Stanin
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czeremcha
- Opracowanie dokumentacji projektowej na System Sygnalizacji Pożarowej w budynku nr 1, 2 i 3
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania pn.:Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na rzece Wiśle w ciągu DP 2635 S ul. Wiejskiej w Drogomyślu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.