eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówWymiana wewnętrznego ogrodzenia płyty boiska z wkopaniem rur typu peszel oraz malowanie ogrodzenia zewnętrznego stadionu miejskiego przy ul. Cichej 6 w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Chorzów: Wymiana wewnętrznego ogrodzenia płyty boiska z wkopaniem rur typu peszel oraz malowanie ogrodzenia zewnętrznego stadionu miejskiego przy ul. Cichej 6 w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 168334 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznego ogrodzenia płyty boiska z wkopaniem rur typu peszel oraz malowanie ogrodzenia zewnętrznego stadionu miejskiego przy ul. Cichej 6 w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.1. Rozbiórki i demontaże: - demontaż ogrodzeń stalowych i furtek z prętów stalowych ( przęsła). - wywóz złomu we wskazane miejsce przez inwestora. 3.1.2. Roboty montażowe: OGRODZENIE WYSOKIE - wys. 2,10m+0,40m w przęsłach szerokości - 3,00m, Słupki wykonane z profila stalowego zamkniętego 60mm x 60mm x 4mm zabetonowane na głębokość 80cm, od wysokości ok. 160cm do słupków dospawać zastrzały zabetonowane na głębokość 60 cm z profila stalowego zamkniętego 50/50/4 mm Wypełnienie przęsła z pionowych prętów stalowych 20mm x 20mm przyspawanych do czterech prętów poziomych, pręty pionowe zakończyć 10 cm przed murawą. Od wysokości 2,10m ogrodzenie pochylić w stronę trybun pod kątem około 45 stopni. Całość zabezpieczyć antykorozyjnie minią i dwukrotnie farbą nawierzchniową ftalową w kolorze niebieskim RAL 5017 ( dostosować do istniejących kolorów na obiekcie) OGRODZNIE NISKIE - wys. 1,15m w przęsłach szerokości - 3,00m, Słupki wykonane z profila stalowego zamkniętego 50mm x 50mm x 3mm zabetonowane na głębokość 80cm, od wysokości ok. 60 cm do słupków dospawać zastrzały zabetonowane na głębokość 60 cm z profila zamkniętego 50/50/3 mm. Wypełnienie przęsła z pionowych prętów stalowych x 14mm x 14mm przyspawanych do trzech prętów poziomych. Pręty pionowe zakończyć 10 cm przed murawą. Całość zabezpieczyć antykorozyjnie minią i dwukrotnie farbą nawierzchniową ftalową w kolorze RAL 5017 (dostosować do istniejących kolorów na obiekcie) FURTKA NISKA - wys. 1.15m i szerokości 1,50m, Furtkę należy wbudować w ogrodzenie rama furtki z profila stalowego zamkniętego 30mm x 25mm x 2,5mm, wypełnienie takie jak w ogrodzeniu, furtka musi posiadać dwa zawiasy budowlane toczone oraz zamknięcie na kłódkę patentową. Całość zabezpieczyć antykorozyjnie minią i dwukrotnie farbą nawierzchniową ftalową kolor RAL 5017 FURTKA WYSOKA - wys, 2,10 m i szerokości 1,50m, Furtkę należy wbudować w ogrodzenie. Rama furtki z profila stalowego zamkniętego 40mm x 25mm x 3mm, wypełnienie takie jak w ogrodzeniu, furtka musi posiadać dwa zawiasy budowlane toczone oraz zamknięcie na kłódkę patentową. Całość zabezpieczyć antykorozyjnie minią i dwukrotnie farbą nawierzchniową ftalową RAL 5017 BRAMA DUŻA - Dwuskrzydłowa - wys. 2.10 m szer. 2 x 3,00m na słupkach z profila kwadratowego 100mm x 100mm x 3mm rama skrzydła wykonana z profila kwadratowego 60mm x 30mm z zastrzałem, wypełnienie z prętów kwadratowych 2,00m x 20mm x 20mm rozstaw co 20 cm , brama musi posiadać po dwa zawiasy budowlane toczone na skrzydło oraz zamknięcie na kłódkę patentową. Całość zabezpieczyć antykorozyjnie minią i dwukrotnie farbą nawierzchniową ftalową RAL 5017 BRAMKI MAŁE - dwuskrzydłowe - wys.1,05m szer. 2 x 1,50m na słupkach tak jak w ogrodzeniu niskim, rama skrzydła wykonana z profila kwadratowego 40mm x 25mm x 3mm, wypełnienie z prętów kwadratowych 1,05m x 20mm x 20mm rozstaw co 20 cm, brama musi posiadać po dwa zawiasy budowlane toczone na skrzydło oraz zamknięcie na kłódkę patentową. Całość zabezpieczyć antykorozyjnie minią i dwukrotnie farbą nawierzchniową ftalową RAL 5017 PESZEL - Rurę giętką fi 100mm wkopać na głębokość 30 cm. i obsypać ziemi z wykopu. Zamontować systemowe kinetki przelotowe PP fi 315mm z klapą PP 3.1.3 Roboty betonowe: - zabetonowanie słupków pionowych bram, przęseł i furtek na głębokość min. 0,9m betonem B - 20 3.1.4. Roboty malarskie: nowe ogrodzenie zabezpieczyć przed korozją farbą minią lub Cekor R oraz dwukrotnie farbą ftalową nawierzchniową w kolorze RAL 5017. Ogrodzenie zewnętrzne tj. odcinek od strony DTŚ oraz hali przy ul. Dąbrowskiego wyczyścić mechaniczne szczotkami stalowymi i papierem ściernym oraz zabezpieczyć przed korozją farbą minią lub Cekor R oraz dwukrotnie farbą ftalową nawierzchniową w kolorze RAL 5017. Uwaga! Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy zrealizowany będzie na czynnym stadionie, w związku z czym wykonawca zobowiązany będzie dostosować czas wykonywania robót do harmonogramu rozgrywek ligowych. Ponadto zobowiązuje się wykonawcę do montażu nowego ogrodzenia etapami tak aby przez cały czas trwania inwestycji (a w szczególności podczas spotkań ligowych) zachować ciągłość ogrodzenia płyty boiska. Nie dopuszcza się zastosowania ogrodzenia zastępczego. 3.2. Łączną kwotę netto i brutto wynikającą z kosztorysu ofertowego należy wpisać w załączony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą STWiOR oraz przedmiaru robót załączonych do niniejszej SIWZ i stanowiących jej integralną część. 3.4 W przypadku wskazanych w dokumentacji nazw urządzeń i materiałów dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem posiadania przez nie wszystkich wymaganych dopuszczeń i atestów oraz osiągania parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od tych ujętych w dokumentacji. Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg dokumentacji projektowej. 3.5 Przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej 36 miesięczną gwarancją..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - udowodnią, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymagane jest: - wykazanie się przez wykonawców wykonaniem robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wartość zamówienia nie może być mniejsza niż 80.000,00 zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • / w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ wykonawcy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a mianowicie: - 1 osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych -kierownika robót (w rozumieniu ustawy -Prawo budowlane w dziedzinie : konstrukcyjno- budowlanej) wraz z aktualnymi uprawnieniami w rozumieniu ustawy o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej: opłacona, aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,-zł (lub równoważnie: potwierdzający ubezpieczenie działalności gospodarczej w związku z zamierzonym wykonaniem niniejszego zamówienia publicznego, na kwotę co najmniej 100.000,-zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

karty techniczne, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną (w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych) Do oferty należy dołączyć wszelkie niezbędne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Oświadczenia i wykazy składa się wyłącznie w oryginale. Pozostałe dokumenty składa się w oryginale lub w kopii z poświadczeniem wykonawcy o zgodności kopii z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów kopie dokumentów dotyczących wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty obcojęzyczne należy złożyć z tłumaczeniem na język polski dokonanym lub poświadczonym przez wykonawcę. Zaleca się składanie dokumentów w porządku wymienionym w punkcie 5.2, 6.1, i 10 siwz. Zaleca się ponumerowanie stron. Jeśli ofertę podpisała osoba nie występująca w wypisie z KRS, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, albo w innym dokumencie potwierdzającym uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej i potwierdzającym uprawnienia do reprezentacji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawcy składający wspólną ofertę, którzy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dołączą do oferty stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie podpisują ofertę zgodnie z pełnomocnictwem dołączonym do oferty, ponosząc solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. W przypadku ofert wspólnych przed podpisaniem umowy wykonawcy muszą dostarczyć: - konsorcja: umowę konsorcjum, określającą sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania - spółki cywilne: kopię umowy spółki cywilnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia umowne 16.1 Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy- załącznik nr 3, stanowiący integralną część niniejszej siwz. 16.2 Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 16.3 W szczególności zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy: a. wystąpienie warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób; b. konieczność zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c. zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla zamawiającego; d. wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, nie przewidzianych w dacie udzielenia zamówienia, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia. 16.4 Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje: a. możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów umownych; b. możliwość zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego; c. możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającej z porównania rozmiaru i wartości robót zamiennych z robotami pierwotnie zamówionymi z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; d. modyfikację rozmiaru i rodzaju robót w zakresie ustalonych robót zamiennych, bez możliwości jednak rozszerzenia zakresu zamówienia w związku z zakazem wynikającym z art. 140 ust. 1 ustawy Pzp; 16.5 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113,41-500 Chorzów, pokój 335 za cenę 30 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113,41-500 Chorzów, pokój 335.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.