Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Poznań: Wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych dla przedsięwzięcia EURO 2012 pn.: Budowa infrastruktury uzupełniającej w otoczeniu Stadionu Miejskiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 168523 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Euro Poznań 2012" Sp. z o. o. , ul. Bułgarska 5/7, 60-320 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 899 2012, faks 061 899 2011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.europoznan2012.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych dla przedsięwzięcia EURO 2012 pn.: Budowa infrastruktury uzupełniającej w otoczeniu Stadionu Miejskiego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych dla przedsięwzięcia EURO 2012 pn.: Budowa infrastruktury uzupełniającej w otoczeniu Stadionu Miejskiego w Poznaniu. Wymagana gwarancja na całość przedmiotu zamówienia : 24 miesiące liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Harmonogram realizacji prac projektowych i płatności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tomie III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających ( do 50%), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia dla realizacji przedsięwzięcia EURO 2012 pn: Budowa infrastruktury uzupełniającej w otoczeniu Stadionu Miejskiego w Poznaniu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie związane z projektowaniem inwestycji z branży drogowej o wartości nie mniejszej niż dwadzieścia tysięcy złotych netto. W przypadku złożenia wraz z ofertą dokumentów zawierających wartość wykonanej usługi wyrażoną w walutach obcych, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym powierzone zostanie wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: - projektant branży drogowej - 1 osoba - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej; - projektant branży konstrukcyjnej - 1 osoba - uprawnienia branży konstrukcyjno-budowlanej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy, w tym określonych w niniejszym punkcie, może następować wyłącznie w granicach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Każda zmiana umowy musi być dokonana w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3.Istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić w następujących przypadkach: a) Ograniczenia przez Zamawiającego zakresu opracowania (co do wykonania poszczególnych etapów zadania) z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) Braku możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć w chwili zawierania umowy, c) Zmiany numeru rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, Zamawiającego, lub oznaczenia Stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego, d) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), e) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, f) Wynagrodzenie umowne może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu opracowania (co do wykonania poszczególnych etapów zadania) z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. g) Zmiana zapisów umowy związana z odpowiednią zmianą ogólnie obowiązujących przepisów prawa lub z obiektywną koniecznością zmiany sposobu wykonania zamówienia. h) Uszczegółowienie nazwy wykonywanej dokumentacji może ulec zmianie w przypadku uszczegółowienia nazwy projektu, którego dotyczy dokumentacja. 4. Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.europoznan2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat - EURO POZNAN 2012 Spółka z o.o., ul. Bułgarska 5-7, 60-320 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - EURO POZNAN 2012 Spółka z o.o., ul. Bułgarska 5-7, 60-320 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga dot. pkt. II.2) Ogłoszenia - wymagany termin realizacji zamówienia; 1. Wykonanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji wraz ze sporządzeniem wniosku o wydanie decyzji (jeżeli będzie zachodziła taka konieczność) - do 30 lipca 2010r., 2. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie zachodziła taka konieczność) - do 20 września 2010r., 3.Wykonanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania decyzji o lokalizacji przedsięwzięcia EURO 2012 wraz ze sporządzeniem wniosku o wydanie decyzji - do 27 września 2010r., 4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o lokalizacji przedsięwzięcia EURO 2012 - do 31.12.2010r., 5. Wykonanie inwentaryzacji drzew nieowocowych oraz pozostałych obiektów cennych przyrodniczo na terenie ROD Ustronie dla potrzeb uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów - do 29 października 2010r., 6. Uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów (jeżeli będzie zachodziła taka konieczność) - do 18 lutego 2011r., 7. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych - do 07 stycznia 2011r., 8. Wykonanie Projektu budowlanego i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę (jeśli będzie zachodziła taka konieczność) - do 24 stycznia 2011r., 9.Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnego projektu wykonawczego i budowlanego wraz ostateczną decyzją umożliwiającą rozpoczęcie prac budowlanych (zgłoszenie zamiaru wykonania robót lub pozwolenie na budowę) - do 25 lutego 2011r., W zakresie realizacji pkt. 1. i 2. Zamawiający wystąpił do właściwego organu z wnioskiem o wydanie opinii w sprawie konieczności lub braku konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowej inwestycji. Do dnia wszczęcia niniejszego postępowania Zamawiający nie uzyskał takiej opinii. W przypadku uzyskania opinii o braku konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji etapy 1 i 2 nie będą realizowane przez Wykonawcę i z tego tytułu nie będzie przysługiwało wynagrodzenie wykonawcy, w części wskazanej za realizacje tych etapów w Harmonogramie realizacji prac projektowych i płatności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.