eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszewdostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-14

POZYCJA 16856

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pleszew: dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego III Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Artur Stańczyk, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420712, fax 062 7420903, e-mail: zozpleszew@send.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalpleszew.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów, których zestawienie oraz zapotrzebowanie przedstawione jest w załączniku B do niniejszego ogłoszenia. 2. Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w \Formularzu cenowym\. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W częściach nr 1-3 Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę oferowanych artykułów cenę wypożyczenia Zamawiającemu odpowiednich instrumentariów niezbędnych do wykonywania zabiegów. 4. W częściach nr 1-3 płatność za dostarczony towar nastąpi po jego zużyciu, tj. Zamawiający, niezwłocznie po zużyciu, wyśle do Wykonawcy zużyte elementy i na tej podstawie zostanie wystawiona faktura VAT. 5. Niezwłocznie po upływie terminu obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zwróci dostarczone a nie zużyte elementy. 6. Towar będzie dostarczany bezpośrednio do Bloku Operacyjnego SPZOZ w Pleszewie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia składane pisemnie lub faksem. Towar będzie dostarczany w dni robocze w godz. od 08.00 do 14.00 w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. 8. Podane w formularzach cenowych ilości zamawianych artykułów są wielkościami szacunkowymi. W trakcie realizacji umowy ilość zamawianych artykułów zależeć będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 9. W przypadkach, w których do określenia zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uczyniono to jedynie, aby przybliżyć wymagania funkcjonalne względem przedmiotu zamówienia, zawsze jednak dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. na artykuły posiadające minimum takie cechy jak podany w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu cenowym). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia oszacowano na około 205 tys. euro. Zamówienie jest zamówieniem powtarzającym się okresowo. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 10:15, siedziba Zamawiającego, sala przy stołówce.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestaw implantów do szycia łękotki z aplikatorem. 1) Krótki opis: Zestaw implantów do szycia łękotki z aplikatorem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: implant do szycia łękotki - 9 szt. aplikator kompatybilny z ww. implantami - 1 szt. kaniula kolanowa - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego. 1) Krótki opis: Implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego - 20 szt. Implanty do rekonstrukcji rotatora CUFF - 30 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego. 1) Krótki opis: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego metodą ST - 60 kpl. Zestaw implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego metodą BTB - 6 kpl. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.