To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Pleszew: Dostawa sprzętu j.u. na potrzeby Bloku Operacyjnego III Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Artur Stańczyk, ul. Poznańska, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7420719, fax 062 7420903, e-mail: zozpleszew@send.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.szpitalpleszew.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 55 poz. 16856 z 14.03.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 201071,24 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu j.u. na potrzeby Bloku Operacyjnego III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów, których zestawienie oraz zapotrzebowanie przedstawione jest w załączniku B do niniejszego ogłoszenia. 2. Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w Formularzu cenowym. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W częściach nr 1-3 Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę oferowanych artykułów cenę wypożyczenia Zamawiającemu odpowiednich instrumentariów niezbędnych do wykonywania zabiegów. 4. W częściach nr 1-3 płatność za dostarczony towar nastąpi po jego zużyciu, tj. Zamawiający, niezwłocznie po zużyciu, wyśle do Wykonawcy zużyte elementy i na tej podstawie zostanie wystawiona faktura VAT. 5. Niezwłocznie po upływie terminu obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zwróci dostarczone a nie zużyte elementy. 6. Towar będzie dostarczany bezpośrednio do Bloku Operacyjnego SPZOZ w Pleszewie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia składane pisemnie lub faksem. Towar będzie dostarczany w dni robocze w godz. od 08.00 do 14.00 w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. 8. Podane w formularzach cenowych ilości zamawianych artykułów są wielkościami szacunkowymi. W trakcie realizacji umowy ilość zamawianych artykułów zależeć będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 9. W przypadkach, w których do określenia zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uczyniono to jedynie, aby przybliżyć wymagania funkcjonalne względem przedmiotu zamówienia, zawsze jednak dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. na artykuły posiadające minimum takie cechy jak podany w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu cenowym). 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: implanty do szycia łękotki. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 14.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Szyszkowa 20, 02-285 Warszawa. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 4500 Oferta z najniższą ceną: 4500 / oferta z najwyższą ceną: 4500 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: implanty do rekonstrukcji obrąbka stawu barkowego. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 14.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Szyszkowa 20, 02-285 Warszawa. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 26500 Oferta z najniższą ceną: 26500 / oferta z najwyższą ceną: 26500 Waluta: PLN Część nr: 3 Nazwa: implanty do rekonstrukcji więzadła krzyżowego. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 14.04.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Szyszkowa 20, 02-285 Warszawa. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 114360 Oferta z najniższą ceną: 114360 / oferta z najwyższą ceną: 114360 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3" w ramach zadania: "Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew" w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew"
- Przebudowa ul. Bogusza w Pleszewie (droga powiatowa nr 4351P)
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa kompletnego aparatu do metody koblacji z przyciskiem nożnym wraz z osprzętem dla potrzeb Oddziału Otolaryngologii Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.