eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NarewkaUdzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Narewka: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu
Numer ogłoszenia: 169099 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90837 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, tel. 085 6829880, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i uruchomienie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu.Charakterystyka kredytu:Kwota kredytu: 1.000.000,00 zł.Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2031 r.Uruchomienie kredytu - jednorazowo.Spłata kapitału kredytu w złotych polskich będzie następowała według załączonego Harmonogramu spłat rat kredytu, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2017 r. Spłata ostatniej raty - 31.12.2031 r.W przypadku, gdy termin spłaty kredytu, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego. W przypadku, gdy termin spłaty raty kapitałowej przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty raty w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia spłaty rat kredytowych, jak również spłaty rat w wysokości innej niż przedstawione w harmonogramie, z możliwością wydłużenia okresu kredytowania, na formalny wniosek Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Odsetki naliczane i płatne będą w okresach kwartalnych (w okresie jednego kwartału odpowiadającemu okresowi przyjętej stawki bazowej oprocentowanie będzie stałe).Cena ofertowa, którą stanowią:koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 3M z dnia 13.06.2016 r. w wysokości 1,68 %, powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy,prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić:prowizja przygotowawcza,oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczane dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 3M.Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem terminu kredytowania, tj. przed 31.12.2031 r. Wcześniejsze spłacenie kapitału wymaga uprzednio powiadomienia Wykonawcy (banku) i spowoduje zmniejszenie ilości i wysokości rat odsetkowych, nie spowoduje również dodatkowych opłat i prowizji.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.Dodatkowe informacje.Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne;Zamawiający oświadcza, że nie posiada wierzytelności, które byłyby zabezpieczone przez wierzycieli w formie przewidzianej przepisami prawa, a w szczególności hipoteką lub zastawem;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Hajnówce, ul Piłsudskiego 12, 17-200 Hajnówka, ul Piłsudskiego 12, 17-200 Hajnówka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279506,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 212579,33

  • Oferta z najniższą ceną: 212579,33 / Oferta z najwyższą ceną: 274061,16

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.