eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówwykonanie i dostawa (wraz z rozmieszczeniem i montażem) wyposażenia magazynów muzealiów oraz pracowni konserwacji mebli Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki na Wawelu w budynku nr 5 na Wawelu, według projektu firmy Triada Design, 31-1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Kraków: wykonanie i dostawa (wraz z rozmieszczeniem i montażem) wyposażenia magazynów muzealiów oraz pracowni konserwacji mebli Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki na Wawelu w budynku nr 5 na Wawelu, według projektu firmy : Triada Design, 31-108 Kraków ul. Smoleńsk 9 - nr sprawy VIII/DZP/07
Numer ogłoszenia: 16913 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa (wraz z rozmieszczeniem i montażem) wyposażenia magazynów muzealiów oraz pracowni konserwacji mebli Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki na Wawelu w budynku nr 5 na Wawelu, według projektu firmy : Triada Design, 31-108 Kraków ul. Smoleńsk 9 - nr sprawy VIII/DZP/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż - wyposażenia magazynów zbiorów i pracowni w budynku nr 5; 1.Regały o konstrukcji aluminiowej; - zamknięte (z drzwiami przesuwnymi harmonijkowymi i uchylnymi) - 35 szt - otwarte - 37 szt 2. Komody o konstrukcji aluminiowej z szufladami - 18 szt., 3. Szafki (różne) - 10 szt., 4. Siatki naścienne i przesuwne (stalowe i aluminiowe) i ścianka przesuwna z lexanu - 8 szt., 5. Stojaki na hełmy - 30 szt., 6. Stoliki i stoły (stałe składane i warsztatowe) - 8 szt., 7. Palety na rolkach - 12 szt., 8. Wózki transportowe - 4 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.500,00 złotych w formach przewidzianych ustawą PZP, przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający umieści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: · A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; · B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. -B1. - wykonawca wykonał co najmniej jedną realizację zamówienia na dostawę mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo, o wartości dostawy co najmniej 200.000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych) -B.2 - wykonawca osiągnął w przeciągu ostatnich trzech lat przerób w dostawach tego samego rodzaju, tj. w dostawach elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych); · C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, · D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia / nie spełnia. Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków opisanych w pkt. B1 i B2, tj. tych pięciu którzy; - wykażą największą ilość zrealizowanych dostaw (tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia tj dostaw mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Za każdą dodatkową (powyżej jednej, o której mowa w warunku B1, o wartości brutto przekraczającej 200.000,00 zł ) dostawę Wykonawca otrzyma 1 pkt. -wykażą największy przerób w dostawach tego samego rodzaju, tj. w dostawach elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) w okresie ostatnich trzech lat, powyżej wymaganych 3.000.000,0 zł, za każdy udokumentowany 1.000.000,00 zł wykonawca otrzyma 1 pkt, nie więcej jednak niż 7 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku, że wykonawca: · Ad A/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - kopia załączona do wniosku; · Ad B/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj;. B1. - wykonawca wykonał co najmniej jedną realizację zamówienia na dostawę mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo o wartości dostawy co najmniej 200.000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych), przedłoży; - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo o wartości każdej dostawy co najmniej 200.000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych) z podaniem wartości dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia i B2 - wykonawca osiągnął w przeciągu ostatnich trzech lat przerób w dostawach tego samego rodzaju, tj. w dostawach elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych), przedłoży; -wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw tego samego rodzaju, tj. dostaw elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) z podaniem wartości dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Łączna wartość zrealizowanych dostaw musi wynosić co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia Dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę /y. Ponad to na potwierdzenie spełnienia warunków o których mowa w pkt A, B, C, i D wykonawca składa oświadczenie (art. 50 PZP), że może ubiegać się o zamówienia na podstawie art. 22 PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniem i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniem i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.