Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Kraków: wykonanie i dostawa (wraz z rozmieszczeniem i montażem) wyposażenia magazynów muzealiów oraz pracowni konserwacji mebli Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki na Wawelu w budynku nr 5 na Wawelu, według projektu firmy : Triada Design, 31-108 Kraków ul. Smoleńsk 9 - nr sprawy VIII/DZP/07
Numer ogłoszenia: 16913 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa (wraz z rozmieszczeniem i montażem) wyposażenia magazynów muzealiów oraz pracowni konserwacji mebli Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki na Wawelu w budynku nr 5 na Wawelu, według projektu firmy : Triada Design, 31-108 Kraków ul. Smoleńsk 9 - nr sprawy VIII/DZP/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż - wyposażenia magazynów zbiorów i pracowni w budynku nr 5; 1.Regały o konstrukcji aluminiowej; - zamknięte (z drzwiami przesuwnymi harmonijkowymi i uchylnymi) - 35 szt - otwarte - 37 szt 2. Komody o konstrukcji aluminiowej z szufladami - 18 szt., 3. Szafki (różne) - 10 szt., 4. Siatki naścienne i przesuwne (stalowe i aluminiowe) i ścianka przesuwna z lexanu - 8 szt., 5. Stojaki na hełmy - 30 szt., 6. Stoliki i stoły (stałe składane i warsztatowe) - 8 szt., 7. Palety na rolkach - 12 szt., 8. Wózki transportowe - 4 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.500,00 złotych w formach przewidzianych ustawą PZP, przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium Zamawiający umieści w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: · A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; · B/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. -B1. - wykonawca wykonał co najmniej jedną realizację zamówienia na dostawę mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo, o wartości dostawy co najmniej 200.000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych) -B.2 - wykonawca osiągnął w przeciągu ostatnich trzech lat przerób w dostawach tego samego rodzaju, tj. w dostawach elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych); · C/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, · D/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia / nie spełnia. Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków opisanych w pkt. B1 i B2, tj. tych pięciu którzy; - wykażą największą ilość zrealizowanych dostaw (tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia tj dostaw mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. Za każdą dodatkową (powyżej jednej, o której mowa w warunku B1, o wartości brutto przekraczającej 200.000,00 zł ) dostawę Wykonawca otrzyma 1 pkt. -wykażą największy przerób w dostawach tego samego rodzaju, tj. w dostawach elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) w okresie ostatnich trzech lat, powyżej wymaganych 3.000.000,0 zł, za każdy udokumentowany 1.000.000,00 zł wykonawca otrzyma 1 pkt, nie więcej jednak niż 7 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku, że wykonawca: · Ad A/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - kopia załączona do wniosku; · Ad B/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj;. B1. - wykonawca wykonał co najmniej jedną realizację zamówienia na dostawę mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo o wartości dostawy co najmniej 200.000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych), przedłoży; - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw mebli, indywidualnie zaprojektowanych (dla archiwów, bibliotek, muzeów), wykonanych z metalu (stal i aluminium), lakierowanych proszkowo o wartości każdej dostawy co najmniej 200.000,00 złotych (dwieście tysięcy złotych) z podaniem wartości dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia i B2 - wykonawca osiągnął w przeciągu ostatnich trzech lat przerób w dostawach tego samego rodzaju, tj. w dostawach elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych), przedłoży; -wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw tego samego rodzaju, tj. dostaw elementów wyposażenia magazynów, wykonanych z profili aluminiowych lub stalowych (np. regały, szafy, półki, stoły) z podaniem wartości dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Łączna wartość zrealizowanych dostaw musi wynosić co najmniej 3.000.000,00 zł (trzy miliony). Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia Dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną /e do reprezentowania wykonawcy osobę /y. Ponad to na potwierdzenie spełnienia warunków o których mowa w pkt A, B, C, i D wykonawca składa oświadczenie (art. 50 PZP), że może ubiegać się o zamówienia na podstawie art. 22 PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniem i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z oświadczeniem i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Zespołu Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kostrzynie nad Odrą
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.