To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-01
Kraków: wykonanie i dostawa (wraz z rozmieszczeniem i montażem) wyposażenia magazynów muzealiów oraz pracowni konserwacji mebli Państwowych Zbiorów Sztuki na Wawelu w budynku nr 5 na Wawelu, według projektu firmy : Triada Design, 31-108 Kraków ul. Smoleńsk
Numer ogłoszenia: 64591 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 16913 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, fax 012 4215177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa (wraz z rozmieszczeniem i montażem) wyposażenia magazynów muzealiów oraz pracowni konserwacji mebli Państwowych Zbiorów Sztuki na Wawelu w budynku nr 5 na Wawelu, według projektu firmy : Triada Design, 31-108 Kraków ul. Smoleńsk 9 - nr sprawy VIII/DZP/07..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż - wyposażenia magazynów zbiorów i pracowni w budynku nr 5; 1.Regały o konstrukcji aluminiowej; - zamknięte (z drzwiami przesuwnymi harmonijkowymi i uchylnymi) - 35 szt - otwarte - 37 szt 2. Komody o konstrukcji aluminiowej z szufladami - 18 szt 3. Szafki (różne) - 10 szt 4. Siatki naścienne i przesuwne (stalowe i aluminiowe) i ścianka przesuwna z lexanu - 8 szt 5. Stojaki na hełmy - 30 szt 6. Stoliki i stoły (stałe składane i warsztatowe) - 8 szt 7. Palety na rolkach - 12 szt 8. Wózki transportowe - 4 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.23.00 - Meble do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 39.17.30.00 - Meble do przechowywania Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1017059 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg ograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAUDA METALPLAST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LAUDA METALPLAST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Lauda Metalplast, Janusz Pijocha, Wiktor Ptak, Sp.Jawna, Facimiech 178, 32-051 Wielkie Drogi, Facimiech 178, 32-051 Wielkie Drogi, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1 017 059
- Oferta z najniższą ceną: 1 017 059 / oferta z najwyższą ceną: 1 017 059
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.