Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Katowice: Budowa placu zabaw dla dzieci w Katowickim Parku Leśnym ( KPL)
Numer ogłoszenia: 169363 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej , ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2515186, faks 032 2515081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw dla dzieci w Katowickim Parku Leśnym ( KPL).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane- realizacja została zlokalizowana w Województwie śląskim, miasto Katowice, obręb Bogucice - Zawodzie 51, przedmiot inwestycji zlokalizowany jest na działce: 6/8. Właściciel: Miasto Katowice, w administracji Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach Zakłada się budowę (ustawienie): - elementów małej architektury (ławki, kosze na odpadki, urządzenia zabawowe) - ogrodzeń Zakłada się wykonanie: - robót polegających na utwardzeniu powierzchni gruntu na działkach budowlanych Na przedmiotowym terenie zakłada się wykonanie trzech placów zabaw o zróżnicowanej funkcji oraz adresowanych dla dzieci w różnych grupach wiekowych. Plac Zabaw (A) o nawierzchni bezpiecznej piaskowej, przeznaczony dla najmłodszych użytkowników, wyposażony w piaskownicę, małą zjeżdżalnię, kiwaki oraz zabudowaną karuzelę. Plac Zabaw (B) - integracyjny, przeznaczony dla dzieci w średnim wieku, umożliwiający korzystanie z niektórych urządzeń przez użytkowników niepełnosprawnych ruchowo. Nawierzchnia bezpieczna, warstwa żwiru granitowego frakcji 2-8mm, bez części ostrych oraz pylastych. Wokół placu zabaw (B) - po zewnętrznej stronie ustawiono trzy huśtawki podwójne (wykorzystać huśtawki istniejące). Plac Zabaw (C) przewidziany jako przestrzeń do ćwiczeń dla dzieci starszych. Nawierzchnia żwirowa analogicznie jak Plac Zabaw (B). Wszystkie place zabaw ogrodzone. Pomiędzy placami zabaw projektuje się utwardzone dojścia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia do kierowania robotami /min.1 osoba/ oraz poświadczą ich przynależność do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 3 roboty budowlane o wartości przekraczającej 150.000,00 zł netto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie do oferty oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii pełnomocnictwa. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Wymagany okres gwarancji - minimum 48 miesięcy dla robocizny i 24 miesiące dla zastosowanych materiałów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Polisę ubezpieczeniową związaną z prowadzoną działalnością. Oświadczenie w zakresie art. art.22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania wraz z oświadczeniem w zakresie terminu związania ofertą i gotowości zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy. Parafowany wzór zapisów umowy. Wypełniony formularz oferty. Kosztorys ofertowy. Wykaz osób funkcyjnych posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z kopią uprawnień. Wykaz wykonanych prac wraz z potwierdzeniem ich wykonania ( referencje). Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą. Odpowiedzi negatywne również obowiązują ( forma oświadczenia Wykonawcy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zieleni Miejskiej w Katowicach
ul. Kościuszki138
40-523 Katowice;
pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zieleni Miejskiej w Katowicach ul. Kościuszki138 40-523 Katowice; pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań V/2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolny Nr 21 w Katowicach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby zabezpieczenia skarp na odcinku autostrady A1 w miejscowości Siemonia.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - budowa placu zabaw
- "Dostawa i montaż dwóch urządzeń rekreacyjno - sprawnościowych do zabawy dla dzieci, na terenie Parku Historyczno - Przyrodniczego w Szaflarach"
- Ukształtowanie przestrzeni publicznej w Dolnej - etap II
- Budowa placu zabaw dla dzieci w m. Hubale cz. II.
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie terenu rekreacyjnego przy ul. Myśliwskiej"
- Modernizacja placu zabaw na osiedlu Uroczysko 2 w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.