Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Sokołów Podlaski: Wykonanie aktualizacji okresowej, numerycznej mapy zasadniczej na obszarze miasta Sokołowa Podlaskiego na podstawie operatów zaewidencjonowanych od 10 października 2006 r.
Numer ogłoszenia: 169364 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim, ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. (025) 7817400, fax (025) 7817460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji okresowej, numerycznej mapy zasadniczej na obszarze miasta Sokołowa Podlaskiego na podstawie operatów zaewidencjonowanych od 10 października 2006 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie aktualizacji okresowej, numerycznej mapy zasadniczej na obszarze miasta Sokołowa Podlaskiego na podstawie operatów zaewidencjonowanych od 10 października 2006 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.31.20.00 - 73.31.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000,-.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 Pzp, - wypełniony i podpisany formularz ofertowy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - 30-dniowy termin płatności faktur, - udzielenie 2-letniej (lub więcej) gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, licząc od daty odbioru końcowego - ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - pisiadający minimum dwie referencje dotyczące wykonanie takiej samej pracy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferta i kosztorys ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. minimum dwie referencje dotyczące wykonanie takiej samej pracy, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. Dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim; 08-300 Sokołów Podlaski; ul. Wolności 23; e-meil: ag@powiat-sokolowski.pl., lub w BIP Powiatu; zakładka Specyfikacje do przetargów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Sokołowie Podlaskim, pokój nr 102 - Sekretariat, ul. Wolności 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
- "Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokołowie Podlaskim oraz jednostek podległych w 2025 roku."
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Ubezpieczenie Gminy Sokołów Podlaski
- Modernizacja oświetlenia drogowego w miejscowości Sokołów Podlaski ul. Siedlecka
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sokołów Podlaski w okresie od 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.