eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiSukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. K. K. BACZYŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000201454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skłodowskiej-Curie 24

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnr1.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szara.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Opieka na młodzieżą

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06950586-8711-4f71-bf8a-ac7d4e2f20ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243863/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Bursy Międzyszkolnej w Sokołowie Podlaskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06950586-8711-4f71-bf8a-ac7d4e2f20ed

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06950586-8711-4f71-bf8a-ac7d4e2f20ed

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz :Zasady i
warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy eZamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog_ą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov. pl w zakładce „Zgłoś problem".

Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa
się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa si~ w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").

W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostepniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny) .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. U. UE administratorem Pani/Pana danych osobowych w Powiecie Sokołowskim,
ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, jest Starosta Sokołowski;
1) Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Zespole Szkół jest Pani Paulina Skrouba, adres ~ mail: in pektot.rodo@naticomJ2l; 604 799 640;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, pn. ,,Dostawę artykułów spożywczych
dla Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim" nr sprawy ZS-KG.241.241.23.
3) w przypadku udzielenia Pani/Panu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 438 ustawy Pzp w celu weryfikacji zatrudnienia
przez Panią/Pana lub Pani/Pana podwykonawców na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe · będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy .lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu _ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZS-KG.241.232.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jaja.
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa, wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej. Mięso jaja, mleko i produkty mleczarskie winny być świeże.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SWZ: Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracje zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych za które uznał wymienione w zał . nr 2 produkty które posiadać będą te same składniki, konsystencje, ekstrakt, walory smakowe, gramaturę, opakowane, kolor co produkty podane przez zamawiającego .

4.2.5.) Wartość części: 9500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podane w załącznikach wskazanych w 2. ilości produktów w poszczególnych
częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie
lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z
uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych
wychowanków internatu w wyniku absencji, opuszczenia placówki, i nie może
stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamow1ema w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa, wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej. Mięso jaja, mleko i produkty mleczarskie winny być świeże.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SWZ: Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracje zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych za które uznał wymienione w zał . nr 2 produkty które posiadać będą te same składniki, konsystencje, ekstrakt, walory smakowe, gramaturę, opakowane, kolor co produkty podane przez zamawiającego .

4.2.5.) Wartość części: 120000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podane w załącznikach wskazanych w 2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków internatu w wyniku absencji, opuszczenia placówki, i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryby
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamow1ema w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa, wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej. Mięso jaja, mleko i produkty mleczarskie winny być świeże.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SWZ: Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracje zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych za które uznał wymienione w zał . nr 2 produkty które posiadać będą te same składniki, konsystencje, ekstrakt, walory smakowe, gramaturę, opakowane, kolor co produkty podane przez zamawiającego

4.2.5.) Wartość części: 20000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podane w załącznikach wskazanych w 2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków internatu w wyniku absencji, opuszczenia placówki, i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce i warzywa świeże i przetworzone.
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamow1ema w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa, wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej. Mięso jaja, mleko i produkty mleczarskie winny być świeże.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SWZ: Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracje zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych za które uznał wymienione w zał . nr 2 produkty które posiadać będą te same składniki, konsystencje, ekstrakt, walory smakowe, gramaturę, opakowane, kolor co produkty podane przez zamawiającego .

4.2.5.) Wartość części: 90000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podane w załącznikach wskazanych w 2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków internatu w wyniku absencji, opuszczenia placówki, i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mleczarskie.
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamow1ema w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa, wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej. Mięso jaja, mleko i produkty mleczarskie winny być świeże.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SWZ: Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracje zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych za które uznał wymienione w zał . nr 2 produkty które posiadać będą te same składniki, konsystencje, ekstrakt, walory smakowe, gramaturę, opakowane, kolor co produkty podane przez zamawiającego .

4.2.5.) Wartość części: 64000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podane w załącznikach wskazanych w 2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków internatu w wyniku absencji, opuszczenia placówki, i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne produkty spożywcze.
1 w Sokołowie Podlaskim. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa, wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej. Mięso jaja, mleko i produkty mleczarskie winny być świeże.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SWZ: Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracje zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych za które uznał wymienione w zał . nr 2 produkty które posiadać będą te same składniki, konsystencje, ekstrakt, walory smakowe, gramaturę, opakowane, kolor co produkty podane przez zamawiającego .

4.2.5.) Wartość części: 415000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podane w załącznikach wskazanych w 2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków internatu w wyniku absencji, opuszczenia placówki, i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo.
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamow1ema w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do Bursy Międzyszkolnej przy Zespole Szkół nr 1 w Sokołowie Podlaskim. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa, wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej. Mięso jaja, mleko i produkty mleczarskie winny być świeże.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SWZ: Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracje zgodności, protokół z badań laboratoryjnych. Powyższe dokumenty są potwierdzeniem, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych za które uznał wymienione w zał . nr 2 produkty które posiadać będą te same składniki, konsystencje, ekstrakt, walory smakowe, gramaturę, opakowane, kolor co produkty podane przez zamawiającego .

4.2.5.) Wartość części: 40000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Podane w załącznikach wskazanych w 2. ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków internatu w wyniku absencji, opuszczenia placówki, i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach danej części zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

V. I O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
V.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
V.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
V.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
V.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
V.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
V.3 Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale IX.
V.4 Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są. w :Rozdziale IX,
V.5 Oceniając zdolność te9hniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności , jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: VII. I. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert o świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowani u oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
VII.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VIL1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
VII.3 Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Przewiduje się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmian korzystnych dla Zamawiającego,
2) Zmiany cen na skutek:
3) zastosowania waloryzacji GUS wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych za kwartał poprzedni,
4) Zmiany nazwy produktu Zamawiający dopuszcza zmianę nazwy produktu w trakcie realizacji umowy możliwość zakupu artykułów równoważnych, tzn. takich, które nie zostały wymienione w formularzu cenowym, a odpowiadają ich wartościom, różniąc się nazwą lub nazwą producenta.
5) Zmiany stawek VAT które zostaną wprowadzone w trakcie obowiązywania umowy,
6) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności ceny na wniosek wykonawcy.
7) Zmiany o których mowa wprowadza się w drodze pisemnych uzgodnień na wniosek jednej ze stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznej na Platformie eZamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-09 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

RODO cd:
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
12) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.