eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LimanowaSzkolenia i doradztwo w ramach aktywnej integracji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Limanowa: Szkolenia i doradztwo w ramach aktywnej integracji
Numer ogłoszenia: 169390 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Limanowej , ul. Kilińskiego 11, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 3371310, faks 18 3371310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia i doradztwo w ramach aktywnej integracji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń i doradztwo w za-kresie aktywnej integracji w ramach realizacji projektu Mogę pracować program aktywizacji społecznej, edukacyjnej i zdrowotnej w mieście Limanowa. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 POKL. Postępowanie prowadzone jest w 8 częściach: Część 1: Trening umiejętności społecznych, Część 2 Terapia rodzinna i indywidualna wsparcie psychologiczne, Część 3 Coaching indywidualne wsparcie, Część 4 Trening pracy, Część 5 Kurs opiekun osób starszych, Część 6 Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej, terminali płatniczych i umiejętności fakturowania, Część 7: Kurs pierwszej pomocy dziecku, niemowlęciu, osobie dorosłej, Część 8 Kurs prawa jazdy kat. B..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonuje, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: i.dla części 1: co najmniej dwa zamówienia polegające na przeprowadzeniu szko-leń/ zajęć/warsztatów z zakresu: treningu kompetencji społecznych (co najmniej jedno zamówienie) i zarządzania czasem/ radzenia sobie ze stresem/ radzenia so-bie z agresją/ autoprezentacji/ umiejętności wychowawczych (co najmniej jedno zamówienie) dla co najmniej 10 osób każde, ii.dla części 2: co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu terapii in-dywidualnej (co najmniej jedna usługa) oraz terapii rodzinnej (co najmniej jedna usługa). iii.dla części 3: co najmniej dwa zamówienia polegające na przeprowadzeniu co-achingu dla grupy co najmniej 5 osób każda, iv. dla części 4: co najmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu szko-leń/ zajęć/warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, v. dla części 5: co najmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu szko-leń/ zajęć/warsztatów/kursu z zakresu opieki nad osobą starszą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: i.dla części 1: co najmniej dwie osoby z których każda posiada wykształcenie wyższe z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie wyższe na kierunku pedagogicznym, 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi wykluczeniem społecznym, oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu treningu kompetencji społecznych i zarządzania czasem/ radzenia sobie ze stresem/ radzenia sobie z agresją/ autoprezentacji/umiejętności wychowawczych. ii.dla części 2: co najmniej jedna osoba która posiada wykształcenie wyższe z tytułem magistra psychologii lub ukończone studia z zakresu psychoterapii, oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi wykluczeniem społecznym, oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu terapii indywidualnej oraz terapii rodzinnej. iii. dla części 3: co najmniej jedna osoba która posiada wykształcenie wyższe z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie wyższe na kierunku pedagogicznym, posiadająca ukończone szkolenie dla coacha zakończone egzaminem poświadczone uzyskaniem certyfikatu, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi wykluczeniem społecznym, oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu coachingu dla co najmniej 5 osób. iv. dla części 4: co najmniej jedna osoba która posiada wykształcenie z zakresu do-radztwa zawodowego (ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe) oraz co najmniej 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi wykluczeniem społecznym, oraz posiada doświad-czenie w przeprowadzeniu szkoleń/ zajęć/warsztatów z zakresu doradztwa zawo-dowego lub treningu pracy. v.dla części 5: co najmniej jedną osobę która posiada wykształcenie wyższe z tytu-łem magistra psychologii lub wykształcenie wyższe na kierunku pedagogicznym, posiada 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi wykluczeniem społecznym, oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu/ zajęć/warsztatów/kursu z zakresu opieki nad osobą straszą. vi. dla części 6: co najmniej jedną osobę która posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń z zakresu obsługi komputera i kasy fiskalnej, vii. dla części 7: co najmniej jedną osobę która posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy, viii. dla części 8: co najmniej jedną osobę instruktora nauki jazdy kat. B, który posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, oraz posiada uprawnienia do szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia (np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, strajk generalny lub lokalny), b) zmiana terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek oko-liczności leżących po stronie Zamawiającego. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione- w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana osób nie wpłynie na terminowość i sposób realizacji umowy. d) Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania postanowień umowy dotyczących: - zmiany w zakresie łącznej wartości umowy w przypadku przystąpienia do po-szczególnych kursów/szkoleń mniejszej niż maksymalna liczba uczestników, która została określona w umowie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wówczas Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość uczestników, która rozpoczęła określone szkolenia/kurs zgodnie ze wskazaną w harmonogramie/umowie ceną jednostkową. - zmiany w zakresie wynagrodzenia gdy liczna osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu w trakcie trwania szkolenia a nie jest możliwe zastąpienie ich prez osobę z listy rezerwowej Wykonawca wówczas może ubiegać się o/ otrzym zwrot kosztów za osoby, które przerwały szkolenie. Ich wysokość ustalona będzie proporcjonalnie do okresu szkolenia w którym ta osoba/osoby uczestniczyła (w wysokości iloczynu stawki godzinowej przez ilość godzin uczestnictwa osoby). e) Zamawiający dopuszcza zmianę ceny zamówienia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT f) Zmiany o których mowa w pkt c, d nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. g) Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. h) Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemne-go aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.limanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Limanowa - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kilińskiego 11 34- 600 Limanowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kilińskiego 11, 34 - 600 Limanowa, Sekretariat pokój nr 2 Godziny pracy Sekretariatu: od poniedziałku do piątku 7:30do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 POKL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia skierowane są do 17 osób uczestników/ uczestniczek projektu. Zajęcia prowadzone mają być w dwóch grupach po 9 i 8 osób. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze po 8 godzin zegarowych dla każdej z grup. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 4 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut,) nie wliczając w tym 2 przerwy 10-minutowe i jedna przerwa obiadowa - pół godziny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Terapia rodzinna i indywidualna oraz indywidualne wsparcie psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z terapii indywidualnej/ indywidualnego wsparcia psychologicznego skierowane są do 5 osób uczestników/ uczestniczek projektu. Zajęcia z terapii rodzinnej skierowane są do jednej rodziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Coaching - indywidualne wsparcie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia kierowane są do 9 osób, po 5 spotkań na osobę. Spotkania odbywać się mają jeden raz w tygodniu po 1,5 godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trening aktywnego poszukiwania pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia skierowana jest do 18 osób uczestników/ uczestniczek projektu. Zajęcia prowadzone mają być w dwóch grupach po 9 osób. Zajęcia prowadzone będą w wymiarze po 8 godzin zegarowych dla każdej z grup. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 4 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut), nie wliczając w tym 2 przerwy 10 minutowe i jedna przerwa obiadowa - pół godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs opiekun osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia skierowane są do 6 osób (jedna grupa) w wymiarze 100 godzin (1 godzina zegarowa =60 minut). Kurs podzielony ma zostać na 30 godzin teorii i 70 godzin praktyki. Dzienny wymiera zajęć nie może przekroczyć 6 godzin, nie wliczając w tym 2 przerwy 10 minutowe i jedna przerwa obiadowa - pół godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzedawca z obsługą komputera, kasy fiskalnej, terminali płatniczych i umiejętnością fakturowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia skierowane są do 7 osób (jedna grupa) w wymiarze 100 godzin (1 godzina zegarowa =60 minut). Dzienny wymiera zajęć nie może przekroczyć 6 godzin, nie wliczając w tym 2 przerwy 10 minutowe i jedna przerwa obiadowa - pół godziny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs pierwszej pomocy dziecku, niemowlęciu, osobie dorosłej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia skierowane są do 11 osób (jedna grupa) w wymiarze 12 godzin (1 godzina zegarowa =60 minut). Dzienny wymiera zajęć nie może przekroczyć 6 godzin, nie wliczając w tym 2 przerwy 10 minutowe i jedna przerwa obiadowa - pół godziny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia skierowane są do 5 osób (jedna grupa) w wymiarze 30 godzin zajęcia teoretyczne i 30 godzin zajęcia praktyczne. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 4 godzin, przy czym zajęcia teoretyczne zaczynać się mogą od godziny 16.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.