eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st.Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Warszawa: Remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st.Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów
Numer ogłoszenia: 169530 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, fax 022 6427643.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st.Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st.Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000.00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający min. 2 roboty budowlane, z których każda dotyczy remontu i naprawy dróg o wartości brutto min. 250 000,00 zł. każda, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykażą się osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. 4. Wykażą się , że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia , na kwotę min. 350 000, 00 zł przez czas realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie wyżej wymienionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający min. 2 roboty budowlane z których każda dotyczy remontu i naprawy dróg o wartości brutto min. 250 000,00 zł. każda, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wykaże się osobą do kierowania robotami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. Do oferty Wykonawca dołączy: 5.1 dokument stwierdzający posiadanie przez wykazaną osobę uprawnień budowlanych w wyżej wymienionej specjalności, 5.2 zaświadczenie, że wyżej wymieniona osoba jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności oraz że posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 350 000, 00 zł. obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 201 tel: (0-22) 642 60 01 wew. 251, fax: (0-22) 642 76 43.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11,Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 201 tel: (0-22) 642 60 01 wew. 251, fax: (0-22) 642 76 43.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.