Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Szczecin: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu osobowego do przewozu 6 osób + kierowca
Numer ogłoszenia: 169538 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Żeglugi Śródlądowej , pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, faks 91 43 40 129.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uzs.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego pojazdu osobowego do przewozu 6 osób + kierowca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu osobowego do przewozu 6 osób + kierowca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Samochód osobowy fabrycznie nowy (rok produkcji 2011) 1 silnik: 1) diesel, 2) emisji spalin zgodna z Norma prawną EURO 5 3) wyposażony w układ recyrkulacji spalin EGR i filtr cząstek stałych (DPF/CRT), 4) pojemność skokowa: nie mniej niż 1900 cm3, 5) moc: nie mniej niż 100 kW, 2. skrzynia biegów manualna 6 biegowa, 3. lakier metalizowany, 4. komora bagażowa wyposażona w roletę z możliwością demontażu, 5. systemy bezpieczeństwa: 1) ESP + ABS + EDS + MSR z systemem wspomagania nagłego hamowania, 2) kierunkowskazy włączane automatycznie podczas awaryjnego hamowania, 3) kontrolka nie zapiętych pasów bezpieczeństwa dla przednich foteli, z sygnałem dźwiękowym, 4) kurtyny powietrzne na całej długości samochodu, 5) poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe oraz dla kierowcy poduszka kolanowa, poduszka powietrzna pasażera musi mieć możliwość wyłączenia, 6) sygnalizator spadku ciśnienia w oponach, 7) zabezpieczenie antykradzieżowe (immobiliser), autoalarm, centralny zamek sterowany pilotem, 8) zabezpieczenie przed otwarciem tylnych drzwi i okien, elektryczne, 9) zagłówki z regulacją wysokości, 10) czujnik parkowania z przodu i z tyłu, 11) trzecie światło stopu, 12) światła przeciwmgielne, 13) komputer pokładowy, 14) tempomat, 6. klimatyzacja automatyczna (elektronicznie sterowana), 7. lusterka zewnętrzne: 1) elektrycznie regulowane, 2) podgrzewane, 8. szyby: 1) termiczne z boku i z tyłu, 2) elektrycznie sterowane - przód i tył, 3) przyciemnione w części pasażerskiej, 4) tylna szyba ogrzewana, 5) wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem, 9. kierownica: 1) multifunkcyjna, 2) regulowana w 2 płaszczyznach, 10. radio z odtwarzaczem płyt CD i przyciskami sterowania umieszczonymi w kole kierownicy oraz głośnikami, 11. siedzenia: 1) fotele przednie komfortowe, 2) siedzenia z tyłu, pojedyncze, przesuwane z funkcja łatwego składania, 12. koła i opony: 1) obręcze aluminiowe R 16 (zabezpieczenie przed kradzieżą), 2) opony 215/60 R 16, 3) koło zapasowe, 4) dodatkowy komplet opon zimowych klasy premium na obręczach aluminiowych lub stalowych, 13. samochód zarejestrowany (Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa). 14. samochód ubezpieczony w firmie wskazanej przez zamawiającego - pakiet AC, OC, NW (Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa i poniesie koszty ubezpieczenia). 15. wykonawca musi dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby wykonawcy na swój koszt i w ramach swojego ubezpieczenia. 16. rejestracja przedmiotu zamówienia musi się odbyć w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego właściwego dla siedziby Zamawiającego. 17. autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla dostarczonego przedmiotu zamówienia musi znajdować się na terenie działalności Zamawiającego to jest miasta Szczecin. 18. W przypadku przeglądów serwisowych lub naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Zamawiającemu zastępczego przedmiotu zamówienia o standardzie nie niższym niż wybrany w postępowaniu. 19. minimalny wymagany okres gwarancji 24 miesiące bez limitu kilometrów. UWAGA - Termin realizacji nie dłuższy niż 90 dni od podpisania umowy Szczególowy opis zawarty jest w rozdziale XIV SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa 2. Odpowiednie pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzs.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, tel. 91/4340279, pok. nr 18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na 2 części.
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w podziale na 2 części
- Dostawa rolniczej ładowarki teleskopowej na potrzeby Rolniczej Stacji Doświadczalnej w Lipniku
- Wydzielenie geodezyjne odcinków dróg stanowiących drogi lokalne w ramach inwestycji pn. "PiB drogi S6 na odc. węzeł Kiełpino (bez węzła) - węzeł Kołobrzeg Zachód (z węzłem) na terenie gminy Brojce.
- "Remont ceglanych elewacji zewnętrznych - elewacja południowa, wschodnia, zachodnia budynku Sądu Rejonowego w Kamieniu Pomorskim ul. Kościuszki 13 - II ETAP"
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) wraz z wyposażeniem
- Dostawa samochodów osobowych
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu 5-osobowego na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
- Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.