Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jastrowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c623431-ad02-483f-842d-580e1d1b99fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064346/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c623431-ad02-483f-842d-580e1d1b99fb3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e-
Zamówienia pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.7011.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup 1 szt. BUS-a osobowego wraz w wyposażeniem, celem zabezpieczenia potrzeb transportowych UgiM Jastrowie, transportu dzieci GiM Jastrowie do SOSW i pozostałych placówek edukacyjnych w GiM Jastrowiu oraz poprawę realizacji innych zadań, w tym m.in. wynikających z gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga dostawy pojazdu fabrycznie nowego z datą produkcji przypadającą nie wcześniej niż na 2024r., który nie był użytkowany. Pojazd musi być sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użycia.
Wymagany przez Zamawiającego podstawowy okres gwarancji i rękojmi na podwozie i zabudowę minimum 2 lata z limitem minimum 100 000 km.
Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy – w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.
W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia.
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać.
W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty i rozwiązania równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych, technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania, oraz spełniają określone poniżej przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje
w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
• Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
• Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
• Zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę samochodu o wartości min. 200 000, 00 zł netto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidująrównież możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć:
1) Zmiany co do przedmiotu zamówienia określonego w ofercie Wykonawcy jeśli konieczność
ich wprowadzenia wynika:
a) ze zmian w normach lub przepisach powszechnie obowiązujących, przy czym ewentualne
zmiany kosztów obciążają Wykonawcę;
b) pojawienia się w trakcie realizacji umowy bardziej nowoczesnych lub ekonomicznie bardziej
uzasadnionych technologii, materiałów i urządzeń, których zastosowanie Strony uznają za
celowe i wskazane przy realizacji umowy, przy zaistnieniu opisanej sytuacji wynagrodzenie
Wykonawcy nie może ulec zmianie;
c) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust. 1, w przypadku
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać, że powyższa okoliczność jest od niego niezależna i nie wynika z jego
winy lub zaniedbania;
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy
stawki podatku VAT,
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
3) z powodu okoliczności będących następstwem „siły wyższej”, za którą Strony rozumieją
działanie niezależne od Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo
zachowanej staranności należytej w obrocie profesjonalnym.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy muszą być zgodne z obowiązującymi
przepisami Pzp oraz wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI JASTROWIE
więcej: przetargi JASTROWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) wraz z wyposażeniem
- Dostawa samochodów osobowych
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu 5-osobowego na potrzeby Uniwersytetu Wrocławskiego
- Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.