Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-01-05
Zawiercie: Dostawa do Miejskiego Osrodka Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu materia³ów biurowych wydzielonych na pakiety: 1. Artyku³y biurowe 2. Materia³y eksploatacyjne 3. Artyku³y dekoracyjne
Numer og³oszenia: 1697 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej , ul. Pi³sudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. ¶l±skie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mopszawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa do Miejskiego Osrodka Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu materia³ów biurowych wydzielonych na pakiety: 1. Artyku³y biurowe 2. Materia³y eksploatacyjne 3. Artyku³y dekoracyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie w ilo¶ciach, terminie i wed³ug wskazañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego na podstawie zamówieñ czê¶ciowych, stosownie do zaistnia³ych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów w³asnym transportem i na w³asne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala siê, i¿ ka¿dorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilo¶æ dostarczonego towaru oraz jego zgodno¶æ z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiaj±cego przez strony. Dostarczone towary musz± spe³niaæ obowi±zuj±ce wymagania. Wielko¶ci zamówienia podane w Za³. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I - III) s± wielko¶ciami orientacyjnymi, które bêd± korygowane w zale¿no¶ci od zapotrzebowania z zastrze¿eniem, i¿ dokonane zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia warto¶ci brutto zamówienia. Podana ilo¶æ towaru mo¿e byæ w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiaj±cego towaru, którego ilo¶æ zamawiaj±cy ograniczy³. Zakup towaru przez zamawiaj±cego w ilo¶ci mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zap³atê nale¿n± mu z tytu³u dostarczonego towaru. Oferowane materia³y eksploatacyjne (pakiet nr II) musz± byæ materia³ami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nie poddanymi procesowi regeneracji, oryginalnie zapakowanymi - opakowania tonerów do drukarek HP musza byæ zabezpieczone stosownymi plombami producenta. Materia³y do drukarek HP musz± spe³niaæ wymagania producenta drukarek zapewniaj±c odpowiednie dzia³anie, a tym samym informacjê o stopniu zu¿ycia tonera. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ taki produkt, który bêdzie spe³niaæ wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jako¶ciowe, co produkt okre¶lony w SIWZ. Zaproponowany przez wykonawcê produkt nie mo¿e jednak powodowaæ utraty gwarancji u¿ytkowanego sprzêtu. Przy niektórych towarach zamawiaj±cy okre¶la konkretne znaki towarowe produktów, jakie chcia³by otrzymaæ, wykonawca jednak mo¿e zaoferowaæ produkty równowa¿ne jako¶ciowo, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez zamawiaj±cego. W okre¶lonym zakresie czê¶æ asortymentu przeznaczona bêdzie na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pt: Promocja aktywnej integracji spo³ecznej na terenie miasta Zawiercie Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, poddzia³anie 7.1.1. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ wykonanie przedmiotu zamówienia (w ramach ka¿dego pakietu) w ca³o¶ci nie mo¿e byæ powierzone podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.60.00.00 - Tusz 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.90.00.00 - Ró¿ne druki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.21 - D³ugopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.37.00 - Pude³ko do przechowywania dokumentów 30.19.40.00 - Przybory kre¶larskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.30 - Dziurkacze 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci 39.24.12.00 - No¿yczki 39.54.11.30 - Sznurek 44.42.42.00 - Ta¶ma przylepna 30.12.51.00 - Wk³ady barwi±ce 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, spe³niaj± wymagania zawarte w siwz Ww. warunki zostan± uznane za spe³nione, je¿eli wykonawca z³o¿y dokumenty, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia. Nie spe³nianie chocia¿by jednego z ww. warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia. Ofertê wykonawcy wykluczonego uzna siê za odrzucon±..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca musi za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³. Nr 2 do SIWZ oraz o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - Za³. Nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej ze sprzeda¿± materia³ów biurowych - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Odpis (za¶wiadczenie) musi zawieraæ aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarz±dzaj±cych, które nie s± uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce powo³anie nowych osób wchodz±cych w sk³ad organu zarz±dzaj±cego. Ponadto wykonawca z³o¿y wraz z ofert±: 3) Wype³niony i podpisany druk FORMULARZ OFERTY sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Za³. Nr 4 do SIWZ wraz z wymienionymi za³±cznikami do niniejszej oferty. Oferta oraz wszystkie za³±czniki wymagaj± podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Je¿eli oferta i za³±czniki zostan± podpisane przez upowa¿nionego przedstawiciela wykonawcy nale¿y do³±czyæ w³a¶ciwe umocowanie prawne, np. pe³nomocnictwo, upowa¿nienie. Pe³nomocnictwo do dzia³ania w przetargu winno byæ z³o¿one w oryginale, w przypadku sk³adania kopii pe³nomocnictwa musi byæ ono potwierdzone notarialnie. Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli wymaganych przez zamawiaj±cego o¶wiadczeñ lub dokumentów, pe³nomocnictw albo którzy z³o¿yli wadliwe pe³nomocnictwa, do ich z³o¿enia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Z³o¿one na wezwanie zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo termin sk³adania ofert. Wwym. dokumenty winny byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê z umieszczon± klauzul± za zgodno¶æ z orygina³em. Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez wykonawcê kopia dokumentu bêdzie nieczytelna lub bêdzie budziæ w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowi±zany jest zamiast dokumentów o których mowa wy¿ej z³o¿yæ dokumenty lub dokument, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, albo ze uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonanie decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± zostaæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas dostawy - 20
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski Osrodek Pomocy Spo³ecznej ul Pi³sudskiego 47 42-400 Zawiercie.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 07:30, miejsce: Miejski Osrodek Pomocy Spo³ecznej ul Pi³sudskiego 47 42-400 Zawiercie, II pietro pokój nr 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: W okre¶lonym zakresie czê¶æ asortymentu przeznaczona bêdzie na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pt: Promocja aktywnej integracji spo³ecznej na terenie miasta Zawiercie Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, poddzia³anie 7.1.1. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego..
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Artyku³y biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu zawiera za³acznik nr 1 do siwz dla pakietu nr 1.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 19.52.00.00-7, 22.60.00.00-6, 22.81.00.00-1, 22.90.00.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.21.11-2, 30.19.91.10-4, 44.42.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy - 20
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Materia³y eksploatacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu zawiera za³acznik nr 1 do siwz dla pakietu nr 2.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.23.20-0, 30.19.23.30-3, 30.19.23.40-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy - 20
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Artyku³y dekoracyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykaz asortymentu zawiera za³acznik nr 1 do siwz dla pakietu nr 3.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.81.60.00-3, 24.91.00.00-6, 30.19.43.20-4, 30.19.94.10-7, 30.19.97.80-1, 33.76.40.00-3, 37.52.50.00-4, 37.82.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas dostawy - 20
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokszta³c±cym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
- Zakup i dostawa materia³ów do budowy sieci wodoci±gowej dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Ga¶niczej PSP w Zawierciu"
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkó³ Ogólnokszta³c±cych w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu
- Dostawa u¿ywanego samochodu ciê¿arowego jako no¶nika do remontera drogowego (powtórzone postêpowanie).
- "¦wiadczenie specjalist. us³ug opiekuñczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepe³nospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
wiêcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci, preparatów myj±cych, artyku³ów higienicznych i drobnego sprzêtu do utrzymania czysto¶ci dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardyna³a Stefana Wyszyñskiego w £om¿y
- Zakup i dostawa opakowañ na ¶lady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszaj±ce, pude³ka kartonowe, opaski zaciskowe, ta¶my zabezpieczaj±ce w rolce, rêkawy osuszaj±ce.....
- Dostawa rêczników papierowych, worków foliowych, ¶rodków czysto¶ci oraz artyku³ów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomo¶ci administrowanych przez Zarz±d Lokali Miejskich
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ kopiuj±co-drukuj±cych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii s±dowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
wiêcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.