eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa do Miejskiego Osrodka Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu materia³ów biurowych wydzielonych na pakiety1. Artyku³y biurowe 2. Materia³y eksploatacyjne 3. Artyku³y dekoracyjne

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2010-02-03

Zawiercie: Dostawa do Miejskiego Osrodka Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu materia³ów biurowych wydzielonych na pakiety: 1. Artyku³y biurowe 2. Materia³y eksploatacyjne 3. Artyku³y dekoracyjne
Numer og³oszenia: 23751 - 2010; data zamieszczenia: 03.02.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 1697 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej, ul. Pi³sudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. ¶l±skie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa do Miejskiego Osrodka Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu materia³ów biurowych wydzielonych na pakiety: 1. Artyku³y biurowe 2. Materia³y eksploatacyjne 3. Artyku³y dekoracyjne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie w ilo¶ciach, terminie i wed³ug wskazañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego na podstawie zamówieñ czê¶ciowych, stosownie do zaistnia³ych potrzeb. Wykonawca realizuje dostawy towarów w³asnym transportem i na w³asne ryzyko do MOPS Zawiercie w dniach od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.00 do 15.00 w okresie trwania umowy. Ustala siê, i¿ ka¿dorazowo przed wydaniem przedmiotu dostawy ilo¶æ dostarczonego towaru oraz jego zgodno¶æ z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiaj±cego przez strony. Dostarczone towary musz± spe³niaæ obowi±zuj±ce wymagania. Wielko¶ci zamówienia podane w Za³. Nr 1 do SIWZ - w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I - III) s± wielko¶ciami orientacyjnymi, które bêd± korygowane w zale¿no¶ci od zapotrzebowania z zastrze¿eniem, i¿ dokonane zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia warto¶ci brutto zamówienia. Podana ilo¶æ towaru mo¿e byæ w trakcie wykonywania umowy zmieniana. W takiej sytuacji wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez zamawiaj±cego towaru, którego ilo¶æ zamawiaj±cy ograniczy³. Zakup towaru przez zamawiaj±cego w ilo¶ci mniejszej od ustalonej w siwz nie stanowi nie wykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zap³atê nale¿n± mu z tytu³u dostarczonego towaru. Oferowane materia³y eksploatacyjne (pakiet nr II) musz± byæ materia³ami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nie poddanymi procesowi regeneracji, oryginalnie zapakowanymi - opakowania tonerów do drukarek HP musza byæ zabezpieczone stosownymi plombami producenta. Materia³y do drukarek HP musz± spe³niaæ wymagania producenta drukarek zapewniaj±c odpowiednie dzia³anie, a tym samym informacjê o stopniu zu¿ycia tonera. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ taki produkt, który bêdzie spe³niaæ wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jako¶ciowe, co produkt okre¶lony w SIWZ. Zaproponowany przez wykonawcê produkt nie mo¿e jednak powodowaæ utraty gwarancji u¿ytkowanego sprzêtu. Przy niektórych towarach zamawiaj±cy okre¶la konkretne znaki towarowe produktów, jakie chcia³by otrzymaæ, wykonawca jednak mo¿e zaoferowaæ produkty równowa¿ne jako¶ciowo, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez zamawiaj±cego. W okre¶lonym zakresie czê¶æ asortymentu przeznaczona bêdzie na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pt: Promocja aktywnej integracji spo³ecznej na terenie miasta Zawiercie Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, poddzia³anie 7.1.1. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ wykonanie przedmiotu zamówienia (w ramach ka¿dego pakietu) w ca³o¶ci nie mo¿e byæ powierzone podwykonawcom.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.60.00.00 - Tusz 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.90.00.00 - Ró¿ne druki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.21 - D³ugopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.37.00 - Pude³ko do przechowywania dokumentów 30.19.40.00 - Przybory kre¶larskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.30 - Dziurkacze 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci 39.24.12.00 - No¿yczki 39.54.11.30 - Sznurek 44.42.42.00 - Ta¶ma przylepna 30.12.51.00 - Wk³ady barwi±ce 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W okre¶lonym zakresie czê¶æ asortymentu przeznaczona bêdzie na potrzeby zamówienia realizowanego w ramach projektu pt: Promocja aktywnej integracji spo³ecznej na terenie miasta Zawiercie Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, poddzia³anie 7.1.1. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: 1. Artyku³y biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtowy Sk³ad Materia³ow Biurowych Biuro-Set S.C., ul. S±dowa 8, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 44113,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 26944,77

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 25074,95 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 26944,77

  • Waluta: PLN.

Czê¶æ NR: 2   

Nazwa: Materia³y eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus AS OFFICE, ul. Wolno¶ci 110a, 42-506 Bêdzin, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 42680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 19065,89

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 19065,89 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 51152,89

  • Waluta: PLN.

Czê¶æ NR: 3   

Nazwa: Artyku³y dekoracyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 OFFIS sp. z.o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. ma³opolskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 10849,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 6009,25

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 5094,65 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 6009,25

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.