Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Goleniów: Budowa zewnętrznej instalacji cieplnej od budynku nr 7-9 do budynku nr 5 przy ul. Szczecińskiej oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w budynku mieszkalnym nr 7-9 i nr 5 przy ul. Szczecińskiej w Goleniowie.
II przetarg nieograniczony.
Numer ogłoszenia: 169811 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Wincentego Witosa 7/12, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4182851, fax 091 4185218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.goleniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3 ust. 1 pkt. 5a Pzp..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zewnętrznej instalacji cieplnej od budynku nr 7-9 do budynku nr 5 przy ul. Szczecińskiej oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w budynku mieszkalnym nr 7-9 i nr 5 przy ul. Szczecińskiej w Goleniowie. II przetarg nieograniczony..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zewnętrznej instalacji cieplnej od budynku nr 7-9 do budynku nr 5 przy ul. Szczecińskiej oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w budynku mieszkalnym nr 7-9 i nr 5 przy ul. Szczecińskiej w Goleniowie. Uwaga! Wewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej należy wykonać tylko w lokalach komunalnych, tj. we wszystkich lokalach w budynku nr 5 oraz w lokalu nr 3 i lokalu nr 5 w budynku nr 7-9, w klatce nr 9. Pozostali właściciele wykonają instalacje c.o. i c.w.u. (od indywidualnych rozdzielnic centralnego ogrzewania, zlokalizowanych zgodnie z projektem budowlanym) w swoich lokalach we własnym zakresie, na podstawie odrębnych, indywidualnych umów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Projekcie budowlanym. Zakres rzeczowy zadania i składanej oferty ma być zgodny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i obejmować również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia objętego projektem technicznym. Przedmiar robót - załącznik nr 2 ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót musi ulec korekcie ( zmniejszenie zakresu robót i materiałów z uwagi na stan istniejący) przez oferenta po uwzględnieniu uwag i propozycji najemców lokali mieszkalnych w budynku nr 7-9, w klatce nr 9 oraz w budynku nr 5 przy ul. Szczecińskiej. W zakres robót wchodzi załatwienie wszystkich formalności związanych z rozpoczęciem budowy i zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu budowy, w tym obsługa geodezyjna. Urządzenie placu budowy i koszty związane z budową znajdują się po stronie oferenta - wykonawcy robót. Oferent na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, winien obejrzeć miejsce robót oraz jego okolice i zebrać wszelkie informacje od najemców i właścicieli lokali mieszkalnych oraz uwzględnić ich uwagi i propozycje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi przepisami. W/w dokumenty wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć przy odbiorze końcowym zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Złożenie oświadczeń lub dokumentów wymienionych w punkcie 6 SIWZ 5.2. Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w ofercie wszystkich zapisów zawartych w SIWZ. 5.3 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. ww. ustawy, a więc: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy, że posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy wykażą, że wykonali co najmniej jedno zadanie porównywalne do przedmiotu zamówienia, tj. wykonali wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz zewnętrzne instalacje zasilające oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zadanie to została wykonana należycie oraz wykażą, że przynajmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykażą, że posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości co najmniej 100.000,00 PLN ważnej w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5.4. Ocena spełniania w/w dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach przedstawionych w ofercie, a sporządzonych przez Wykonawców oraz dokumentów sporządzonych i wydanych przez określone urzędy. Dokumenty te muszą spełniać wymogi zawarte w SIWZ. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp., lub którzy złożą dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 5.5. Wykonawca(cy) zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 stawy Pzp. 5.6. Wykonawca musi zrealizować zasadniczą część zamówienia siłami własnymi w zakresie 90%. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. Następujące części niniejszego zamówienia mogą być powierzone do podwykonania: - roboty towarzyszące i tymczasowe (przygotowanie placu budowy, ogrodzenia, oznakowanie, roboty ziemne, niwelacja terenu, itp), - usługi transportowe, 5.7. Należy udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie. Zgodnie z wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ i zapisami karty gwarancyjnej. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. b) oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, d) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości co najmniej 100.000,00 PLN ważnej w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedłużania terminu ważności polisy w ww. okresie. 6.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. b) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ... posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączaniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ . W wykazie tym Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednego zadania porównywalnego do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz zewnętrzną instalację zasilającą oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie. 6.3. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: a) Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ 6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: - w pkt. 6.1. lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 6.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 6.7. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) zostanie odrzucona jako oferta nieważna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl i www.tbs.goleniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o ul. W. Witosa 7 w Goleniowie, pokój nr 12. Cena specyfikacji wynosi 15 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o ul. W. Witosa 7 w Goleniowie, pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wdrożenie systemu zabezpieczenia danych, kopii bezpieczeństwa i zasilania awaryjnego
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.