eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimObsługa notarialna Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w 2012 r. w zakresie nabywania na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości zajętych pod inwestycje.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Oświęcim: Obsługa notarialna Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w 2012 r. w zakresie nabywania na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości zajętych pod inwestycje.
Numer ogłoszenia: 169926 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa notarialna Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w 2012 r. w zakresie nabywania na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości zajętych pod inwestycje..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa notarialna Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w zakresie nabywania na własność Skarbu Państwa nieruchomości zajętych pod inwestycje. - Szczegółowy zakres obsługi notarialnej obejmuje wykonywanie następujących czynności notarialnych: a). sporządzanie aktów notarialnych nabycia na własność Skarbu Państwa działek przeznaczonych pod inwestycje, b) sporządzanie wniosków wieczysto-księgowych, c). sporządzanie niezbędnych pełnomocnictw, d). sporządzanie wypisów, odpisów, wyciągów aktów notarialnych e). poświadczanie zgodności odpisów z okazanymi dokumentami, - Czynności notarialne będą dokonywane w kancelarii notarialnej Wykonawcy w Oświęcimiu, a jeżeli siedziba kancelarii notarialnej Wykonawcy znajduje się poza Oświęcimiem - w siedzibie Zamawiającego. - W przypadku, gdy przemawiać za tym będzie charakter czynności lub szczególne okoliczności, czynności notarialne dokonywane będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, co należy uwzględnić w cenie oferty. - Realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegać będzie następująco: Zamawiający każdorazowo określi przedmiot pojedynczego zlecenia na wykonanie czynności, o których mowa w niniejszym rozdziale III. Wzór zlecenia czynności notarialnej zawiera załącznik nr 4 do siwz. - Czynności notarialne należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o  notariacie (Dz. U. z 2008 r., Nr 189, poz.1158 z późn. zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do dokonywania czynności, którym strony są obowiązane nadać formę notarialną, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub dysponujące osobą posiadającą takie uprawnienia w rozumieniu Ustawy z dnia 14.021991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2002r. Nr 42 poz. 369 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Do oferty należy załączyć: 1). Wypełniony i podpisany druk Oferta stanowiący załącznik nr 1 do siwz, 2). Podpisane w oryginale oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI siwz, 3). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 niniejszego Rozdziału, 4). zaakceptowany (zaparafowany na każdej stronie) wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w druku Oferta, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: - zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; - zmiany kont bankowych, - wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona, - zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, - zmiany terminów wykonania przedmiotu zamówienia będą możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10. Tel. (033) 844-72-30, Fax. (033) 843-19-41..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10. Dziennik Podawczy.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.