Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Oświęcim: Obsługa notarialna Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w 2012 r. w zakresie nabywania na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości zajętych pod inwestycje.
Numer ogłoszenia: 169926 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa notarialna Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w 2012 r. w zakresie nabywania na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości zajętych pod inwestycje..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa notarialna Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu w zakresie nabywania na własność Skarbu Państwa nieruchomości zajętych pod inwestycje. - Szczegółowy zakres obsługi notarialnej obejmuje wykonywanie następujących czynności notarialnych: a). sporządzanie aktów notarialnych nabycia na własność Skarbu Państwa działek przeznaczonych pod inwestycje, b) sporządzanie wniosków wieczysto-księgowych, c). sporządzanie niezbędnych pełnomocnictw, d). sporządzanie wypisów, odpisów, wyciągów aktów notarialnych e). poświadczanie zgodności odpisów z okazanymi dokumentami, - Czynności notarialne będą dokonywane w kancelarii notarialnej Wykonawcy w Oświęcimiu, a jeżeli siedziba kancelarii notarialnej Wykonawcy znajduje się poza Oświęcimiem - w siedzibie Zamawiającego. - W przypadku, gdy przemawiać za tym będzie charakter czynności lub szczególne okoliczności, czynności notarialne dokonywane będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, co należy uwzględnić w cenie oferty. - Realizacja przedmiotowego zamówienia przebiegać będzie następująco: Zamawiający każdorazowo określi przedmiot pojedynczego zlecenia na wykonanie czynności, o których mowa w niniejszym rozdziale III. Wzór zlecenia czynności notarialnej zawiera załącznik nr 4 do siwz. - Czynności notarialne należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2008 r., Nr 189, poz.1158 z późn. zm.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do dokonywania czynności, którym strony są obowiązane nadać formę notarialną, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub dysponujące osobą posiadającą takie uprawnienia w rozumieniu Ustawy z dnia 14.021991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2002r. Nr 42 poz. 369 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści OŚWIADCZENIA WYKONAWCY stanowiącego załącznik nr 2 do siwz (rozdział VI ust.A siwz).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć: 1). Wypełniony i podpisany druk Oferta stanowiący załącznik nr 1 do siwz, 2). Podpisane w oryginale oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI siwz, 3). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 niniejszego Rozdziału, 4). zaakceptowany (zaparafowany na każdej stronie) wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w druku Oferta, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: - zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; - zmiany kont bankowych, - wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona, - zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, - zmiany terminów wykonania przedmiotu zamówienia będą możliwe wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10. Tel. (033) 844-72-30, Fax. (033) 843-19-41..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Strzelecka 10. Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej (część 1 zamówienia) oraz telefonii komórkowej (część 2 zamówienia) w latach 2025-2028
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu.
- Świadczenie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
- Świadczenie usług prawniczych dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.