Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Warka: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną
a ul. Wysockiego w Warce
Numer ogłoszenia: 170017 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego w Warce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu pieszo- rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego wraz z przebudową oświetlenia ulicznego w Warce. Na przedmiotowym terenie znajduje się chodnik o nawierzchni z płyt betonowych, obramowany obrzeżami betonowymi. Jest to działka bezpośrednio przyległa do terenu szkoły (ogrodzenie na podmurówce). Wzdłuż chodnika znajdują się słupy betonowe z latarniami. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy protokolarnie przekazać do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego. Projektowany ciąg pieszo- rowerowy włączony będzie do ścieżki rowerowej i chodnika w ulicy Polnej w km 0+002,90 a koniec na krawędzi chodnika w ulicy Wysockiego w km 0+204,94. Szerokość ciągu pieszo- rowerowego 3,50m, w tym chodnik szerokości 1,50 m i ścieżka rowerowa szerokość 2,0m. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1: 4 grubości 4 cm . Na chodniku kostka fazowana koloru szarego, na ścieżce rowerowej kostka bezfazowa koloru czerwonego. Podbudowa powinna być wykonana z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm, warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, grubość warstwy 10 cm . Obramowanie obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 (F=0,00175m2). Przy chodniku zaprojektowano 4 szt. wnęk (wymiary 2,50x1,0) w celu ustawienia ławek i koszy na śmieci. Wykonanie odwodnienia ciągu pieszo- rowerowego będzie polegało na budowie ścieku liniowego długości 4,0 m, betonowej studzienki rewizyjnej osadnikowej średnicy 1000 mm oraz budowie przykanalików z rur PVC średnicy 200 mm z podłączeniem do studni rewizyjnej kanalizacji odwodnienia terenu szkoły ( działka nr ewid. 2002/5). Na ulicy Polnej konieczna jest przebudowa (poszerzenie w kierunku zachodnim) istniejącego wyniesionego przejścia dla pieszych w celu poszerzenia o przejście dla rowerów. Odwodnienie ciągu pieszo- rowerowego powierzchniowo w kierunku ulicy Polnej. Bezpośrednio przed ulicą Polną zaprojektowano ściek liniowy z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej w ulicy Polnej. Zmiana oświetlenia z napowietrznego na kablowe polegać będzie na wprowadzeniu linii kablowej YAKXs 4x35 mm2 z istniejącego słupa nr 6 linii niskiego napięcia ze stacji transformatorowej Warka Wysockiego i zasilić projektowane oświetlenie uliczne ciągu pieszo- rowerowego. Łączna długość linii oświetleniowej wraz z zapasami kabla wynosi 252 m. Ustawić w projektowanych lokalizacjach 7 sztuk stylowych stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=7,0 m wraz z wysięgnikiem pojedynczym i oprawą. Zaprojektowane słupy i oprawy stanowią kontynuację wybudowanego oświetlenia na ul. Polnej pod względem estetyki oraz utrzymania oświetlenia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej. Po wykonaniu słupy oznakować numerem zgodnie z projektem. Sposób graficzny uzgodnić z Zamawiającym. Obecnie chodnik pomiędzy ul. Polną i ul. Wysockiego oświetlony jest oprawami sodowymi na słupach żelbetowych ZN-10, zasilanych linią napowietrzną AsXSn 2x25 mm2. Z uwagi na budowę ścieżki rowerowej należy zdemontować cztery oprawy sodowe ze słupów linii napowietrznej, zdemontować słupy oświetleniowe - dwa słupy rozkraczne, dwa słupy przelotowe oraz napowietrzną linię oświetleniową. Do obowiązków wyłonionego w przetargu Wykonawcy należeć będzie rozłączenie linii napowietrznej skierowanej do słupa rozkracznego znajdującego się na działce o nr ewid. 2002/5. Odłączony kabel należy odpowiednio zabezpieczyć, tak aby nie stanowił zagrożenia dla przebywających na tym terenie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Warce, jak również innych osób, które będą się poruszały po tym terenie. Konieczne jest również wprowadzenie oznakowania pionowego, które ma za zadanie uporządkowanie ruchu na ciągu pieszo-rowerowym jednośladów i ruchu pieszego oraz wyznaczenie bezpiecznych stref poruszania się. Natomiast oznakowanie poziome wiąże się z wymalowaniem przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów na progu zwalniającym oraz oznakowanie samego progu zwalniającego ( znaki P-10, P-11, P25). Na ciągu pieszo- rowerowym wyznaczono przebieg trasy dla rowerów innym kolorem kostki brukowej a kierunki poruszania się rowerów znakami P-23. Wymiary oznakowania poziomego określone w ustawie. (Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej załącznik do numeru 220, z dnia 23 grudnia 2003r. poz. 2181). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie według projektu stałej organizacji ruchu oraz jej wprowadzenie ( w tym zawiadomienia odpowiednich organów o zamiarze wprowadzenia stałej organizacji ruchu). Zarówno na ulicy Polnej jak i Wysockiego obowiązuje ograniczenie tonażowe do 3,5t (znak B-5). Wykonawca ma obowiązek dostosować środki transportu do przedmiotowego ograniczenia tonażowego. Jednak w przypadku zniszczeń dokonanych podczas realizacji zadania nowych elementów ul. Polnej lub ulicy Wysockiego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bezwzględne odtworzenie z takich samych nieuszkodzonych (nowych) prefabrykatów wg dyspozycji przedstawiciela Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wszystkie prace powinny być wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującym prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej , w szczególności: Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , Prawem Budowlanych , Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych , ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w/w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagrodzenia. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na ocenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno- pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter informacyjno- pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową , SIWZ, STWiOR i wiedzą techniczną. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza,, czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, media, odtworzenie nawierzchni trasy itd.. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem. Urządzenia i materiały równoważne- jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań/urządzeń równoważnych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno- eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to rozwiązania sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia i materiały równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń/ materiałów równoważnych należy załączyć np. referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie- referencje, opinie, itp.). Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do przekazania stosownych dokumentów, tj.: oświadczenia kierownika budowy, uprawnienia i izby (w dwóch egzemplarzach) potwierdzonych za zgodność z oryginałem . Materiały i urządzenia przeznaczone do realizacji w/w zadania należy zaprezentować przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy w sposób sprawny i zorganizowany z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo obiektu szkoły i charakter inwestycji - dojście do szkoły. Na czas robót teren należy oznakować i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, a w szczególności dzieci. Wykonawca odpowiada za oznakowanie i utrzymanie go w należytym stanie. Ponadto szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 oraz przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wymaganego dokumentu określonego w p. punkcie III.4.2) uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym i uprawniającym do realizacji zamówienia - wg kryterium: spełnia, nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dowody świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie ulicy, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej, których wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1 - wg kryterium: spełnia, nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie zamówienia. Wymagane osoby to: a) Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu budowy dróg oraz robót ziemnych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, - wykształcenie wyższe. b) Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę c) Kierownik Robót Instalacji Sanitarnych- posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Instalacji Sanitarnych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1 - wg kryterium: spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca przedstawi dowody świadczące o tym, że wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie ulicy, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej których wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 zł każda; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów (zał. nr 10). 5) Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 - w przypadku ich zastosowania. 6) Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie. 7) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, a w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, przez doświadczonego Wykonawcę, robót, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, - braku możliwości dokonania pierwszego uruchomienia oświetlenia ulicznego z uwagi na brak zapewnienia dostaw energii elektrycznej. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego dla Oczyszczalni ścieków w Warce
- Ubezpieczenie Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.