eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaPrzebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego w Warce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Warka: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego w Warce
Numer ogłoszenia: 170017 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego w Warce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu pieszo- rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego wraz z przebudową oświetlenia ulicznego w Warce. Na przedmiotowym terenie znajduje się chodnik o nawierzchni z płyt betonowych, obramowany obrzeżami betonowymi. Jest to działka bezpośrednio przyległa do terenu szkoły (ogrodzenie na podmurówce). Wzdłuż chodnika znajdują się słupy betonowe z latarniami. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy protokolarnie przekazać do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego. Projektowany ciąg pieszo- rowerowy włączony będzie do ścieżki rowerowej i chodnika w ulicy Polnej w km 0+002,90 a koniec na krawędzi chodnika w ulicy Wysockiego w km 0+204,94. Szerokość ciągu pieszo- rowerowego 3,50m, w tym chodnik szerokości 1,50 m i ścieżka rowerowa szerokość 2,0m. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1: 4 grubości 4 cm . Na chodniku kostka fazowana koloru szarego, na ścieżce rowerowej kostka bezfazowa koloru czerwonego. Podbudowa powinna być wykonana z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm, warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, grubość warstwy 10 cm . Obramowanie obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 (F=0,00175m2). Przy chodniku zaprojektowano 4 szt. wnęk (wymiary 2,50x1,0) w celu ustawienia ławek i koszy na śmieci. Wykonanie odwodnienia ciągu pieszo- rowerowego będzie polegało na budowie ścieku liniowego długości 4,0 m, betonowej studzienki rewizyjnej osadnikowej średnicy 1000 mm oraz budowie przykanalików z rur PVC średnicy 200 mm z podłączeniem do studni rewizyjnej kanalizacji odwodnienia terenu szkoły ( działka nr ewid. 2002/5). Na ulicy Polnej konieczna jest przebudowa (poszerzenie w kierunku zachodnim) istniejącego wyniesionego przejścia dla pieszych w celu poszerzenia o przejście dla rowerów. Odwodnienie ciągu pieszo- rowerowego powierzchniowo w kierunku ulicy Polnej. Bezpośrednio przed ulicą Polną zaprojektowano ściek liniowy z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej w ulicy Polnej. Zmiana oświetlenia z napowietrznego na kablowe polegać będzie na wprowadzeniu linii kablowej YAKXs 4x35 mm2 z istniejącego słupa nr 6 linii niskiego napięcia ze stacji transformatorowej Warka Wysockiego i zasilić projektowane oświetlenie uliczne ciągu pieszo- rowerowego. Łączna długość linii oświetleniowej wraz z zapasami kabla wynosi 252 m. Ustawić w projektowanych lokalizacjach 7 sztuk stylowych stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=7,0 m wraz z wysięgnikiem pojedynczym i oprawą. Zaprojektowane słupy i oprawy stanowią kontynuację wybudowanego oświetlenia na ul. Polnej pod względem estetyki oraz utrzymania oświetlenia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej. Po wykonaniu słupy oznakować numerem zgodnie z projektem. Sposób graficzny uzgodnić z Zamawiającym. Obecnie chodnik pomiędzy ul. Polną i ul. Wysockiego oświetlony jest oprawami sodowymi na słupach żelbetowych ZN-10, zasilanych linią napowietrzną AsXSn 2x25 mm2. Z uwagi na budowę ścieżki rowerowej należy zdemontować cztery oprawy sodowe ze słupów linii napowietrznej, zdemontować słupy oświetleniowe - dwa słupy rozkraczne, dwa słupy przelotowe oraz napowietrzną linię oświetleniową. Do obowiązków wyłonionego w przetargu Wykonawcy należeć będzie rozłączenie linii napowietrznej skierowanej do słupa rozkracznego znajdującego się na działce o nr ewid. 2002/5. Odłączony kabel należy odpowiednio zabezpieczyć, tak aby nie stanowił zagrożenia dla przebywających na tym terenie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Warce, jak również innych osób, które będą się poruszały po tym terenie. Konieczne jest również wprowadzenie oznakowania pionowego, które ma za zadanie uporządkowanie ruchu na ciągu pieszo-rowerowym jednośladów i ruchu pieszego oraz wyznaczenie bezpiecznych stref poruszania się. Natomiast oznakowanie poziome wiąże się z wymalowaniem przejścia dla pieszych i przejazdu dla rowerów na progu zwalniającym oraz oznakowanie samego progu zwalniającego ( znaki P-10, P-11, P25). Na ciągu pieszo- rowerowym wyznaczono przebieg trasy dla rowerów innym kolorem kostki brukowej a kierunki poruszania się rowerów znakami P-23. Wymiary oznakowania poziomego określone w ustawie. (Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej załącznik do numeru 220, z dnia 23 grudnia 2003r. poz. 2181). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie według projektu stałej organizacji ruchu oraz jej wprowadzenie ( w tym zawiadomienia odpowiednich organów o zamiarze wprowadzenia stałej organizacji ruchu). Zarówno na ulicy Polnej jak i Wysockiego obowiązuje ograniczenie tonażowe do 3,5t (znak B-5). Wykonawca ma obowiązek dostosować środki transportu do przedmiotowego ograniczenia tonażowego. Jednak w przypadku zniszczeń dokonanych podczas realizacji zadania nowych elementów ul. Polnej lub ulicy Wysockiego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bezwzględne odtworzenie z takich samych nieuszkodzonych (nowych) prefabrykatów wg dyspozycji przedstawiciela Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wszystkie prace powinny być wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującym prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej , w szczególności: Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , Prawem Budowlanych , Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych , ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w/w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagrodzenia. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na ocenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno- pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter informacyjno- pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową , SIWZ, STWiOR i wiedzą techniczną. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza,, czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, media, odtworzenie nawierzchni trasy itd.. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem. Urządzenia i materiały równoważne- jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań/urządzeń równoważnych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno- eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to rozwiązania sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia i materiały równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń/ materiałów równoważnych należy załączyć np. referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie- referencje, opinie, itp.). Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do przekazania stosownych dokumentów, tj.: oświadczenia kierownika budowy, uprawnienia i izby (w dwóch egzemplarzach) potwierdzonych za zgodność z oryginałem . Materiały i urządzenia przeznaczone do realizacji w/w zadania należy zaprezentować przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji przed wbudowaniem. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy w sposób sprawny i zorganizowany z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo obiektu szkoły i charakter inwestycji - dojście do szkoły. Na czas robót teren należy oznakować i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, a w szczególności dzieci. Wykonawca odpowiada za oznakowanie i utrzymanie go w należytym stanie. Ponadto szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 oraz przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wymaganego dokumentu określonego w p. punkcie III.4.2) uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym i uprawniającym do realizacji zamówienia - wg kryterium: spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dowody świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie ulicy, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej, których wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1 - wg kryterium: spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie zamówienia. Wymagane osoby to: a) Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu budowy dróg oraz robót ziemnych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę, - wykształcenie wyższe. b) Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę c) Kierownik Robót Instalacji Sanitarnych- posiadający następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Instalacji Sanitarnych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1 - wg kryterium: spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca przedstawi dowody świadczące o tym, że wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie ulicy, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej których wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 zł każda;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3) Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów (zał. nr 10). 5) Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 - w przypadku ich zastosowania. 6) Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie. 7) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, a w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, przez doświadczonego Wykonawcę, robót, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, - braku możliwości dokonania pierwszego uruchomienia oświetlenia ulicznego z uwagi na brak zapewnienia dostaw energii elektrycznej. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.