eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa artykułów spożywczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Lublin: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Lublinie
Numer ogłoszenia: 170165 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128261 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Lublinie, w tym: cukier, herbata, kawa, soki, napoje, woda mineralna, ciastka, krakersy, paluszki, cukierki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający m.in. rodzaj i ilość zamawianego asortymentu został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - załączniku nr 1 do wzoru umowy Formularzu cenowym-Zestawieniu asortymentowym i ilościowym przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko - do miejsc dostaw przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy Wykazie miejsc dostaw. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie na podstawie złożonych zamówień, w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, jednak nie częściej niż 2 razy w miesiącu do każdego miejsca dostawy wskazanego w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ - Wzorze umowy. W kolumnie 2 załącznika 1a do SIWZ, umieszczono informacje służące określeniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w załączniku 1a do SIWZ. Gramatura zaoferowanych produktów równoważnych musi być zgodna ze wskazaną w ww. załączniku. Wykonawca powinien sprawdzić dostępność gramatury oferowanego produktu w toku sporządzania oferty, tuż przed otwarciem ofert w postępowaniu. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, wymagane jest załączenie do oferty po jednym opakowaniu każdego produktu równoważnego (ze wskazaniem jaki produkt wymieniony w powyższym opisie jest zastępowany) w celu oceny przez Zamawiającego jego równoważności. Produkty te będą zwrócone Wykonawcom po zakończeniu postępowania. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy oryginalnie opakowany, z terminem przydatności do spożycia przypadającym co najmniej na połowę okresu ważności, środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 40 % ilości docelowych z przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 wzoru umowy. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40 % ilości przedmiotu umowy, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15800000-6 Różne produkty spożywcze 15840000-8 Cukier i produkty pokrewne 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 15320000-7 Soki owocowe i warzywne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Almax-Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127342,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109895,37

  • Oferta z najniższą ceną: 109895,37 / Oferta z najwyższą ceną: 115765,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.