Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Lublin: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Lublinie
Numer ogłoszenia: 128261 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej obsługiwanych przez CIOR w Lublinie, w tym: cukier, herbata, kawa, soki, napoje, woda mineralna, ciastka, krakersy, paluszki, cukierki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający m.in. rodzaj i ilość zamawianego asortymentu został określony w załączniku nr 1a do SIWZ załączniku nr 1 do wzoru umowy Formularzu cenowym-Zestawieniu asortymentowym i ilościowym przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko - do miejsc dostaw przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy Wykazie miejsc dostaw. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie na podstawie złożonych zamówień, w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia faksem lub e-mailem, jednak nie częściej niż 2 razy w miesiącu do każdego miejsca dostawy wskazanego w załączniku nr 2 do wzoru umowy. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ - Wzorze umowy. W kolumnie 2 załącznika 1a do SIWZ, umieszczono informacje służące określeniu przedmiotu zamówienia.. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, tzn. nie gorszych w zakresie składu surowcowego niż produkty wskazane w załączniku 1a do SIWZ. Gramatura zaoferowanych produktów równoważnych musi być zgodna ze wskazaną w ww. załączniku. Wykonawca powinien sprawdzić dostępność gramatury oferowanego produktu w toku sporządzania oferty, tuż przed otwarciem ofert w postępowaniu. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, wymagane jest załączenie do oferty po jednym opakowaniu każdego produktu równoważnego (ze wskazaniem jaki produkt wymieniony w powyższym opisie jest zastępowany) w celu oceny przez Zamawiającego jego równoważności. Produkty te będą zwrócone Wykonawcom po zakończeniu postępowania. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy oryginalnie opakowany, z terminem przydatności do spożycia przypadającym co najmniej na połowę okresu ważności, środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 40 % ilości docelowych z przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 wzoru umowy. Nie wykupienie przez Zamawiającego 40 % ilości przedmiotu umowy, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15800000-6 Różne produkty spożywcze 15840000-8 Cukier i produkty pokrewne 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 15320000-7 Soki owocowe i warzywne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.84.00.00-8, 15.86.00.00-4, 15.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2 000 złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie oraz wymagane jest przedstawienie wykazu wykonanych dostaw artykułów spożywczych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). Wymagane jest wykonanie w wyżej wymienionym okresie jednej lub więcej dostaw artykułów spożywczych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; na potwierdzenie czego przedstawią oświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 2) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - pełnomocnictwo; 3) Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być złożone u Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert lub dołączone do oferty. 4) Wymagane jest załączenie do oferty, w celu oceny przez Zamawiającego równoważności, po jednym opakowaniu każdego produktu równoważnego ze wskazaniem jaki produkt wymieniony w opisie (załączniku nr 1a do SIWZ) jest zastępowany.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie: a) wywołana zmianą przepisów prawnych, w szczególności zmianą przepisów BHP lub stawki VAT oraz związaną z tym zmianą wartości VAT i brutto przedmiotu umowy; b) zmiana terminu obowiązywania umowy w sytuacji, gdy w terminie upływu niniejszej umowy, wartość umowy nie zostanie wyczerpana; c) zmiana miejsc dostaw w wyniku reorganizacji struktur Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2,
20-900 Lublin (budynek biurowy), II piętro, pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin (budynek biurowy), II piętro, pokój 206/3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja zapadni (transportowej) fortepianowej na estradzie Filharmonii im. H. Wieniawskiego w Lublinie
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 2 części.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Inspektoratu ZUS w Puławach
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do pracowni diagnostyki laboratoryjnej oraz histopatologii wraz z dzierżawą aparatu do OB na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Wolborzu
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI DSOSW NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU - Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI (ZADANIA)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Wolborzu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla K-PSOSW nr1 w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 20 im. gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.