To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 40 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. (FP 3).
Numer ogłoszenia: 170168 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118608 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 40 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. (FP 3)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 Merchandising z obsługą kas fiskalnych, terminalem kart płatniczych i minimum sanitarnym - 15 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 13.05.2013 r. oraz zakończyć w dniu 14.06.2013 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH pkt 9 oraz 10. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie powiatu świdnickiego. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Cele merchandisingu 2) Decyzje konsumentów - czynniki wpływające na zachowania konsumentów 3) Zasady merchandisingu 4) Standardy ekspozycji produktów 5) Aranżacja sklepu - efektywne wykorzystanie przestrzeni sprzedażowej 6) Ekspozycja produktu, jako narzędzie do budowania świadomości marki 7) Merchandising jako silne wsparcie działań promocyjnych 8) Merchandising sklepów detalicznych - charakterystyka 9) Kasy fiskalne wraz z terminalem kart płatniczych 10) Minimum sanitarne 11) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia. Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 150 godzin zegarowych, w tym: - zajęć teoretycznych: 100 godz. zegarowych, z czego 60 godz. zegarowych ćwiczeń przypada na merchandising, natomiast 5 godz. zegarowych teorii na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, - zajęć praktycznych: 50 godz. zegarowych. CZĘŚĆ 2 MS Office z obsługą programu Płatnik, Internetem oraz nauką języka obcego - 15 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 10.06.2013 r. oraz zakończyć w dniu 31.07.2013 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH pkt 9 oraz 10. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie powiatu świdnickiego. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Microsoft Word 2) Microsoft Excel 3) Microsoft PowerPoint 4) Microsoft OneNote 5) Microsoft Office Picture Manager 6) Internet 7) Poczta elektroniczna 8) Płatnik 9) Język angielski dla początkujących 10) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia z zakresu nauki języka obcego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 250 godzin zegarowych, w tym: - zajęć teoretycznych: 250 godz. zegarowych, z czego 90 godz. zegarowych przypada na naukę języka obcego, 3 godz. zegarowe na umiejętność poszukiwania zatrudnienia oraz 157 godz. zegarowych ćwiczeń na obsługę pakietu aplikacji biurowych, programu Płatnik, Internetu. Zakłada się następujący wymiar godzin ćwiczeń przeznaczonych na realizację programu: - program Płatnik - 30 godz. zegarowych - Microsoft Word - 30 godz. zegarowych, - Microsoft Excel - 40 godz. zegarowych, - Microsoft PowerPoint - 30 godz. zegarowych, - Microsoft OneNote - 7 godz. zegarowych, - Microsoft Office Picture Manager - 5 godz. zegarowych, - Internet, poczta elektroniczna - 15 godz. zegarowych. CZĘŚĆ 3 Opieka nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi i dziećmi, w tym moduł językowy oraz podstawy opieki przedmedycznej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.07.2013 r. oraz zakończyć w dniu 23.08.2013 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH pkt 9 oraz 10. Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie powiatu świdnickiego. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1) Psychospołeczne uwarunkowania pracy z podopiecznymi 2) Rozwiązywanie problemów podopiecznego 3) Opieka nad podopiecznymi 4) Umiejętności wspomagające pracę z podopiecznymi 5) Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej 6) Profilaktyka zdrowotna 7) Dziecko w poszczególnych okresach rozwoju - opieka i wychowanie 8) Bezpieczeństwo dziecka 9) Twórcze wychowywanie dziecka 10) Gry i zabawy ruchowe stymulujące rozwój dziecka 11) Postępowanie z dzieckiem: - alergicznym - niepełnosprawnym 12) Zajęcia praktyczne 13) Język niemiecki dla początkujących 14) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia z zakresu nauki języka obcego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 250 godzin zegarowych, w tym: - zajęć teoretycznych: 220 godz. zegarowych, z czego 90 godz. zegarowych przypada na naukę języka obcego, 3 godz. zegarowe na umiejętność poszukiwania zatrudnienia - zajęć praktycznych: 30 godz. zegarowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Merchandising z obsługą kas fiskalnych, terminalem kart płatniczych i minimum sanitarnym - 15 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14700,00
Oferta z najniższą ceną: 14700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Office z obsługą programu Płatnik, Internetem oraz nauką języka obcego - 15 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
- Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, ul. Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19289,34
Oferta z najniższą ceną: 19289,34 / Oferta z najwyższą ceną: 24750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Opieka nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi i dziećmi, w tym moduł językowy oraz podstawy opieki przedmedycznej - 10 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18700,00
Oferta z najniższą ceną: 18700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24159,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.