Og³oszenie z dnia 2025-04-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00183149/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f367fe22-8e0d-47ee-8eea-2803ccbbd4d3
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00176947
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033739/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia oc , mienia Gminy ¦widnica i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za pomoc± : poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl lub (z zastrze¿eniem,¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica) oraz przy u¿yciu
Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie
o¶wiadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy ¦widnicahttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie).2. Do po³±czenia
u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy ¦widnica
ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych nazadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej dostêpne s± pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:a)¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. b) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna
jest na stronie https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji.c)
Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie: Dopuszczalne przegl±darki internetowe: -Internet Explorer 10 i nowsze, Edge-Google Chrome-MozillaFirefox-Operad) Pozosta³e wymagania techniczne: -dostêp do sieci internet; -obs³uga przez
przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax; -w³±czona obs³uga JavaScript;-zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s; -zainstalowany Acrobat Reader; -zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update
24 lub nowszy. 5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z
dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina ¦widnica ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, email:
urz±d@gmina.swidnica.pl,www.gmina.swidnica.pl, tel. 74 8523067, fax 74 8523067 wew.400, NIP 884-23-65-226,Regon890718389,2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie ¦widnica w ¦widnicy –krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402.; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Olejniczak,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia
przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacjapostêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowyprzekracza4lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp; 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8)Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)nie przys³uguje Pani/Panu:a) w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pozosta³e informacje dotycz±ce RODO okre¶la SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie OC,AC,NNW, ASS dla pojazdów gminy oraz jednostek organizacyjnych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie Art. 214.1 pkt 7 w wysoko¶ci nie wiêcej ni¿ 10%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ad. a). Ocena punktowa za cenê oferty .
Maksymaln± ilo¶æ punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow±. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cego wzoru
C = C min x 200 pkt
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtañszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru.
Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowe
Przy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwy¿sz± notê 200 punktów otrzyma oferta, w której zostan± zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule fakultatywne okre¶lone w Za³±czniku nr 4 – Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie 1).
W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiaj±cy odejmie Wykonawcy za ka¿d± skre¶lon± klauzulê 9 pkt, z wyj±tkiem n/w gdzie:
- za skre¶lon± KLAUZULÊ ZAKRESU UBEZPIECZENIA ALL RISKS – Zamawiaj±cy odejmie 29 pkt.
Po potr±ceniach uzyskamy Sumê punktów za klauzule wg wzoru:
Ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyska³a najwiêcej punktów po potr±ceniach) x 200 punktów.
W przypadku, je¿eli wszystkie oferty podlegaj±ce badaniu uzyskaj± po potr±ceniach 0pkt, ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.
W przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono jedn± ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów
Ogólna ilo¶æ punktów zostanie przeliczona wg wzoru:
Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenê oferty (max 200 pkt.) x 60%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 40%)
Maksymalnie Wykonawca za ofertê mo¿e uzyskaæ 200 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia nnw stra¿aków OSP gminy ¦widnica
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie Art. 214.1 pkt 7 w wysoko¶ci nie wiêcej ni¿ 10%
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ad. a). Ocena punktowa za cenê oferty .
Maksymaln± ilo¶æ punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najni¿sz± cen± ofertow±. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cego wzoru
C = C min x 200 pkt
C o
gdzie: C min – cena brutto oferty najtañszej
C o – cena brutto oferty ocenianej
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru.
Ad. b). Ocena punktowa za klauzule
Przy ocenie punktowej za klauzule najwy¿sz± notê 200 punktów otrzyma oferta, w której zostan± zaakceptowane wszystkie klauzule fakultatywne oraz dodatkowe klauzule fakultatywne okre¶lone w Za³±czniku nr 4 – Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie 2).
W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiaj±cy odejmie Wykonawcy za ka¿d± skre¶lon± klauzulê 50 pkt. Za ka¿d± skre¶lon± klauzule dodatkowa Zamawiaj±cy odejmie Wykonawcy 20pkt.
Suma punktów oferty, która uzyska³a najwiêcej punktów po potr±ceniach) x 200 punktów.
W przypadku, je¿eli wszystkie oferty podlegaj±ce badaniu uzyskaj± po potr±ceniach 0pkt, ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.
W przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono jedn± ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu ilo¶æ punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów mo¿liwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów
Ogólna ilo¶æ punktów zostanie przeliczona wg wzoru:
Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenê oferty (max 200 pkt.) x 60%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 40%)
Maksymalnie Wykonawca za ofertê mo¿e uzyskaæ 200 punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy wymaga zarejestrowania podmiotu prowadz±cego dzia³alno¶æ gospodarcz±.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach okre¶lonych w Ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2015r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2025 poz. 146 .).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dla zadania nr 1 i zadania nr 2:
posiada odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania (uprawnienia zgodne z ust. XI pkt 2 ppkt 2) SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dla zadania nr 1 i zadania nr 2:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapis ust. 3 stosuje siê
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty, o których okre¶lone Rozdziale XIII pkt 2 ppkt 1 SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust 3 pzp).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e podlegaæ waloryzacji, w przypadku zmiany:1.1. stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
1.2. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracê obowi±zuj±cej w dniu zawierania umowy.
1.3. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
1.4. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia.
2. W celu zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 powy¿ej ka¿da ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej strony z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia o kwotê kosztu poniesionego przez Wykonawcê, a w przypadku stawki podatku VAT lub akcyzy od daty jego zmiany.
3. Do wniosku nale¿y do³±czyæ szczegó³owy opis i wyliczenie wp³ywu zmian na wynagrodzenie Wykonawcy (cenê jednostkow± rozumian± jako sk³adka za 12 miesiêczny okres ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik do umowy) wraz ze wskazaniem terminu ich zaistnienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ¿±dania od Wykonawcy dodatkowych wyja¶nieñ odno¶nie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeñ dokonanych przez Wykonawcê we w³asnym zakresie.
4. Zgodnie z art. 439 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy (sk³adka ubezpieczeniowa) mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
4.1. pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala siê na datê pocz±tkow± drugiego roku obowi±zywania umowy.
4.2. poziom zmiany kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia
wynosi 10 pkt. proc.
4.3. jako zmianê kosztów przyjmuje siê wyra¿on± w pkt proc. roczn± zmianê, publikowanego przez Komisjê Nadzoru Finansowego w kwartale poprzedzaj±cym miesi±c ustalenia zmiany wynagrodzenia, wska¼nika kosztów administracyjnych,
4.4. zmiana (obni¿enie lub wzrost) ww. wska¼nika powy¿ej progu okre¶lonego w ust. 4.2. uprawnia strony do zmiany wynagrodzenia wykonawcy w takiej samej proporcji, w jakiej zmianie uleg³ ww. wska¼nik;
4.5. maksymalna dopuszczalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 5 proc.
5. Je¿eli bezsprzecznie zostanie wykazane, ¿e zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy zgodnie z zasadami przewidzianymi w ust. 4 powy¿ej, Strony umowy zawr± stosowny aneks do umowy, okre¶laj±cy now± wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzglêdnieniem dowiedzionych zmian.
Reszta zamian w SWZ projekt umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do oferty, o której mowa w pkt 1, nale¿y do³±czyæ:1) Tabelê wyliczenia ceny oferty z podaniem stawek i sk³adek wg Za³±cznika nr 6 (sk³ada Wykonawca do zadania nr 1 ),
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (je¿eli dotyczy),
4) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy) wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ ,
5) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy).
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507)(dalej ustawa Uk) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Uk;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Uk;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Uk.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowi±cego siedzibê Starostwa Powiatowego w ¦widnicy do obowi±zuj±cych przepisów
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okrêgu ¶widnickiego"
- "Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy"
- ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i monta¿ 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przeno¶nych i serwerów do MPK "¦widnica" Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIÊBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- "POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW POWIATU ¯NIÑSKIEGO I SZKÓ£ NIEPUBLICZNYCH Z TERENU POWIATU ¯NIÑSKIEGO"
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA RYDU£TOWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Garwolina wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Nowa Wie¶ Wielka
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Rudnik
wiêcej: Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.