eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePrzebudowa drogi powiatowej nr 1285C Dworzysko - Topolno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-09

Świecie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1285C Dworzysko - Topolno
Numer ogłoszenia: 17019 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 224, faks 52 56 83 229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1285C Dworzysko - Topolno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1285C o długości około 950 metrów. 2 Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Gruczno i Topolno w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Świecie. 3 Przedmiotem inwestycji jest: Roboty ziemne i przygotowawcze 1d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 0,95 2 d.1 Odsłonięcie krawędzi jezdni (usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek) (950,0*1,0*2-270,0*1,0=2430,00 m2) m2 1630,00 3 d.1 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek) (pod ażury) m2 60,00 4 d.1 Mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia ha 0,30 5 d.1 Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km (6,0*40,0=240,00 m2) m2 408,00 6 d.1 Frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej o gr. do 3 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km (6,0*230,0+3,0*170=1890,00 m2) m2 1890,00 7 d.1 Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm oraz płytek 35x35 na podsypce cementowo-piaskowej (30,0*2,0+90,0*1,7+150,0*1,7= 468,00 m2) m2 468,00 8 d.1 Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławą m 300,00 9 d.1 Rozebranie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej m 350,00 10 d.1 Transport urobku pojazdami samowyładowczymi na odległość do 4,0 km z załadunkiem mechanicznym t 232,64 Elementy ulic i chodniki 11 d.2 Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika i gł. 10 cm m 2 468,00 12 d.2 Mechaniczne wykonanie koryta pod krawężnika i gł. 30 cm ( 30*0,3+90*0,3+150*0,3+30*0,3 = 90,00 m2) m2 90,00 13 d.2 Transport urobku z koryta samochodami samowyładowczymi na odkład - odległość do 4 km. m3 125,4614 d.2 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 186,00 15 d.2 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 22x15x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej (zatoki postojowe i zjazdy) m 114,00 16 d.2 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 250,00 17 d.2 Ława betonowa pod krawężniki i obrzeża z oporem m 3 27,50 18 d.2 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5 MPa gr. 10 cm (240,0*1,7-9*6,0=354,00 m2) m2 354,00 19 d.2 Podbudowa z KŁSM 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm m2 195,00 20 d.2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (zjazdy i zatoka postojowa) m2 195,00 21 d.2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, barwy szarej, na podsypce cementowo-piaskowej m2 354,00 22 d.2 Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (20% nowej kostki) (regulacja zatoki postojowej i istniejących zjazdów) m2 210,00 Jezdnia 23 d.3 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) (950,0*6,0 = 5700,00 m2) m2 5700,00 24 d.3 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m2 5700,00 25 d.3 Ułożenie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W gr. po zagęszczeniu 3 cm (950,0*6,0=5700,00 m2*0,075 Mg-m2 = 427,50 Mg) Mg 427,50 26 d.3 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) (1890,0 + 5700,0=7590,00 m2) m2 7590,00 27 d.3 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m2 7590,00 28 d.3 Ułożenie geosiatki szklanej, powlekanej asfaltem z posypką z piasku kwarcowego o wytrzym. min. 120 KN m2 100,00 29 d.3 Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S po zagęszczeniu 5 cm (950,0*5,9+1890,0=7495,00 m2) m2 7495,00 30 d.4 Wykonanie opaski z KŁSM gr. 10 cm (350,0*0,75=262,50 m2) m2 62,50 31 d.4 Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat.I-III - 950,0* 1,0*2= 1900,00 m2 m2 1900,00 Zjazdy i skrzyżowania 32 d.5 Mechaniczne wykonanie koryta pod konstr. zjazdów głębokości 15 cm m2 545,00 33 d.5 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża m2 545,00 34 d.5 Podbudowa z KŁSM 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm m2 545,00 35 d.5 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej m2 545,00 36 d.5 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m2 545,00 37 d.5 Ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S gr. po zagęszczeniu 5 cm m2 495,00 Roboty wykończeniowe 38 d.6 Regulacja pionowa urządzeń podziemnych (studnie telekomunikacyjne - podwójne) szt. 5,00 39 d.6 Regulacja pionowa urządzeń podziemnych z wymianą na nowe pokryw (studnie telekomunikacyjne - podwójne) szt. 2,00 40 d.6 Wymiana wpustu ulicznego z osadnikiem bet. (h=1,0 m, śr. 0,5) oraz przykanalikiem (PCV śr. 225 dł. 5,0 m) wraz z regulacją pionową urządzeń podziemnych z wymianą na nowe (pierścieni odciążających, skrzynek zaworowych, włazów, kratek) wpusty szt. 2,00 41 d.6 Ułożenie ścieków drogowych trapezowych na ławie z bet C12-15 m 20,00 42 d.6 Wykonanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem szt. 1,00 43 d.6 Inwentaryzacja powykonawcza km 0,95 Oznakowanie poziome, pionowe, urządzenia brd 44 d.7 Bariery ochronne stalowe SP-05-4 (3 odc. po 12 mb) m 36,00 45 d.7 Rozebranie słupków do znaków szt. 4,00 46 d.7 Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych szt. 4,00 47 d.7 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm szt. 6,00 48 d.7 Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 szt. 6,00 Tam, gdzie na rysunkach, w SST, Przedmiarach Robót lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych ww dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania, w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą kosztorysu, planu sytuacyjnego oraz szczegółowych specyfikacji technicznych Roboty budowlane opisane dokumentacją należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci oraz wydanymi decyzjami: - zgłoszenie robót budowlanych z dn. 09.02.2015 r. 5 W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: - Kierownik budowy-Kierownik robót drogowych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). 6 Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kosztorysowej. 7 Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. 8 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 9 Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. 9.1 Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9.2 Zamawiający określa wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: należy zawrzeć zapisy, które są zgodne z postanowieniami zawartym w § 10 projektu umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą remont lub przebudowę drogi klasy min. Z o długości co najmniej 1 km

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności faktury za wykonane roboty budowlane - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: - jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, - w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, - wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2 Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: 3 konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 4 konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Pr Bud, 5 wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 6 wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 7 konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 8 wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 9 wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 10 Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w pkt 21.2. 11 Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 12 Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie pkt 21.1 Umowy, zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie pkt 21.2 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie pkt 21.4 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 13 Wniosek, o którym mowa w pkt 21.5 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 14 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w pkt 5, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 15 Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 16 Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w pkt 5 Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w pkt 8 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 17 Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wglądu Inspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w pkt 8 i przedłożenia na żądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii. 18 W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w pkt 5 wraz z propozycją wyceny robót i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 19 W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 20 Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności,. 21 W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: - danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, - danych teleadresowych, - danych rejestrowych, - będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 22 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 23 Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg 86-100 Świecie ul. Gen. Józefa Hallera 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg 86-100 Świecie ul. Gen. Józefa Hallera 9 Pokój 415.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.