Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Świebodzin: sukcesywna sprzedaż i dostawa własnym transportem do siedziby Zamawiającego mięsa wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wg podziału na trzy odrębne zadania/pakiety
Numer ogłoszenia: 170308 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Glińsku , Glińsk 51A, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823864, faks 068 3823864.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna sprzedaż i dostawa własnym transportem do siedziby Zamawiającego mięsa wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wg podziału na trzy odrębne zadania/pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna sprzedaż i dostawa własnym transportem do siedziby Zamawiającego mięsa wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wg podziału na trzy odrębne zadania/pakiety Zadanie 1: mięso wieprzowe Zadanie 2: mięso drobiowe Zadanie 3: wędliny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznegooraz nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie z art.22.ust.1. PZP o spełnianiu w/w warunków, które Wykonawcy mają dostarczyć wraz z ofertą wykonawcy, metodą spełnia - nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, która:- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ,-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,-zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88., lub błędy w obliczeniu ceny,- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. o których mowa w pkt. 5 SIWZ wszyscy Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1 Oświadczenie pisemne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 6.2 Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 6.3 Formularz cenowy (odrębnie dla każdego zadania) wg wzorów stanowiących załącznik nr 3/1,3/2,3/3 SIWZ 6.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.5 kserokopię decyzji powiatowego lekarza weterynarii o objęciu nadzorem danego zakładu i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego wydanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, na podstawie art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 ze zm.). W przypadku Wykonawcy nie objętego, zgodnie z przepisami, nadzorem weterynaryjnym należy złożyć kserokopię aktualnej decyzji administracyjnej potwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie żywnością oraz właściwej jakości zdrowotnej sprzedawanych artykułów wydanej przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualnej decyzji administracyjnej dopuszczającej do działalności w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego wydanej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności lub wydanej przez Wojskową Inspekcję Weterynaryjną. 6.6 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 6.7 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów wykonawca dostarczy oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiebodzin.pl/?rsl=1&&pid=310&&SID.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Glińsk 51
66-200 Świebodzin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Glińsk 51 66-200 Świebodzin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Zakup samochodu - dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do 3,5 tony przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Świebodzińskiego w ramach "Cyberbezpieczny samorząd
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 18 WE WROCŁAWIU
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.