eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaUSŁUGA SERWISU BIELIZNY SZPITALNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Słupca: USŁUGA SERWISU BIELIZNY SZPITALNEJ
Numer ogłoszenia: 170340 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy , ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SERWISU BIELIZNY SZPITALNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Serwis bielizny szpitalnej - średnia miesięczna waga suchej bielizny wynosi ok. 5 580 kg Organizacja przedmiotu zamówienia: 1. Bielizna będąca przedmiotem zamówienia stanowi w części własność Wykonawcy. Minimalna ilość bielizny jaką musi zaoferować Wykonawca to: poszwy - 230 szt., poszwy młodzieżowe - 30 szt., prześcieradła - 280 szt., poszewki - 240 szt., podkłady- 90 szt. Odbiór bielizny brudnej i dostawa bielizny czystej odbywać się będzie jeden raz dziennie w godzinach ustalonych z Wykonawcą przez Zamawiającego od poniedziałku do soboty a w przypadku świąt, dni wolnych od pracy dopuszczalna jest jednodniowa przerwa w odbiorze i dostarczaniu bielizny. 2. Dostawa czystej bielizny w dniach odbioru brudnej - na zasadzie wymiany. Wózki do przewozu brudnej i czystej bielizny zapewnia Wykonawca. 3. Odbiór brudnej bielizny z punktu zdawczo-odbiorczego Zamawiającego. 4. Dostawa czystej bielizny do punktu odbioru czystej bielizny Zamawiającego 5. Podstawowy zakres usługi serwisowej obejmuje: - Pranie - Maglowanie - Prasowanie - Dezynfekowanie - Naprawy Wszystko zgodnie ze wskazaniem producenta bielizny lub Zamawiającego z uwzględnieniem przeprowadzenia pełnego procesu prania i dezynfekcji asortymentu, który nie może być prany w temperaturze powyżej 40°C lub 60°C (np. Koce, poduszki). 6. Bielizna szpitalna oraz odzież podlega procesowi dezynfekcji (dezynfekcję należy przeprowadzić zgodnie z aktualnymi wymogami). 7. Rodzaj dokumentacji zdawczo-odbiorczej ustali Zamawiający usługi w porozumieniu z Wykonawcą. 8. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania i przewozu brudnej i czystej bielizny w zakresie realizacji umowy a Zamawiający wymaga od profesjonalisty staranności oraz zapewnienia odpowiednich warunków sanitarnych (np. brudna bielizna w zależności od jej rodzaju, odbierana jest: - w workach poliestrowych samorozwiązywalnych (zabrudzona) - w workach samorozpuszczalnych i poliestrowych samorozwiązywalnych (zakażona) - w workach poliestrowych samorozwiązywalnych i jednorazowych foliowych (zanieczyszczona). Czysta bielizna przywożona w formie ofoliowanych paczek, odzież robocza pracowników - ofoliowana na wieszakach. 9. Worki zapewnia wykonawca 10. Odbiór bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej winny być realizowane bezpłatnym transportem Wykonawcy do punktu zdawczo-odbiorczego zamawiającego - transport na koszt i ryzyko Oferenta usługi. 11. Czas wykonywania usługi serwisu nie powinien przekraczać 24 godzin od momentu odbioru od zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. 12. Ilości bielizny przekazywanej do prania będą uzależnione wyłącznie i ściśle od bieżących potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 13. Pranie musi odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala - właściwa technologia i oddzielne cykle prania bielizny zakażonej i z Bloku Operacyjnego. W przypadku prania bielizny noworodkowej wymagana jest oddzielna pralnica (do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu tego wymogu). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Niespełnienie ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Aktualną opinię właściwego terenowego oddziału Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że wykonawca spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych, 2. Zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarno - Epidemiologicznej o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług pralnicznych dla szpitala i posiadania bariery higienicznej, 3. Oświadczenie o posiadaniu statystyki parametrów prania i dezynfekcji umożliwiającą sprawdzenie warunków prania i dezynfekcji dowolnej partii bielizny (np. wydruk z Washtronica), 4. Zobowiązanie do odbioru brudnej i przywozu czystej bielizny w ramach realizacji umowy będącej przedmiotem niniejszego postępowania z zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych, 5. Wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług porównywalnych złożonością i wielkością z niniejszym zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy (usługi) te zostały wykonane należycie, 6. Potwierdzenie producenta środków piorących o ich stosowaniu, 7. Wykaz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych, które posiadać muszą odpowiednie atesty i certyfikaty uprawniające do zastosowania w placówkach ochrony zdrowia, w tym wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wykonawca usługi zobowiązany będzie przed rozpoczęciem ich stosowania do każdorazowego powiadomienia o ewentualnej zmianie środka dezynfekcyjnego i piorącego przedstawiciela Zamawiającego (wymagana forma pisemna). 8. Atesty dotyczące stosowanych środków potwierdzające następujący zakres działania dezynfekcyjnego: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, i wirusobójczy a w sytuacjach tego wymagających również działanie sporobójcze, wystawione przez zakład, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, np. PZH oraz w przypadku bielizny noworodkowej również opinię jednostek o dopuszczeniu do stosowania np. Instytutu Matki i Dziecka lub placówki rownoważnej 9. Oświadczenie, że pralnia posiada barierę sanitarno - higieniczną. 10. Wykaz niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń oraz środków transportu (załącznik nr 6), 11. Wdrożony plan higieny zapewniający higieniczny obieg bielizny w pralni oraz podczas transportu (określający m. in. częstotliwość, miejsce, rodzaj dezynfekcji, mycia itp.), 12. Technologie prania dla poszczególnych rodzajów bielizny: bielizna zabrudzona - ogólnoszpitalna bielizna zakażona bielizna zanieczyszczona ( skażone krwią, wydalinami itp. pochodzące z Bloku Operacyjnego i pozostałych jednostek szpitalnych) bielizna noworodkowa 13. Oświadczenie Oferenta o prowadzeniu okresowej oceny czystości mikrobiologicznej czystego asortymentu, powierzchni roboczych w pralni oraz jakości wody. Badania powyższe powinny być wykonane w laboratoriach Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej lub innych laboratoriach, a kopię tych badań należy przedstawić Zamawiającemu. Zamawiający wymaga dostarczenia ostatnich badań. 14. aktualny Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość serwisowanej bielizny bedącej własnością Wykonawcy - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, Budynek C Administracja, pok.08.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, Budynek C Administracja, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.