eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz¦wiadczenie us³ug prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzêczewska 35

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-08-06

Zgierz: ¦wiadczenie us³ug prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzêczewska 35
Numer og³oszenia: 170367 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzêczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. ³ódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzêczewska 35.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzêczewska 35 Okre¶lone kodem CPV : 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho , kategoria us³ug 27, a w szczególno¶ci wykonywanie czynno¶ci polegaj±cych na: a) kompleksowej us³udze pralniczej obejmuj±cej: - pranie (moczenie, pranie wstêpne, pranie zasadnicze, p³ukanie, wirowanie, prasowanie - maglowanie) z jednoczesn± dezynfekcj±, a w przypadku bielizny dzieci m³odszych wyja³awianie, sk³adowanie, pakowanie, foliowanie, zgrzewanie, b) serwisie bieli¼niarskim obejmuj±cym: - dzier¿awê bielizny oraz pranie - rodzaje asortymentu podlegaj±cego praniu i serwisowi bieli¼niarskiemu okre¶la tabela nr 3. Us³uga obejmowaæ bêdzie dzier¿awê bielizny szpitalnej w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, - us³ugi szwalniczo-naprawcze bielizny nale¿±cej do Zamawiaj±cego. Zamówienie poni¿ej 207 tys euro.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • 1. Spe³niaj± warunki okre¶lone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Potwierdz± brak podstaw do wykluczenia z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przed³o¿± dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spe³nienia w/w warunków odbywaæ siê bêdzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da za³±czenia do oferty: a. Dokument wystawiony przez w³a¶ciw± Stacjê Sanitarno-Epidemiologiczn± potwierdzaj±cy spe³nienie przez Wykonawcê wymagañ dotycz±cych zapewnienia zachowania bariery higienicznej. b. Aktualne za¶wiadczenie, wydane przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± dopuszczaj±ce dwa pojazdy do transportu (przewozu) bielizny (odpowiednio brudnej i czystej) lub jeden pojazd wyposa¿ony w odrêbn± komorê do przewozu bielizny brudnej i odrêbn± komorê do przewozu bielizny czystej. c. Minimum dwa za¶wiadczenia zawieraj±ce wyniki badañ mikrobiologicznych wystawione przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± lub inn± uprawnion± w tym zakresie jednostkê wykonanych w ci±gu ostatnich 6-ciu miesiêcy wstecz, licz±c od daty terminu sk³adania ofert, w odstêpie minimum dwóch tygodni od siebie, nastêpuj±cego asortymentu; -wymaz z odzie¿y szpitalnej, - wymaz z bielizny operacyjnej - wymaz z bielizny noworodkowej - wymaz z wózka transportowego d. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca posiada wdro¿ony system Analizy Ryzyka i Kontroli Ska¿enia Biologicznego RABC, spe³niaj±cy normê PN-EN 14065/RABC lub normê równowa¿n±, w zakresie us³ug pralniczych, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasownia i napraw krawieckich. Zamawiaj±cy dopuszcza o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca posiada wdro¿ony system Zarz±dzania Jako¶ci±, spe³niaj±cy normê ISO 9001:2008 dla zakresu dzia³alno¶ci: Us³ugowe pranie oraz czyszczenie chemiczne wraz z dezynfekcj± dla s³u¿by zdrowia, hotelarstwa i klientów z innych ga³êzi gospodarki, ³±cznie z dzier¿aw± bielizny szpitalnej i jej transportem uznaj±c jednocze¶nie certyfikat ISO 9001:2008 jako równowa¿ny do normy PN-EN 14065/RABC

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mog± byæ dokonywane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiana cen bêd±ca skutkiem zmniejszenia stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 2. Zmiany umowy mog± nast±piæ w razie : a. obni¿enia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego. b. w przypadku, gdy zmiany dotycz± nieistotnych postanowieñ umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia nie mia³aby wp³ywu na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia czy te¿ wynik postêpowania przetargowego. c. zmiany terminu obowi±zywania umowy, zgodnie z § 8 ust. 3. 3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. a, b, c, dokonywane s± w drodze aneksu do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wyst±pienie przez stronê zainteresowan± wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawieraj±cym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien byæ do³±czony projekt aneksu do umowy. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy i przed³u¿enia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesiêcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowi±zania wynikaj±cego z umowy. W takim przypadku ogólna cena umowy nie mo¿e ulec zmianie, chyba ¿e niniejsza umowa stanowi inaczej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzêczewska 35 - Sekcja Zamówieñ Publicznych (budynek administracji, pok. nr 14).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 10:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzêczewska 35 - Sekcja Zamówieñ Publicznych (budynek administracji, pok. nr 14).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej. 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta musi obejmowaæ ca³o¶æ zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.