Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-23
Pabianice: WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZDiZM W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 170857 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdizm.pabianice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZDiZM W PABIANICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie pojemnikowym (kontenerowym) polegającym na: 1) dostarczeniu pojemników (kontenerów) ilości i na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Pabianic, 2) opróżnienie pojemników według ustalonego harmonogramu (załącznik nr 1 do SIWZ), 3) zapewnieniu czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu, 4) utrzymaniu ustawionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym / mycie i dezynfekcja pojemników raz na dwa miesiące/ 5) dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników, 6) dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie korekt, 7) sporządzaniu dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem, 2. Przez odpady należy rozumieć: a) odpady stałe - są to odpady stałe: komunalne drobne i odpady uliczne; b) nieczystości stałe komunalne drobne: są to odpady powstające w gospodarstwach domowych, obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, zbierane do typowych pojemników i worków; c) odpady uliczne: są to odpady pochodzące z zamiatania ulic i placów, a w szczególności piasek, pył, odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty porzucane na ulicy; d) odpady biodegradowalne: są to odpady z koszenia trawników - trawa i liście wygrabiane z trawników i parków. e) odpady wielkogabarytowe: wszelkiego rodzaju odpady, które ze względu na duże rozmiary i/lub wagę nie mieszczą się do pojemnika na pozostałe śmieci, mogą być utylizowane jako odpady wielkogabarytowe, np.: stoły, szafy, krzesła, sofy, dywany, wózki dziecięce, materace, pierzyny, sieci na pranie, rowery, zabawki dużych rozmiarów etc. 3. Kategorie wytwarzanych odpadów: a) 20.03.02 - odpady z targowisk, b) 20.03.03 - odpady z koszy ulicznych, c) 20.02.01 - odpady zielone, d) 20.03.07 - odpady wielkogabarytowe. 4. Przewidywana ilość kontenerów (pojemników) do wywiezienia odpadów w ramach niniejszego zamówienia publicznego to: a) odpady o kodzie 20.02.01: - kontenery 20 m3 - 40 szt. b) odpady o kodzie 20.03.02 i 20.03.03: - pojemnik 120 l - 96 szt. - pojemnik 1.100 l - 1.400 szt. - kontener 7 m3 - 250 szt. c) odpady o kodzie 20.03.07: - kontener 7 m3 - 12 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia publicznego, co uzależnione jest od bieżących potrzeb. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem publicznym b) odbiór odpadów świadczony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami: - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 roku), - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 roku z póź zm.), - Ustawa o odpadach (Dz. U. nr 62 poz. 628 z 2001 roku z póź. zm), - Rozporządzenie MOŚZNiL w sprawie klasyfikacji odpadów ( Dz. U. nr 162 poz. 1135 z póź zm.) 6. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Pabianic. 7. Kody CPV: 90.00.00.00-0 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 8. Wymagalny termin realizacji zamówienia publicznego: od 01.01.2015 roku do 31.12.2015 roku 9. Termin i sposób płatności: płatne przelewem w terminie minimum 21 dni od daty wystawienia oryginału faktury, z zastrzeżeniem iż data dostarczenia przez Wykonawcę oryginału każdej faktury do siedziby Zamawiającego nie będzie dłuższa niż dwa dni od daty jej wystawienia, fakturowanie etapowe w okresach miesięcznych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie: a) zezwolenia Prezydenta Miasta Pabianic na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Pabianice. b) zezwolenia Starosty Powiatu Pabianickiego lub decyzja właściwego organu wynikająca z art. 32 ust. 2 Ustawy z dnia 27.08.2001 roku o odpadach z późniejszymi zmianami Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz wykazanie zrealizowania minimum 3 podobnych zamówień tj. wywozu odpadów komunalnych, każde o wartości minimum równiej 150.000,00 zł, (co należy udokumentować w wykazie z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz wykazanie dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, tj. muszą co najmniej posiadać n/w sprzęt: a/ dwa samochody do wywozu nieczystości z pojemników o pojemności do 1.1 m3 łącznie o nadwoziu zamkniętym. b/ jeden samochód do załadunku i rozładunku sposobem mechanicznym pojemników o większej pojemności niż w punkcie a) (tzw. kontenerowiec), c/ specjalistyczny samochód (myjka) do mycia pojemników z opcją jednoczesnego z rozładunkiem pojemnika myciem środkiem dezynfekującym i odbiorem brudnej wody z mycia pojemników, W przypadku braku posiadania w/w potencjału, Wykonawca winien na etapie składania oferty, złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu w celu realizacji przedmiotowego zamówienia Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 podobnych zamówień tj. wywozu odpadów komunalnych, każde o wartości minimum równiej 150.000,00 zł, (co należy udokumentować w wykazie z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a). formularz cenowy (wzór w SIWZ). b). formularz oferty (wzór w SIWZ). c) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), d) wykaz posiadanego sprzętu technicznego i środków transportu niezbędnych do realizacji zamówienia e) zezwolenie Prezydenta Miasta Pabianic na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Pabianice. f) zezwolenie Starosty Powiatu Pabianickiego lub decyzja właściwego organu wynikająca z art. 32 ust. 2 Ustawy z dnia 27.08.2001 roku o odpadach z późniejszymi zmianami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termn płatności wynagrodzenia wykonawcy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdizm.pabianice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Warzywna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Pabianice, ul. Warzywna 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych (szamb) zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym w Malhowicach - Niżankowicach
- "Bieżąca konserwacja i obsługa myjni samochodowych wraz z odbiorem i unieszkodliwieniem odpadów niebezpiecznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 42 Bazę Lotnictwa Szkolnego w 2025 r."
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.