To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Pabianice: WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZDiZM W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 187213 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170857 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW WYTWORZONYCH W ZWIĄZKU Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZDiZM W PABIANICACH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego. Wywóz odpadów ma być realizowany w systemie pojemnikowym (kontenerowym) polegającym na: a. dostarczeniu pojemników (kontenerów) ilości i na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Pabianic, b. opróżnienie pojemników według ustalonego harmonogramu (załącznik nr 1 do SIWZ), c. zapewnieniu czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i po jego zakończeniu, d. utrzymaniu ustawionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym / mycie i dezynfekcja pojemników raz na dwa miesiące/ e. dokonywaniu napraw uszkodzeń powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników, f. dokonywaniu wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszności miejsca ich posadowienia oraz dokonywaniu w tym względzie korekt, g. sporządzaniu dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem, 2. Przez odpady należy rozumieć: a) odpady stałe - są to odpady stałe: komunalne drobne i odpady uliczne; b) nieczystości stałe komunalne drobne: są to odpady powstające w gospodarstwach domowych, obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, zbierane do typowych pojemników i worków; c) odpady uliczne: są to odpady pochodzące z zamiatania ulic i placów, a w szczególności piasek, pył, odpady roślinne i inne nieużytkowe przedmioty porzucane na ulicy; d) odpady biodegradowalne: są to odpady z koszenia trawników - trawa i liście wygrabiane z trawników i parków. e) odpady wielkogabarytowe: wszelkiego rodzaju odpady, które ze względu na duże rozmiary i/lub wagę nie mieszczą się do pojemnika na pozostałe śmieci, mogą być utylizowane jako odpady wielkogabarytowe, np.: stoły, szafy, krzesła, sofy, dywany, wózki dziecięce, materace, pierzyny, sieci na pranie, rowery, zabawki dużych rozmiarów etc. 3. Kategorie wytwarzanych odpadów: a) 20.03.02 - odpady z targowisk, b) 20.03.03 - odpady z koszy ulicznych, c) 20.02.01 - odpady zielone, d) 20.03.07 - odpady wielkogabarytowe. 4. Przewidywana ilość kontenerów (pojemników) do wywiezienia odpadów w ramach niniejszego zamówienia publicznego to: a) odpady o kodzie 20.02.01: - kontenery 20 m3 - 40 szt. b) odpady o kodzie 20.03.02 i 20.03.03: - pojemnik 120 l - 96 szt. - pojemnik 1.100 l - 1.400 szt. - kontener 7 m3 - 250 szt. c) odpady o kodzie 20.03.07: - kontener 7 m3 - 12 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia publicznego, co uzależnione jest od bieżących potrzeb. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a) przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości, przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego w zakresie podmiotowym prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotowym zamówieniem publicznym b) odbiór odpadów świadczony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami: - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 roku), - Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z 2005 roku z póź zm.), - Ustawa o odpadach (Dz. U. nr 62 poz. 628 z 2001 roku z póź. zm), - Rozporządzenie MOŚZNiL w sprawie klasyfikacji odpadów ( Dz. U. nr 162 poz. 1135 z póź zm.) 6. Miejsce realizacji zamówienia: teren miasta Pabianic. 7. Kody CPV: 90.00.00.00-0 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 8. Wymagalny termin realizacji zamówienia publicznego: od 01.01.2016 roku do 31.12.2016 roku Termin i sposób płatności: płatne przelewem w terminie minimum 21 dni od daty wystawienia oryginału faktury, z zastrzeżeniem iż data dostarczenia przez Wykonawcę oryginału każdej faktury do siedziby Zamawiającego nie będzie dłuższa niż dwa dni od daty jej wystawienia, fakturowanie etapowe w okresach miesięcznych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT SANITARNYCH "SANATOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT SANITARNYCH "SANATOR" SP. Z O.O.
- Zakład Robót Sanitarnych Sanator Spółka z o. o., Rąbień, ul. Pańska 68/70, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210058,66
Oferta z najniższą ceną: 210058,66 / Oferta z najwyższą ceną: 210539,52
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- Zakup oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu - karawanu pogrzebowego (II postępowanie)
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wyszków w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kiszkowo w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.