eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceOrganizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów-kursów z zakresu przygotowania zawodowego osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, zatrudnionych w rolnictwie z terenu Gminy Gorlice w ramach Projektu pn. Szansa pracy nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Gorlice: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów-kursów z zakresu przygotowania zawodowego osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, zatrudnionych w rolnictwie z terenu Gminy Gorlice w ramach Projektu pn. Szansa pracy nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 170912 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach , ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 75 74, faks 18 373 75 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów-kursów z zakresu przygotowania zawodowego osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, zatrudnionych w rolnictwie z terenu Gminy Gorlice w ramach Projektu pn. Szansa pracy nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów dla 46 uczestników projektu Szansa pracy nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące warsztaty i kurs 1.Warsztaty treningu umiejętności psychospołecznych ,trening rozwoju osobistego, dla 46 osób 2.Warsztaty poradnictwa zawodowego oraz aktywnego poszukiwania pracy, dla 46 osób 3.Szkolenie z poradnictwa psychologicznego dla 6 osób 4.Kurs Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i programów komputerowych dla 13 osób 5.Kurs Opiekunka dziecięca, dla 8 osób 6.Kurs Kelner barman z obsługą kas fiskalnych, dla 11 osób 7.Kurs Magazynier z obsługą programów komputerowych i wózków jezdniowych, dla 5 osób 8.Kurs dla początkujących spawacz, dla 9 osób Miejsce realizacji zamówienia: zaleca się, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywały się na terenie miasta Gorlice od poniedziałku do piątku, przy czym nie mogą trwać dłużej niż do godz. 15.00. Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych 1 godzina 45 minut, z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zajęć dłuższych niż 2 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni po każdych 2 godzinach przerwę 15 minutową. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzania szkoleń kursów poza wskazanym powyżej miejscem. W takim przypadku jeżeli odległość od Miasta Gorlice przekracza 1 km Wykonawca zapewni również transport, tj. dojazd do miejsca szkolenia spod budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorlicach oraz powrót pod ten budynek. W przypadku, gdy szkolenie warsztaty kurs odbywa się w odległości uniemożliwiającej codzienny dojazd i powrót uczestnika, Wykonawca zapewni nocleg i całodzienne wyżywienie na własny koszt. II. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e learning. III. Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1)zapewnić do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych odpowiednio dostosowane pomieszczenia (wraz z zapleczem sanitarnym) wyposażone w: a)odpowiednią do liczby osób biorących udział w kursie ilość miejsc siedzących i stolików, b)flipchart tablica klasyczna magnetyczna, c)inny niezbędny sprzęt umożliwiający właściwą realizację kursów. d)zapewnić kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)zapewnić dla każdego uczestnika na własność komplet materiałów pomocniczych ćwiczeniowych np. płyty CD DVD, podręczniki bądź inne opracowania tematyką nawiązujące do przedmiotu poszczególnych kursów. Sposób oznakowania tych materiałów zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed rozpoczęciem kursów, 3)zapewnić dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT rachunkiem po zakończeniu kursów. 4)zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w kursach, a także warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 5)skierować wszystkie osoby zgłoszone do udziału w poszczególnych kursach zawodowych na badania lekarskie przez lekarza medycyny pracy niezbędne do orzeczenia o braku przeciwwskazań do udziału w kursie (przed rozpoczęciem kursu), a osoby wytypowane do udziału w kursach opiekunka dziecięca i kelner barman dodatkowo na badania sanitarno epidemiologiczne, 6. zapewnić dla każdego uczestnika kursu odzież ochronną jeżeli wymaga tego specyfika kursu, dla uczestników kursów Kelner barman ,Opiekunka dziecięca , Obsługa suwnic z poziomu roboczego , Magazynier z obsługą programów komputerowych i obsługą wózków jezdniowych zajęcia praktyczne zorganizować w punktach umożliwiających nabycie umiejętności praktycznych, 7.zorganizować i przeprowadzić po zakończeniu każdego z kursów egzamin sprawdzający stopień opanowania materiału będącego przedmiotem poszczególnych kursów, 8.prowadzić odrębną dokumentację przebiegu każdego kursu obejmującą w szczególności: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokół z egzaminu sprawdzającego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie umiejętności, ankieta lub test przed i po zakończeniu wsparcia 9.zapewnić każdemu uczestnikowi gorący posiłek (obiad jedno daniowydrugie danie oraz napój), a także zapewnić w trakcie realizacji zajęć poczęstunek wszystkim uczestnikom w postaci: świeże ciastka lub drożdżówki, paluszki, w nieograniczonej ilości kawę, herbatę, cukier, śmietankę do kawy, 10.telefonicznie informować Zamawiającego o nieobecności uczestników kursów na zaję ciach, 11.przekazać uczestnikom kursów informację o współfinansowaniu przedmiotowych zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 12.oznaczyć pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne, i praktyczne poprzez umieszczenie materiałów informacyjnych dostarczonych przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć, 13.umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji kursów oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. IV. Zamawiający zastrzega, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych kursów. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób, które rozpoczęły kursy z uwzględnieniem w/w zapisu. V. Po zakończeniu poszczególnych kursów Wykonawca zobowiązany jest wystawić dla każdego uczestnika: zaświadczenie o jego ukończeniu, według wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). certyfikat, którego wzór i ologowanie zostanie ustalone po podpisaniu umowy. Opis zakresu merytorycznego przedmiotu zamówienia Zakres merytoryczny kursu Wymiar godzinowy (1 godzina 45 minut) Wymagania dodatkowe Warsztaty treningu umiejętności psychospołecznych ,trening rozwoju osobistego dla 46 osób MODUŁ Teoretyczny dla 46 osób 1.funkcjonowanie w społeczeństwie kompetencje społeczne(etapy wejścia w środowisko ludzi pracy, kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej ,rozumienie organizacji, kontaktu i kariery 1.rozwój osobisty: budowanie celów życiowych, znaczenie siły pozytywnego myślenia, kim ja jestem a kim chcę być? ,jak poprawić zachowanie psychiczne ,rozpoznawanie złych wyobrażeń o samym sobie-proces zmian 2.komunikacja społeczna : równowaga wewnętrzna oparta na dobrej komunikacji , budowanie własnego wizerunku poprzez komunikacje, komunikacja wyznacznikiem kompetencji umiejętności społecznych, budowanie dobrych stosunków międzyludzkich, asertywność -uczenie się odpowiedzi na trudne pytania 3.umiejętności społeczne :sztuka panowania nad stresem, zachowania w trudnych sytuacjach 20 godzin zajęcia grupowe Termin realizacji maj 2013 r Wykonawca zapewni: 1.Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu, 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć 4.Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy a po egzaminie wydaniem zaświadczenia Warsztaty poradnictwa zawodowego oraz aktywnego poszukiwania pracy dla 46 osób MODUŁ teoretyczny dla 46 osób , a) motywacja do pracy b)autoprezentacja własnej osoby c)planowanie czasu wolnego d)pisanie CV i listu motywacyjnego 67 godzin, dla 46 osób,w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych dla całej grupy 46 godzin konsultacji indywidualnych po1 godz. dla każdego uczestnika Termin realizacji: maj 2013r Wykonawca zapewni sprawny sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wyposażeniem. Ilość sprzętu, o którym mowa wyżej musi być adekwatna do liczby uczestników kursu. Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu Magazynier z obsługą programów komputerowych i wózków jezdniowych dla 5 osób MODUŁ I: teoretyczny (30 godzin), z zakresu a)organizacja stanowiska i miejsca pracy magazyniera zgodnie z przepisami BHP i ppoż. b)aopatrzenie i zakup towarów w jednostce handlu hurtowego, c) organizacja gospodarki magazynowej, d) towaroznawstwo, rozmieszczenie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu hurtowego, e) profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży f) obsługa reklamacji MODUŁpraktycznoteoretyczny (60 godzin), obejmujący w szczególności: a)typy stosowanych wózków jezdniowych, b)budowa wózka, c)czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, d)wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa e)wiadomości z zakresu BHP f)praktyczna nauka jazdy g)wiadomości o dozorze technicznym MODUŁ III: praktyczny (15 godzin), obejmujący w szczególności: a)obsługa programu komputerowego do fakturowania i programu magazynowego, 105 godzin dla grupy 5 osób Termin realizacji:czerwiec sierpień 2013 r 60 godzin dla grupy 5 osób Termin realizacji: czerwiec sierpień 2013 r 15 godzin dla grupy 5 osób Termin realizacji: czerwiec sierpień2013r Wykonawca zapewni: 1).Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć Osoby kończące kurs otrzymują zaświadczenie (certyfikat) ukończenia, które uprawnia do podjęcia pracy w zakresie kierowania wózkami widłowymi . Wykonawca zapewni: 1)warunki lokalowe, sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. 2)Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy a po egzaminie wydaniem zaświadczenia Kurs kelner barman z obsługą kas fiskalnych dla 11 osób MODUŁ teoretyczno-praktyczny 90godzin), obejmujący: 1)poznanie zasad BHP, 2)sylwetka barmana i zasady obsługi Konsumentów, 3)poznanie terminologii i funkcjonowania sprzętu barowego, 4)poznanie techniki i psychologii sprzedaży 5)alkohole i napoje mieszane, 6) napoje gorące- techniki sporządzania, 7)obsługa gości, 8)obsługa komputerowych systemów barowych i kas fiskalnych 90 godzin dla grupy 11 osób Termin realizacji: czerwiec sierpień 2013 r Wykonawca zapewni: 1.Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu, 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć 4.Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy a po egzaminie wydaniem zaświadczenia 5.Wykonawca zapewni bezpłatne materiały do praktycznej nauki Poradnictwo psychologiczne, dla 6 osób MODUŁ teoretyczny obejmujący w szczególności: a)nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem b)przezwyciężanie trudności życiowych, c)nabycie umiejętności komunikowania i skutecznego porozumiewania, d)umiejętność budowania prawidłowych relacji w rodzinie , i w otoczeniu, e)zwiększenie zaufania we własne siły 16 godzin dla 6 osób w tym :10 godzin spotkania grupowe i 6 godzin spotkania indywidualne 1 godz . dla każdej osoby Termin realizacji:maj 2013 r Wykonawca zapewni: 1.warunki lokalowe, 2.wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu, Kurs dla początkujących na uprawnienia w zakresie spawania łukowego w osłonie CO2 i mieszanek(MAG) oraz w osłonie gazów nieaktywnych MIG dla 9 osób MODUŁ : teoretyczno praktyczny obejmujący w szczególności: a)zastosowanie elektryczności do spawania łukowego b)urządzenia spawalnicze c)bezpieczeństwo i higiena pracy ,bezpieczna praca na hali produkcyjnej d)materiały dodatkowe do spawania e)spawanie w praktyce f)oznaczanie i wymiarowanie spoin g)metody przygotowania złączy do spawania h)kwalifikowanie spawaczy i)budowa i użytkowanie urządzeń do spawania elektrodami j)podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych ,metody spawania, ochrona zdrowia k)spawalność, złącza spawane i odkształcenia złączy ze stali nierdzewnych l)materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych ł)korozja i obróbka cieplna po spawaniu 150 godzin dla 9 osób Termin realizacji: czerwiec sierpień 2013 r Słuchacz po ukończonym kursie powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem MEN Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy i umiejętności a po egzaminie wydaniem zaświadczenia. Kurs Opiekunka dziecięca dla 8 osób MODUŁ teoretyczno ( 30 godzin) obejmujący w szczególności: a)podstawowe zagadnienia dot. rozwoju i wychowania dziecka, b)podstawy psychologii rozwojowej, c) zasady i metody wychowania dziecka, d)wpływ zabawy na rozwój dziecka, e)przygotowanie i dobór pomocy do zabaw, f )rodzaje i propozycje zajęć g)pierwsza pomoc dzieciom w nagłych wypadkach MODUŁ praktyczny ( 60 godzin) obejmujący: a)potrzeby biologiczne małego dziecka, b)opieka nad dzieckiem, c)żywienie małych dzieci, d)wypoczynek małego dziecka, spacer, hartowanie ,sen, e)organizacja zabaw 90 godzin dla 8 osób Termin realizacji: czerwiec sierpień 2013 r 60 godzin dla 8 osób Termin realizacji: czerwiec sierpień 2013 r Wykonawca zapewni: 1)Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć. 4.Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy i umiejętności a po egzaminie wydaniem zaświadczenia. Kurs Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i programów komputerowych , dla 13 osób MODUŁ teoretyczny (30 godzin) obejmujący w szczególności: a)przepisy prawne i BHP związane z zawodem sprzedawcy, b)elementy towaroznawstwa handlowego, c)poznanie dokumentacji związanej ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową: dokumentacja handlowa, magazynowa, rozliczenia i dokumentacja finansowa d)obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży MODUŁ praktyczny ( 40 godzin ) obejmujący; obsługę kas fiskalnych: a)podstawowe pojęcia fiskalne, b)rodzaje płatności na kasie fiskalnej, c)sprzedaż na kasie fiskalnej, d) obrót towarami zwrotnymi, e)wykonywanie raportów fiskalnych f)praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, obsługa programów komputerowych do fakturowania i gospodarki magazynowej: a)ewidencja kontrahentów, b)ewidencja towarów, cen i marż, c)rejestr sprzedaży i zakupów, d)wystawianie faktur, e) kontrola stanów magazynowych 70 godzin dla grupy 13 osób Termin realizacji:czerwiec sierpień 2013 r 40 godzin dla grupy 13 osób Termin realizacji:czerwiec sierpień 2013 r Wykonawca zapewni: 1).Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2).Liczbę kas fiskalnych i stanowisk komputerowych adekwatna do liczby uczestników 3).Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu 4.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć Kurs Obsługa suwnic z poziomu roboczego, dla 1 osoby MODUŁ teoretyczno - praktyczny (30 godzin) obejmujący : a)ogólne wiadomości o dźwignicach: -klasyfikacja suwnic, -charakterystyka suwnic, b)budowa i działanie, c)elementy i zespoły suwnic, d)zagrożenia przy suwnicach, e)eksploatacja f)obsługa zawiesi, g)zajęcia praktyczne 30 godzin dla 1 osoby Termin realizacji:czerwiec sierpień 2013 r Wykonawca zapewni: 1).Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2).Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy i umiejętności a po egzaminie wydaniem zaświadczenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2008r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia załącznik Nr 7 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej czterech zamówień, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia przez co zamawiający rozumie realizację kursów i lub szkoleń z zakresu przygotowania zawodowego o tematyce zgodnej z rodzajem kursów szkoleń warsztatów wyszczególnionych w niniejszym zamówieniu , z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, rekomendacje wystawione przez poprzednio zamawiających).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę osób (kadra zawodowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) mających uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, które to osoby muszą posiadać kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj: Trener psycholog lub osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu umiejętności psychospołecznych, minimum 3 letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej. Trener doradca zawodowy posiadający uprawnienia pedagogiczne, minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy trenera Trener osoba uprawniona do przeprowadzenia kursu w zawodzie sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i programów komputerowych , minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadające uprawnienia pedagogiczne Trener osoba uprawniona do przeprowadzenia kursu(szkolenia) w zawodzie magazynier z obsługa programów komputerowych i wózków jezdniowych, minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne Trener osoba uprawniona do przeprowadzenia kursu w zawodzie opiekunka dziecięca, minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne Trener osoba uprawniona do przeprowadzenia kursu(szkolenia) w zawodzie kelner barman z obsługą kas fiskalnych, minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne Trener osoba uprawniona do przeprowadzenia kursu w zawodzie sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i programów komputerowych , minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne. Trener osoba uprawniona do przeprowadzenia kursu w zawodzie spawacza, minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne Trener osoba uprawniona do przeprowadzenia kursu w zawodzie obsługa suwnic z poziomu roboczego, minimum 3 letnie doświadczenie oraz posiadająca uprawnienia pedagogiczne .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). Uwaga ! W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę uprawnioną, do reprezentowania Wykonawcy Zaświadczenie informacja o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gorlice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice pok.10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:30, miejsce: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice pok.10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Szansa pracy nadzieją na lepsze jutro realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.