Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Gorlice: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów-kursów z zakresu przygotowania zawodowego osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo ,zatrudnionych w rolnictwie z terenu Gminy Gorlice w ramach Projektu pn. Szansa pracy - nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach
Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 203238 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170912 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 75 74, faks 18 373 75 74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów-kursów z zakresu przygotowania zawodowego osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo ,zatrudnionych w rolnictwie z terenu Gminy Gorlice w ramach Projektu pn. Szansa pracy - nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów dla 46 uczestników projektu Szansa pracy- nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące warsztaty i kursy 1. Warsztaty treningu umiejętności psychospołecznych ,trening rozwoju osobistego, dla 46 osób 2. Warsztaty poradnictwa zawodowego oraz aktywnego poszukiwania pracy, dla 46 osób 3. Szkolenie z poradnictwa psychologicznego dla 6 osób 4. Kurs Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i programów komputerowych dla 13 osób 5. Kurs Opiekunka dziecięca, dla 8 osób 6. Kurs Kelner - barman z obsługą kas fiskalnych, dla 11 osób 7. Kurs Magazynier z obsługą programów komputerowych i wózków jezdniowych, dla 5 osób 8. Kurs dla początkujących spawacz ,dla 9 osób 9. Kurs Obsługa suwnic z poziomu roboczego - 1 osoba Miejsce realizacji zamówienia: zaleca się, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywały się na terenie miasta Gorlice od poniedziałku do piątku, przy czym nie mogą trwać dłużej niż do godz. 15.00. Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 8 godzin dydaktycznych (1 godzina = 45 minut), z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zajęć dłuższych niż 2 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni po każdych 2 godzinach przerwę 15 minutową. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzania szkoleń - kursów poza wskazanym powyżej miejscem. W takim przypadku jeżeli odległość od Miasta Gorlice przekracza 1 km Wykonawca zapewni również transport, tj. dojazd do miejsca szkolenia spod budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gorlicach oraz powrót pod ten budynek. W przypadku, gdy szkolenie-warsztaty/kurs odbywa się w odległości uniemożliwiającej codzienny dojazd i powrót uczestnika, Wykonawca zapewni nocleg i całodzienne wyżywienie na własny koszt. II. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. III. Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1) zapewnić do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych odpowiednio dostosowane pomieszczenia (wraz z zapleczem sanitarnym) wyposażone w: a)odpowiednią do liczby osób biorących udział w kursie ilość miejsc siedzących i stolików, b) flipchart (tablica klasyczna) magnetyczna, c) inny niezbędny sprzęt umożliwiający właściwą realizację kursów. d) zapewnić kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) zapewnić dla każdego uczestnika na własność komplet materiałów pomocniczych/ćwiczeniowych np. płyty CD DVD, podręczniki bądź inne opracowania tematyką nawiązujące do przedmiotu poszczególnych kursów. Sposób oznakowania tych materiałów zostanie uzgodniony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą przed rozpoczęciem kursów, 3) zapewnić dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT rachunkiem po zakończeniu kursów. 4) zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w kursach, a także warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) skierować wszystkie osoby zgłoszone do udziału w poszczególnych kursach zawodowych na badania lekarskie przez lekarza medycyny pracy niezbędne do orzeczenia o braku przeciwwskazań do udziału w kursie ( przed rozpoczęciem kursu) , a osoby wytypowane do udziału w kursach opiekunka dziecięca i kelner barman dodatkowo na badania sanitarno- epidemiologiczne, 6) zapewnić dla każdego uczestnika kursu odzież ochronną jeżeli wymaga tego specyfika kursu, 7) dla uczestników kursów Kelner - barman , Opiekunka dziecięca , Obsługa suwnic z poziomu roboczego , Magazynier z obsługą programów komputerowych i obsługą wózków jezdniowych zajęcia praktyczne zorganizować w punktach umożliwiających nabycie umiejętności praktycznych, 8) zorganizować i przeprowadzić po zakończeniu każdego z kursów egzamin sprawdzający stopień opanowania materiału będącego przedmiotem poszczególnych kursów, 9) prowadzić odrębną dokumentację przebiegu każdego kursu obejmującą w szczególności: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokół z egzaminu sprawdzającego, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie umiejętności,( ankieta lub test przed i po zakończeniu wsparcia) 10)zapewnić każdemu uczestnikowi gorący posiłek (obiad jednodaniowy-drugie danie oraz napój), a także zapewnić w trakcie realizacji zajęć poczęstunek wszystkim uczestnikom w postaci: świeże ciastka lub drożdżówki, paluszki, w nieograniczonej ilości kawę, herbatę, cukier, śmietankę do kawy, 11) telefonicznie informować Zamawiającego o nieobecności uczestników kursów na zajęciach, 12) przekazać uczestnikom kursów informację o współfinansowaniu przedmiotowych zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 13) oznaczyć pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne, i praktyczne poprzez umieszczenie materiałów informacyjnych dostarczonych przez Zamawiającego przed rozpoczęciem zajęć, 14) umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji kursów oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. IV. Zamawiający zastrzega, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych kursów. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób, które rozpoczęły kursy z uwzględnieniem w/w zapisu. V. Po zakończeniu poszczególnych kursów Wykonawca zobowiązany jest wystawić dla każdego uczestnika: 1) zaświadczenie o jego ukończeniu, według wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). 2) certyfikat, którego wzór i ologowanie zostanie ustalone po podpisaniu umowy. Opis zakresu merytorycznego przedmiotu zamówienia: 1.funkcjonowanie w społeczeństwie kompetencje społeczne(etapy wejścia w środowisko ludzi pracy, kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej ,rozumienie organizacji, kontaktu i kariery 2.rozwój osobisty: budowanie celów życiowych, znaczenie siły pozytywnego myślenia, kim ja jestem a kim chcę być, jak poprawić zachowanie psychiczne ,rozpoznawanie złych wyobrażeń o samym sobie-proces zmian 3.komunikacja społeczna : równowaga wewnętrzna oparta na dobrej komunikacji , budowanie własnego wizerunku poprzez komunikacje, komunikacja wyznacznikiem kompetencji umiejętności społecznych, budowanie dobrych stosunków międzyludzkich, asertywność - uczenie się odpowiedzi na trudne pytania 4.umiejętności społeczne :sztuka panowania nad stresem, zachowania w trudnych sytuacjach Termin realizacji: maj 2013 r. Wykonawca zapewni: 1.Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu, 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć 4.Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy a po egzaminie wydaniem zaświadczenia Warsztaty poradnictwa zawodowego oraz aktywnego poszukiwania pracy - dla 46 osób MODUŁ teoretyczny dla 46 osób , 67 godzin, dla 46 osób, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych dla całej grupy 46 godzin konsultacji indywidualnych po1 godz. dla każdego uczestnika a) motywacja do pracy b)autoprezentacja własnej osoby c)planowanie czasu wolnego d)pisanie CV i listu motywacyjnego Termin realizacji: maj- 2013r Wykonawca zapewni sprawny sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wyposażeniem. Ilość sprzętu, o którym mowa wyżej musi być adekwatna do liczby uczestników kursu. Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu Magazynier z obsługą programów komputerowych i wózków jezdniowych dla 5 osób MODUŁ I: teoretyczny (30 godzin), z zakresu 105 godzin dla grupy 5 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013 r. organizacja stanowiska i miejsca pracy magazyniera zgodnie z przepisami BHP i ppoż. zaopatrzenie i zakup towarów w jednostce handlu hurtowego, organizacja gospodarki magazynowej, towaroznawstwo, rozmieszczenie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu hurtowego, profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży obsługa reklamacji MODUŁ praktyczno-teoretyczny (60 godzin), obejmujący w szczególności: 60 godzin dla grupy 5 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013r a)typy stosowanych wózków jezdniowych, b)budowa wózka, c)czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, d)wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa e)wiadomości z zakresu BHP f)praktyczna nauka jazdy g)wiadomości o dozorze technicznym MODUŁ III: praktyczny (15 godzin), obejmujący w szczególności: 15 godzin dla grupy 5 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień2013 r. a)obsługa programu komputerowego do fakturowania i programu magazynowego, Wykonawca zapewni: 1.Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć Osoby kończące kurs otrzymują zaświadczenie (certyfikat) ukończenia, które uprawnia do podjęcia pracy w zakresie kierowania wózkami widłowymi . Wykonawca zapewni: 1)warunki lokalowe , sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. 2)Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy a po egzaminie wydaniem zaświadczenia Kurs kelner barman z obsługą kas fiskalnych dla 11 osób MODUŁ teoretyczno-praktyczny (90 godzin), obejmujący: 90 godzin dla grupy 11 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013 r. 1)poznanie zasad BHP, 2)sylwetka barmana i zasady obsługi Konsumentów, 3)poznanie terminologii i funkcjonowania sprzętu barowego, 4)poznanie techniki i psychologii sprzedaży 5)alkohole i napoje mieszane, 6) napoje gorące- techniki sporządzania, 7)obsługa gości, 8)obsługa komputerowych systemów Barowych i kas fiskalnych Wykonawca zapewni: 1.Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu, 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć 4.Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy a po egzaminie wydaniem zaświadczenia 5.Wykonawca zapewni bezpłatne materiały do praktycznej nauki Poradnictwo psychologiczne, dla 6 osób 16 godzin dla 6 osób w tym: 10 godzin spotkania grupowe i 6 godzin spotkania indywidualne 1 godz. dla każdej osoby Termin realizacji: maj 2013r MODUŁ teoretyczny obejmujący w szczególności: a)nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem b)przezwyciężanie trudności życiowych, c)nabycie umiejętności komunikowania i skutecznego porozumiewania, d)umiejętność budowania prawidłowych relacji w rodzinie , i w otoczeniu, e)zwiększenie zaufania we własne siły. Wykonawca zapewni: 1.warunki lokalowe, 2.wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu, Kurs dla początkujących na uprawnienia w zakresie spawania łukowego w osłonie CO2 i mieszanek(MAG) oraz w osłonie gazów nieaktywnych MIG - dla 9 osób 150 godzin - dla 9 osób Termin realizacji: czerwiec- sierpień 2013r MODUŁ : teoretyczno-praktyczny obejmujący w szczególności: a)zastosowanie elektryczności do spawania łukowego b)urządzenia spawalnicze c)bezpieczeństwo i higiena pracy ,bezpieczna praca na hali produkcyjnej d)materiały dodatkowe do spawania e)spawanie w praktyce f)oznaczanie i wymiarowanie spoin g)metody przygotowania złączy do spawania h)kwalifikowanie spawaczy i)budowa i użytkowanie urządzeń do spawania elektrodami j)podstawowe wiadomości o stalach nierdzewnych ,metody spawania, ochrona zdrowia k)spawalność, złącza spawane i odkształcenia złączy ze stali nierdzewnych l)materiały dodatkowe do spawania stali nierdzewnych ł)korozja i obróbka cieplna po spawaniu Słuchacz po ukończonym kursie powinien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem MEN Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy i umiejętności a po egzaminie wydaniem zaświadczenia. Kurs Opiekunka dziecięca dla 8 osób MODUŁ teoretyczno ( 30 godzin) 90 godzin dla 8 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013r. obejmujący w szczególności: a)podstawowe zagadnienia dot. rozwoju i wychowania dziecka, b)podstawy psychologii rozwojowej, c) zasady i metody wychowania dziecka, d)wpływ zabawy na rozwój dziecka, e)przygotowanie i dobór pomocy do zabaw, f )rodzaje i propozycje zajęć g)pierwsza pomoc dzieciom w nagłych wypadkach MODUŁ praktyczny ( 60 godzin) 60 godzin dla 8 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013r obejmujący: a)potrzeby biologiczne małego dziecka, b)opieka nad dzieckiem, c)żywienie małych dzieci, d)wypoczynek małego dziecka, spacer, hartowanie ,sen, e)organizacja zabaw Wykonawca zapewni: 1)Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2.Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu 3.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć. 4.Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy i umiejętności a po egzaminie wydaniem zaświadczenia. Kurs Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i programów komputerowych , dla 13 osób MODUŁ teoretyczny (30 godzin) 70 godzin dla grupy 13 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013r obejmujący w szczególności: a)przepisy prawne i BHP związane z zawodem sprzedawcy, b)elementy towaroznawstwa handlowego, c)poznanie dokumentacji związanej ze sprzedażą oraz gospodarką magazynową: dokumentacja handlowa, magazynowa, rozliczenia i dokumentacja finansowa d)obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży MODUŁ praktyczny ( 40 godzin ) 40 godzin dla grupy 13 osób Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013 obejmujący; obsługę kas fiskalnych: a)podstawowe pojęcia fiskalne, b)rodzaje płatności na kasie fiskalnej, c)sprzedaż na kasie fiskalnej, d) obrót towarami zwrotnymi, e)wykonywanie raportów fiskalnych f)praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, obsługa programów komputerowych do fakturowania i gospodarki magazynowej: a)ewidencja kontrahentów, b)ewidencja towarów, cen i marż, c)rejestr sprzedaży i zakupów, d)wystawianie faktur, e) kontrola stanów magazynowych Wykonawca zapewni: 1) Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2) Liczbę kas fiskalnych i stanowisk komputerowych adekwatna do liczby uczestników 3) Wykonawca prowadzi nadzór wewnętrzny nad szkoleniami ,przeprowadza ankietę lub test na dzień rozpoczęcia i zakończenia szkolenia i dostarcza je Zamawiającemu 4.Wykonawca prowadzi dziennik zajęć Kurs Obsługa suwnic z poziomu roboczego , dla 1 osoby MODUŁ teoretyczno - praktyczny(30 godzin) obejmujący : 30 godzin dla 1 osoby Termin realizacji: czerwiec - sierpień 2013 r a)ogólne wiadomości o dźwignicach: -klasyfikacja suwnic, -charakterystyka suwnic, b)budowa i działanie, c)elementy i zespoły suwnic, d)zagrożenia przy suwnicach, e)eksploatacja f)obsługa zawiesi, g)zajęcia praktyczne Wykonawca zapewni: 1).Salę i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny ,bezzwrotne materiały piśmienne (notes ,długopis), które należy oznaczyć logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, emblematem Unii Europejskiej z podpisem Europejski Fundusz Społeczny, 2).Szkolenie winno zakończyć się egzaminem sprawdzającym stopień opanowanie wiedzy i umiejętności a po egzaminie wydaniem zaświadczenia MODUŁ Teoretyczny dla 46 osób 1.funkcjonowanie w społeczeństwie kompetencje społeczne(etapy wejścia w środowisko ludzi pracy, kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej ,rozumienie organizacji, kontaktu i kariery 2.rozwój osobisty: budowanie celów życiowych, znaczenie siły pozytywnego myślenia, kim ja jestem a kim chcę być? ,jak poprawić zachowanie psychiczne ,rozpoznawanie złych wyobrażeń o samym sobie-proces zmian 3.komunikacja społeczna : równowaga wewnętrzna oparta na dobrej komunikacji , budowanie własnego wizerunku poprzez komunikacje, komunikacja wyznacznikiem kompetencji umiejętności społecznych, budowanie dobrych stosunków międzyludzkich, asertywność - uczenie się odpowiedzi na trudne pytania umiejętności społeczne :sztuka panowania nad stresem, zachowania w trudnych sytuacjach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Szansa pracy - nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO"
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73332,00
Oferta z najniższą ceną: 73332,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107460,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA MZS NR 5 W GORLICACH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W BUDYNKU MZS 5 GORLICACH
- Dostawa sprzętu kserograficznego do pięciu Miejskich Zespołów Szkół w Gorlicach
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu
- PRZYGOTOWYWANIE , DOSTARCZANIE I WYDAWANIE OBIADÓW W STOŁÓWCE SZKOLNEJ W MZS NR 1 ORAZ CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 4 W BUDYNKU MZS 1 GORLICACH
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.