eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościeliskoModernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Kościelisko: Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko.
Numer ogłoszenia: 170960 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako główny przedmiot zamówienia: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego (instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego) związane z modernizacją oświetlenia ulicznego, na istniejącej linii energetycznej, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 958 w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko, polegające na montażu opraw oświetlenia ulicznego. Zakres rzeczowy obejmuje: Montaż opraw oświetleniowych na sieci niskiego napięcia 0,4kV w ilości 52 szt. - 70W - 12 szt. - 100 W - 15 szt. - 150W - 25 szt. oraz wykonanie pozostałych robót. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Do zadań Oferenta należeć będzie również: 1.Wykonawca wykona roboty zgodnie z projektem budowlanym - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ 2.Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równo-ważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały nor-my. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obo-wiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, w szczególności obliczenia fotometryczne, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych 4.W związku z tym, iż w tym samym czasie, na tych samych odcinkach, prowadzone będą roboty pole-gające na wymianie opraw oświetlenia ulicznego Wykonawca jest zobowiązany do dokonania uzgod-nień dotyczących szczegółów realizacji zadania z RD Zakopane . 5.Wykonawca jest zobowiązany do dokonania uzgodnień dotyczących zajęcia pasa drogowego z właści-cielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca) 6.Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. 7.Wykonawca jest zobowiązany do przestrzeganie zasad Kodeksu Pracy oraz zasad BHP 8.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót przed dostępem osób trze-cich. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane zaś na wbudowane materiały i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca jest zobowiązany, usunięcia wad w przedmiocie zamówienia, a w szczególności do wymiany uszkodzonych źródeł światła z oprzyrządowaniem, oraz wymiany uszkodzonych opraw z oprzyrządowaniem w ciągu 7 dniu od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Kompletna dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Gminy Kościelisko w Kościelisku, ul. Strzelców Podhalańskich 44, pok. nr 11 w godzinach pracy Urzędu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmiana-mi). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS oZakopane nu-mer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetargowe - ZP.341-27-2009). 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego) tj. do dnia 22 czerwca 2009 roku do godz. 11.00. 5.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek po-siadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wyko-nania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału techniczne-go i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia, w oparciu o wymagane do-kumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodar-czej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działal-ność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2)pełnomocnictwo do odpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożo-nych wraz z ofertą. 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. modernizacja oświetlenia ulicznego wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane na-leżycie, Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4)wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu za-mówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd-nych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: osoba do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instala-cji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie oraz aktualne za-świadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz wpis do właściwej Izby Inżynierów. W przypadku gdy wykształcenie uzy-skane przed wejściem w życie rozporządzenia nie obejmuje branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności drogowej (zgodnie z §29 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U nr 83 poz. 578 z 2006 roku). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby którymi dysponują inne podmioty. 5)oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast doku-mentu wymienionego w punkcie 6 ust.1 pkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wy-stawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym punkcie. 4.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelsko pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelsko pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.