Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Popów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Zawady
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminapopow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminapopow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Popów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-437d0a5e-8034-44a1-8ac2-f2d5b49d5f60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015195/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Popów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-437d0a5e-8034-44a1-8ac2-f2d5b49d5f603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 5) Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (z wyłączeniem składania ofert) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7) Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8) Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego jako:
- dla dokumentów w formacie „PDF” zaleca się podpis formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
W przypadku podpisu jakiegokolwiek dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym formatu XAdES (zewnętrzny podpis), niezbędne jest by prócz podpisywanego dokumentu był do niego dołączony również plik z tym podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Popów Zawady, ul. Częstochowska 6, 42-110 Popów, tel. 34 317 70 67.
▪ W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: ug@gminapopow.pl.
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Kamieńszczyźnie etap II
Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie I i II etapu robót ( I etap został już wykonany) – zamówienie dotyczy wykonania II etapu – zgodnie z przedmiarem.
W zakres robót budowy oświetlenia ulicznego wchodzi:
- obsługa geodezyjna - wytyczenie lokalizacji projektowanych: linii kablowych oświetleniowych i rur ochronnych przepustowych oraz latarni oświetleniowych ,
- prace przygotowawcze
- przekopy kontrolne w celu dokładnego określenia lokalizacji istniejącego uzbrojenia podziemnego,
- wykopy pod budowę: projektowanych linii kablowych i rur ochronnych przepustowych, fundamentów i latarni oświetleniowych,
- budowa zasilania elektroenergetycznego,
- budowa projektowanych linii kablowych oświetleniowych wraz z montażem rur ochronnych i przepustowych na kablach,
- budowa i montaż bednarki uziemiającej StZn 30*4 mm - budowa projektowanych latarni oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych,
- podłączenie projektowanych latarni oświetleniowych,
- zasypanie wykopów z ubiciem i zagęszczeniem gruntu,
- ochrona przeciwporażeniowa
- pomiary i badania
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Nowej Wsi
W zakres robót budowy oświetlenia ulicznego wchodzi:
- obsługa geodezyjna
- wytyczenie lokalizacji budowanych stanowisk słupowych i linii napowietrznych 1kV,
- prace przygotowawcze- oznakowanie tymczasowe na czas wykonania prac w pasie drogowym, przekopy kontrolne w celu dokładnego określenia lokalizacji istniejącego uzbrojenia podziemnego,
- wykopy pod budowę stanowisk słupowych linii napowietrznej 1kV, linii kablowych i rur ochronnych przepustowych, - budowa zasilania elektroenergetycznego,
- budowa projektowanych linii kablowych i napowietrznych oświetleniowych wraz z montażem rur ochronnych i przepustowych na kablach, - budowa i montaż bednarki uziemiającej St/Zn 30*4 mm - budowa projektowanych strunobetonowych stanowisk słupowych linii napowietrznej 1kV,
- montaż opraw oświetleniowych,
- podłączenie projektowanych latarni oświetleniowych,
- ochrona przeciwprzepięciowa (montaż ograniczników przepięć, budowa uziemienia odgromowego) - zasypanie wykopów z ubiciem i zagęszczeniem gruntu,
- ochrona przeciwporażeniowa - pomiary i badania
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
- w zakresie doświadczenia:
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 80.000 PLN brutto
- osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami z niezbędnymi uprawnieniami do realizacji zamówienia: tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub posiadającymi odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do wykonania przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w 5.1 ppkt 4)- wg załącznika Nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w 5.1 ppkt 4)- wg załącznika Nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21. Zmiany postanowień zawartej umowy:1. Możliwości zmian umowy i warunki tych zmian:
a) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego - w przypadku zdarzeń losowych , choroby lub innych przyczyn niezależnych od każdej ze stron,
b) zmiany kierownika budowy, inspektorów nadzoru po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zdarzeń losowych , choroby lub innych przyczyn niezależnych od każdej ze stron,
c) zmiany podwykonawcy- jeśli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub sytuacji finansowej tego podwykonawcy jako innego podmiotu. Nowy podmiot- podwykonawca wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podwykonawca wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia,
d) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących sytuacjach:
- zawieszenia robót przez Zamawiającego,
- działania sił wyższych (klęski żywiołowe itp.),
- wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych w zakresie objętym umową,
- wystąpienia opóźnienia w wydaniu zezwoleń, uzgodnień, decyzji itp. przez odpowiednie organu administracyjne czy podmioty branżowe, z przyczyn niezależnych przez Wykonawcę,
- odkrycia stanowisk archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,
- w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnych do realizacji zadania uzgodnionych pisemnie przez obie strony,
- wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Wykonawcy, a mających istotny wpływ na wydłużenie okresu realizacji umowy np. wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi oraz sytuacji przedłużenia obowiązywania lub konieczności wprowadzenia rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, jak również działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, których działania nie są konsekwencją winy jakiejkolwiek ze stron,
- stwierdzenie wpływu w/w okoliczności na termin realizacji przedmiotu umowy nastąpi na podstawie dowodów przedłożonych przez Wykonawcę, potwierdzających wpływ w/w okoliczności na należyte wykonanie przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia na ul. Szkolnej w Józefowie
- Modernizacja oświetlenia ul. Akacjowej w Kątach Węgierskich wraz z doświetleniem przejścia dla pieszych
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Kępno ul. Wyczółkowskiego, gm. Kępno
- Poprawa bezpieczeństwa dróg gminnych poprzez przebudowę chodników i miejsc postojowych wraz z doświetleniem przejścia dla pieszych w zakresie dz. Nr 43/23 obr. 0001 w m. Reda.
- Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w Dobieszkowie
- Rewitalizacja terenów zielonych na osiedlu Bema w Białymstoku - strefa I - etap I: "Budowa placyku wypoczynkowego nr 2 oraz miejsca wyprowadzania zwierząt".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.