eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Warszawa: Zakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Numer ogłoszenia: 171150 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 111 sztuk foteli obrotowych biurowych, w tym: - 70 sztuk foteli obrotowych biurowych, - 41 sztuk ergonomicznych foteli obrotowych biurowych. Wszystkie oferowane fotele muszą: - spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973), - być wykonane zgodnie z polskimi normami dotyczącymi jakości i bezpieczeństwa mebli biurowych, - być fabrycznie nowe i przygotowane do natychmiastowej eksploatacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - dostawę foteli do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa), - montaż w dniu dostawy foteli w siedzibie Zamawiającego lub dostawę już zmontowanych foteli, - rozładunek i wstawienie foteli do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Zamówienie podzielono na dwie części: Część I przedmiotu zamówienia - fotele obrotowe biurowe - 70 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Część II przedmiotu zamówienia - ergonomiczne fotele obrotowe biurowe - 41 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2013 r. - dostawa w trzech dostawach, w terminie do 21 dni od daty przekazania przez Zamawiającego zlecenia: - dostawa I: do 30 lipca 2013 r. ergonomiczne fotele obrotowe biurowe (41 szt.); - dostawa II i III: do 30 listopada 2013 r. fotele obrotowe biurowe (70 szt.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikaty jakości i bezpieczeństwa - kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku certyfikatów jakości i bezpieczeństwa w języku obcym, konieczne jest dostarczenie tłumaczenia dokumentów, poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie Pełnomocnika musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika należy dołączyć do oferty umocowanie Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego) - wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania prowadzona będzie z Pełnomocnikiem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Parametry techniczne - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy dokonywane będą jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności mogących stanowić przeszkodę w należytym wykonaniu przedmiotu umowy, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności: - zmiany stanu prawnego lub dokumentów w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie, - zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie stawki podatku, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, - działania siły wyższej, w tym: wojny, pożaru, klęski żywiołowej, rozruchów, strajku. Siła wyższa nie obejmuje zdarzeń będących wynikiem zaniedbań i niedopatrzeń, które Strona przy dołożeniu należytej staranności mogła przewidzieć w chwili zawierania umowy lub mogła im zapobiec

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl (zakładka zamówienia powyżej 14 000 euro)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: przetargi@nauka.gov.pl Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa (Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 38).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 14:00, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 00-529 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fotele obrotowe biurowe - 70 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 70 sztuk foteli obrotowych biurowych, Wszystkie oferowane fotele muszą: - spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973), - być wykonane zgodnie z polskimi normami dotyczącymi jakości i bezpieczeństwa mebli biurowych, - być fabrycznie nowe i przygotowane do natychmiastowej eksploatacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - dostawę foteli do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa), - montaż w dniu dostawy foteli w siedzibie Zamawiającego lub dostawę już zmontowanych foteli, - rozładunek i wstawienie foteli do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Zamówienie podzielono na dwie części: Część I przedmiotu zamówienia - fotele obrotowe biurowe - 70 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2013 r. w dwóch dostawach (po 35 szt.), w terminie do 21 dni od daty przekazania przez Zamawiającego zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Parametry techniczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ergonomiczne fotele obrotowe biurowe - 41 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 41 sztuk ergonomicznych foteli obrotowych biurowych. Wszystkie oferowane fotele muszą: - spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973), - być wykonane zgodnie z polskimi normami dotyczącymi jakości i bezpieczeństwa mebli biurowych, - być fabrycznie nowe i przygotowane do natychmiastowej eksploatacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - dostawę foteli do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa), - montaż w dniu dostawy foteli w siedzibie Zamawiającego lub dostawę już zmontowanych foteli, - rozładunek i wstawienie foteli do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: do 30 lipca 2013 r. ergonomiczne fotele obrotowe biurowe (41 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Parametry techniczne - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.