To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-07
Warszawa: Zakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Numer ogłoszenia: 319406 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171150 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa foteli obrotowych biurowych dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup 111 sztuk foteli obrotowych biurowych, w tym: a) 70 sztuk foteli obrotowych biurowych, b) 41 sztuk ergonomicznych foteli obrotowych biurowych. 2) Wszystkie oferowane fotele muszą: a) spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973); b) być wykonane zgodnie z polskimi normami dotyczącymi jakości i bezpieczeństwa mebli biurowych, c) być fabrycznie nowe i przygotowane do natychmiastowej eksploatacji. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę foteli do siedziby Zamawiającego (ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa), b) montaż w dniu dostawy foteli w siedzibie Zamawiającego lub dostawę już zmontowanych foteli, c) rozładunek i wstawienie foteli do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 4) Zamówienie podzielono na dwie części: Część I przedmiotu zamówienia - fotele obrotowe biurowe - 70 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Część II przedmiotu zamówienia - ergonomiczne fotele obrotowe biurowe - 41 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 3 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2013 r. - dostawa w trzech dostawach, w terminie do 21 dni od daty przekazania przez Zamawiającego zlecenia: 1) dostawa I: do 30 lipca 2013 r. ergonomiczne fotele obrotowe biurowe (41 szt.); 2) dostawa II i III: do 30 listopada 2013 r. fotele obrotowe biurowe (70 szt.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I przedmiotu zamówienia - fotele obrotowe biurowe - 70 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Meriwa Spółka Jawna Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58750,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58978,50
Oferta z najniższą ceną: 44944,20 / Oferta z najwyższą ceną: 70860,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia do Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- Zakup, dostawa foteli biurowych i gamingowych na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu
- Dostawa mebli do Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa i montaż foteli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej (III)
- Doposażenie pracowni kosmetologii w sprzęt umożliwiający realizację programu kształcenia.
- Dostawa mebli z montażem, krzeseł i foteli
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.