eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRoboty budowlane-roboty remontowe w trzech obiektach Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Łódź: Roboty budowlane-roboty remontowe w trzech obiektach Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 171169 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście , ul. Piotrkowska 147, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6366351, faks 042 6366351 w. 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane-roboty remontowe w trzech obiektach Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - robót remontowych w trzech niżej wymienionych obiektach Filii Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź - Śródmieście tj.:Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Piotrkowska 61; Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10 Lutego 7/9; Dom Dziennego Pobytu Nr 1, Łódź, Al. Kościuszki 29. Wykonanie robót remontowych w Punkcie Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Piotrkowska 61 będzie obejmowało m.in.: wymianę starych drzwi (wewnętrznych) na klatce schodowej - I piętro,wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie ościeżnic stalowych, założenie drzwi zewnętrznych metalowych dwuskrzydłowych o parametrach Ei30 antywłamaniowe, przeciwogniowe (wymiary 2,4/1,6 m), obróbkę tynkarską i dwukrotne malowanie farba emulsyjną; wymianę stolarki okiennej drewnianej (pok. 10) na stolarkę z drewna klejonego jednoramową o takich samych wymiarach i kolorze z obróbką tynkarską, obsadzeniem parapetu wewnętrznego i zewnętrznego; rozebranie obicia ścian z płyt pilśniowych i uzupełnienie tynkiem wewnętrznym; przygotowanie ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi - szpachlowanie nierówności, zagruntowanie powierzchni w pokojach 2,4,5,10; dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi; wyniesienie gruzu z miejsca wykonywanych prac wraz z jego wywozem. Wykonanie robót remontowych w Punkcie Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10 Lutego 7/9 będzie obejmowało m.in.: wykonanie nadproża z dwuteownika o długości 120 cm i wysokości 10 cm, a następnie odtworzenie otworu drzwiowego w ściance działowej w pokoju numer 3 i wstawienie nowych drzwi płytowych o szerokości 80 cm z obróbką uzupełniającą; wymianę stolarki okiennej drewnianej w całym lokalu na okna z tworzywa PCV z nawiewnikami o takich samych wymiarach i kolorze z obróbką tynkarską; skucie płytek ceramicznych ze ścian i położenie tynku wewnętrznego z zaprawy cementowo wapiennej; zamurowanie okienka podawczego w holu i położenie tynku wewnętrznego z zaprawy cementowej; dwukrotne pomalowanie ścian w całym lokalu farbą emulsyjną z wcześniejszym przygotowaniem ścian (usunięcie wykwitów, szpachlowanie i zagruntowanie powierzchni); dwukrotne pomalowanie ścian w holu farbą olejną z wcześniejszym przygotowaniem ścian - szpachlowanie i zagruntowanie powierzchni; dwukrotne pomalowanie rur i grzejników w całym lokalu farbą olejną po wcześniejszym przygotowaniu; wymianę okładzin podłogowych z zerwaniem starych i uzupełnienie ubytków powstałych w podłodze drewnianej; przymocowanie listew PCV przypodłogowych i formatek PCV ochronnych na ścianach przy biurkach(zabezpieczenie przed rysowaniem krzesłami ścian); wyniesienie gruzu z miejsca wykonywanych prac wraz z jego wywozem. Wykonanie robót remontowych w Domu Dziennego Pobytu Nr 1, Łódź, Al. Kościuszki 29 będzie obejmowało m.in.:zeskrobanie i zmycie starej farby;przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi z zaszpachlowaniem nierówności; zagruntowanie podłoży i dwukrotne pomalowanie ścian farbami emulsyjnymi; dwukrotne malowanie farba olejną stolarki drzwiowej i ościeżnic;zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;cyklinowanie parkietu po uprzednim uzupełnieniu ewentualnych ubytków i przyklejeniu ruchomych klepek;lakierowanie parkietów lakierami o podwyższonej odporności na ścieranie (miejsce użyteczności publicznej);wyniesienie gruzu z miejsca wykonywanych prac wraz z jego wywozem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 3 i 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, spełniając warunki specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wymagania ustawy Prawo budowlane, innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem placu budowy oraz koszty wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy. Materiały i urządzenia powstałe z demontażu Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją. Warunki płatności - zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymaniu faktury przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.53.00-1, 45.42.00.00-7, 45.42.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca załączy wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia (oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ )

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia (oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi uprawnienia do robót elektrycznych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia (oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ )

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna Warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia(oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl i www.mops.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 147.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 147.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót remontowych w Punkcie Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Piotrkowska 61..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w Punkcie Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Piotrkowska 61 będzie obejmowało m.in.: wymianę starych drzwi (wewnętrznych) na klatce schodowej - I piętro,wykucie z muru ościeżnic drewnianych, obsadzenie ościeżnic stalowych,założenie drzwi zewnętrznych metalowych dwuskrzydłowych o parametrach Ei30 antywłamaniowe, przeciwogniowe (wymiary 2,4/1,6 m), obróbkę tynkarską i dwukrotne malowanie farba emulsyjną; wymianę stolarki okiennej drewnianej (pok. 10) na stolarkę z drewna klejonego jednoramową o takich samych wymiarach i kolorze z obróbką tynkarską, obsadzeniem parapetu wewnętrznego i zewnętrznego;rozebranie obicia ścian z płyt pilśniowych i uzupełnienie tynkiem wewnętrznym;przygotowanie ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi - szpachlowanie nierówności, zagruntowanie powierzchni w pokojach 2,4,5,10; dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi;wyniesienie gruzu z miejsca wykonywanych prac wraz z jego wywozem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 45.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych w Punkcie Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10 Lutego 7/9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w Punkcie Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10 Lutego 7/9 będzie obejmowało m.in.:wykonanie nadproża z dwuteownika o długości 120 cm i wysokości 10 cm, a następnie odtworzenie otworu drzwiowego w ściance działowej w pokoju numer 3 i wstawienie nowych drzwi płytowych o szerokości 80 cm z obróbką uzupełniającą;wymianę stolarki okiennej drewnianej w całym lokalu na okna z tworzywa PCV z nawiewnikami o takich samych wymiarach i kolorze z obróbką tynkarską; skucie płytek ceramicznych ze ścian i położenie tynku wewnętrznego z zaprawy cementowo wapiennej; zamurowanie okienka podawczego w holu i położenie tynku wewnętrznego z zaprawy cementowej; dwukrotne pomalowanie ścian w całym lokalu farbą emulsyjną z wcześniejszym przygotowaniem ścian (usunięcie wykwitów, szpachlowanie i zagruntowanie powierzchni); dwukrotne pomalowanie ścian w holu farbą olejną z wcześniejszym przygotowaniem ścian - szpachlowanie i zagruntowanie powierzchni; dwukrotne pomalowanie rur i grzejników w całym lokalu farbą olejną po wcześniejszym przygotowaniu; wymianę okładzin podłogowych z zerwaniem starych i uzupełnienie ubytków powstałych w podłodze drewnianej; przymocowanie listew PCV przypodłogowych i formatek PCV ochronnych na ścianach przy biurkach (zabezpieczenie przed rysowaniem krzesłami ścian); wyniesienie gruzu z miejsca wykonywanych prac wraz z jego wywozem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.53.00-1, 45.42.00.00-7, 45.42.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót remontowych w Domu Dziennego Pobytu Nr 1, Łódź, Al. Kościuszki 29..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w Domu Dziennego Pobytu Nr 1, Łódź, Al. Kościuszki 29 będzie obejmowało m.in.:zeskrobanie i zmycie starej farby; przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi z zaszpachlowaniem nierówności; zagruntowanie podłoży i dwukrotne pomalowanie ścian farbami emulsyjnymi; dwukrotne malowanie farba olejną stolarki drzwiowej i ościeżnic; zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; cyklinowanie parkietu po uprzednim uzupełnieniu ewentualnych ubytków i przyklejeniu ruchomych klepek; lakierowanie parkietów lakierami o podwyższonej odporności na ścieranie (miejsce użyteczności publicznej); wyniesienie gruzu z miejsca wykonywanych prac wraz z jego wywozem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.