eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówPrzeprowadzenie szkoleń grupowych dlaosób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-09

Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 171316 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla: osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z 4 części: Część 1. Obsługa kadrowo-płacowa małej firmy: - dla 15 osób, planowany termin realizacji: III kwartał 2015r. Część 2. Uprawnienia elektryczne do 1 Kv - dla 10 osób, planowany termin realizacji: III kwartał 2015. Część 3. Sprzedawca fakturzysta - dla 10 osób, planowany termin realizacji III kwartał 2015r. Część 4. Magazynier z obsługą wózka widłowego wymianą butli gazowych i obsługą programu Subiekt - dla 10 osób, planowany termin realizacji III kwartał 2015r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dot. wszystkich części zamówienia. b)Dokument potwierdzający zatwierdzenie programu do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowców wózków jezdniowych przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego ds. gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.) - dotyczy części 4 zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w okresie ostatnich trzech lat ( dla min. 10 osób ) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował urządzeniami adekwatnymi do danej części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr 10 do SIWZ). Na jednego uczestnika musi przypadać jedno stanowisko szkoleniowe wyposażone w niezbędne narzędzia i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć indywidualny dostęp do sprzętu i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do SIWZ). Przynajmniej jeden z wykładowców musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne i co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru, załącznik nr 3 do SIWZ ( oryginał),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć: a. zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie, b.miejsca realizacji świadczeń z zastrzeżeniem, iż w przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów Wykonawca zapewni dowóz uczestnikom z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem, c. kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ), d. terminu przeprowadzenia szkolenia e.zmiana kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, f. zmiana kosztu osobogodziny jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego g. zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy określonego w § 5 umowy szkoleniowej oraz tego że plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, pok. 203..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, dziennik podawczy, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie chrzanowskim ( I ) realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet I: Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.2: Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa kadrowo-płacowa małej firmy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób w specjalności: Obsługa kadrowo - płacowa małej firmy. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem ( wynajętym środkiem komunikacji zbiorowej ). Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 8 załączniku nr 7 do SIWZ). 3. Program szkolenia powinien obejmować 180 godz. dydaktycznych i zawierać co najmniej następujące moduły: 1. Prawo pracy 2. Prowadzanie dokumentacji pracowniczej 3. Ochrona danych osobowych i archiwizacja akt osobowych 4. Zasady podlegania składkom na ubezpieczenia 5. Dokumentacja i rozliczenia z ZUS 6. Wzorcowa lista płac - sporządzanie 7. Zasiłek macierzyński, zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze. 8. Zasady naliczania wynagrodzeń i narzutów na wynagrodzenia 9. Dokumentacja i rozliczanie pracowników z Urzędem Skarbowym 10. system, rozkład i okres rozliczeniowy czasu pracy 11.Umowy o zakazie konkurencji 12.Obliczanie wynagrodzenia urlopowego oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop 13.Wynagrodzenie za czas choroby oraz świadczenia z ubezpieczenia społecznego 14.Zasady udzielania innych urlopów pracowniczych i zwolnień od pracy 15.Odprawy 16.Rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych 17.Kapitał początkowy - jego istota i znaczenie 18.Kompletowanie dokumentów do wniosku w sprawie kapitału początkowego 19.Ustalenie kapitału początkowego. 20.Obsługa programów komputerowych : Płatnik i CDN Optima - minimum 60 godz. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: a)Ogólna liczba godzin szkolenia to 180, z czego zajęć praktycznych min. 100. b)Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika indywidualny dostęp do stanowiska wyposażonego w niezbędny sprzęt i urządzenia celem prawidłowego zrealizowania szkolenia. c)W ramach zajęć praktycznych każdy uczestnik będzie mieć indywidualny dostęp do stanowiska komputerowego wyposażonego w programy: Płatnik oraz CDN Optima. d)W ramach zajęć praktycznych uczestnik nabędzie m.in. następujące umiejętności: 1)obsługa programu Płatnik 2)obsługa programu CDN Optima 3)sporządzanie listy płac 5.Czas trwania: nie dłużej niż 30 kolejnych dni roboczych. 6. Termin realizacji szkolenia: III kwartał 2015r. 7.Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma: 1)Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667), 2)Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8, 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadane certyfikaty jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uprawnienia elektryczne do 1 Kv - SEP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 os. w specjalności: Uprawnienia elektryczne do 1 kV - SEP 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz ( wynajętym środkiem transportu zbiorowego ) uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3. Program szkolenia powinien obejmować 60 godzin dydaktycznych i musi być zgodny z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów ( Dz. U. nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. nr 141, poz. 1189). Program Szkolenie powinien zawierać co najmniej następujące moduły: a) Wybrane zagadnienia z elektrotechniki. b) Zasady budowy i działania wybranych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. c) Zasady eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV. d) Ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej. e) Ochrona przez porażeniem prądem elektrycznym w urządzeniach o napięciu do 1kV. f) Postępowanie w razie awarii, porażeń prądem elektrycznym lub innego zagrożenia w urządzeniach elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. g) Zajęcia praktyczne. h) Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej oraz umiejętności udzielani pierwszej pomocy. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: a) Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. b) Zajęcia praktyczne musza być zgodne z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.) i obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2003r. o sprostowaniu błędów ( Dz. U. nr 129, poz. 1184) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci ( Dz. U. nr 141, poz. 1189). 5.Czas trwania: nie dłużej niż 10 kolejnych dni roboczych 6. Termin realizacji szkolenia: III kwartał 2015. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a) Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667), b) Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. c) Ponadto każdy Uczestnik przystąpi do egzaminu przed Komisją z Urzędu Regulacji Energetyki i uzyska Świadectwo kwalifikacyjne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8, 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadane certyfikaty jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedawca - Fakturzysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób w specjalności: Sprzedawca - Fakturzysta 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia ( wynajętym środkiem transportu zbiorowego ) z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w poz. nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ). 3. Program szkolenia powinien obejmować 150 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły: 1. Dokumentacja handlowa i magazynowa: a) Zamówienia, oferty, umowy b) Dokumentacja związana z dostawą c) Dokumentacja związana ze sprzedażą d) Dokumentacja magazynowa e) Reklamacje i zwroty 2. Rozliczenia i dokumentacja finansowa a) Rozliczenia gotówkowe b) Rozliczenia bezgotówkowe c) Rozliczenia i odprowadzanie utargów d) Dokumentacja finansowa sprzedaży ( faktury, paragony) 3. Elementy towaroznawstwa handlowego: a) Klasyfikacja rodzajowa towarów b) Istota kodowania towarów: kodowanie towarów w Polsce i na świecie c) Cykl życia towaru 4. Zajęcia praktyczne - obsługa programów do fakturowania: a) Subiekt - min. 30 godz. b) FPP - min. 30 godz. 5. Obsługa kasy fiskalnej. 6. Obsługa czytników kart; 7. Obsługa klienta. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem w.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do pracy na stanowisku: Sprzedawca. 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: a. W ramach zajęć praktycznych uczestnik powinien nabyć umiejętność: obsługi kasy fiskalnej, obsługi klienta, obsługa czytników kart; obsługi programów sprzedażowych: Subiekt i FPP; dokumentowania sprzedaży - wystawianie rachunków, faktur. b. Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych. Każdy uczestnik musi mieć indywidualny dostęp do stanowiska komputerowego wyposażonego w programy: FPP i Subiekt oraz do kasy fiskalnej. c. Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 5.Czas trwania: nie dłużej niż 25 kolejnych dni roboczych 4. Termin realizacji szkolenia: III kwartał 2015r. Dokładny termin realizacji zostanie określony w umowie szkoleniowej. 7. Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a) Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667), b) Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadane certyfikaty jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacji - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Magazynier z obsługą wózka widłowego, programu SUBIEKT oraz wymianą butli gazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób w specjalności: Magazynier z obsługą wózka widłowego, programu SUBIEKT oraz wymianą butli gazowych. 2. Miejsce organizacji szkolenia: powiat chrzanowski. W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem ( wynajętym środkiem transportu zbiorowego ). Koszt dowozu zostanie wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia tj. w pozycji nr 9 załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Program szkolenia powinien obejmować min. 150 godzin dydaktycznych. a. Obsługa wózka jezdniowego b. Przepisy BHP, ochrona ppoż. oraz zasady zabezpieczenia towarów w magazynie c. Obsługa komputerowego programu sprzedażowego - SUBIEKT- min. 30 h d. Technologia i organizacja prac magazynowych: odbiór i wydawanie towaru, właściwe przechowywanie towaru e. Zapasy magazynowe f. Zasady przeprowadzania inwentaryzacji w magazynie g. Budowle magazynowe i wyposażenie magazynu. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Moduł w zakresie obsługi wózka widłowego zostanie zrealizowany w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.) - 67 godzin. Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. 4. Sposób organizacji zajęć praktycznych: a) W ramach zajęć praktycznych uczestnicy szkolenia mają nabyć umiejętności: obsługi wózka widłowego obsługi programu SUBIEKT wymiany butli gazowej b) Ogólna liczba godzin szkolenia wynosi 150 z czego zajęć praktycznych min. 100. c) Wykonawca zabezpiecza sprzęt techniczny oraz materiały do zajęć praktycznych ( każdy uczestnik musi mieć zapewniony indywidualny dostęp do stanowiska komputerowego wyposażonego w program Subiekt). d) zajęcia praktyczne z zakresu obsługi wózka widłowego mają być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.) 5. Czas trwania: nie dłużej niż 25 kolejnych dni roboczych. 6.Termin realizacji szkolenia: III kwartał 2015r. 7.Inne postanowienia: Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma; a) Zaświadczenie wystawione na papierze firmowym zgodnie z wymogami określonymi w § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667), b) Zaświadczenie na druku MEN jeśli instytucja posiada możliwość jego wystawienia. c) Ponadto w ramach szkolenia uczestnicy muszą przystąpić do egzaminu, którego celem jest uzyskanie: Zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8, 80.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20
    • 3. Posiadane certyfikaty jakości usług - 0.05
    • 4. Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskane kwalifikacji - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.