To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Warszawa: P25OPATRUNKI2011 dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na pakiety do Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
Numer ogłoszenia: 171337 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141360 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P25OPATRUNKI2011 dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na pakiety do Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na pakiety do Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA w Warszawie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (a w szczególności zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym będącym załącznikiem Nr 2 A-C do SIWZ stanowiącym integralną jej część). 2. Zamówienie podzielone jest na 3 pakiety: Pakiet I - materiały opatrunkowe różne Pakiet II - przylepce i opatrunki specjalistyczne jałowe Pakiet III - podkłady, pieluchomajtki, setony 3. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych artykułów 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r.Nr 107, poz 679 ze zm.). 5. Wielkość dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. 6.Ilości materiałów opatrunkowych podane w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianom podczas trwania umowy. 7. CPV : Pakiet I 33,14,11,10-4; 33,14,11,19-7; 33,14,11,15-9; 33,14,11,14-2; 33,14,11,13-5 Pakiet II 33,14,11,10-4; 33,14,11,11-1; 33,14,11,12-8 Pakiet III 21,22,21,21-9; 33,14,11,14-2 8. Miejsce realizacji dostawy: Apteka Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżańskiej -Zakurzonej SPZOZ w Warszawie przy ul. Inflanckiej 6. 9. Zamawiający wymaga, aby wyroby z gazy traktować jako wyrób inwazyjny kl II A, Reg 7 10. Dla jałowych przedmiotów zamówienia wymaga się bezpiecznego zapakowania papier-folia zaopatrzonego w etykietę zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu, seria i data ważności. 11. Dodatkowo dla pozycji 8, 10, 11, 12, 22, 23, 24, 25 w PAKIECIE I wymaga się bezpiecznego zapakowania typu folia, zaopatrzony w etykietę zawierającą pełną identyfikację wyrobu i składu zgodnie z normami, która dodatkowo posiada dwa samoprzylepne odcinki etykiety umożliwiające przyklejanie do dokumentacji zabiegowej zawierające lot lub seria, indeks identyfikacyjny, datę ważności i sterylność, opakowania muszą posiadać kierunek otwierania zgodnie z normami. 12. Jałowy przedmiot zamówienia winien być sterylizowany parą wodną w nadciśnieniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176122,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167702,79
Oferta z najniższą ceną: 167702,79 / Oferta z najwyższą ceną: 167702,79
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10348,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5904,89
Oferta z najniższą ceną: 5904,89 / Oferta z najwyższą ceną: 5904,89
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42007,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41349,74
Oferta z najniższą ceną: 41349,74 / Oferta z najwyższą ceną: 41349,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
- Dostawa środków opatrunkowych
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
- Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.