eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Budowa placów zabaw i rekreacji dziecięcej na terenie Gminy Białobrzegi w miejscowościach Wola Dalsza, Dębina, Białobrzegi, Korniaktów Płd., Korniaktów Płn., Budy Łańcuckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Białobrzegi: Budowa placów zabaw i rekreacji dziecięcej na terenie Gminy Białobrzegi w miejscowościach : Wola Dalsza, Dębina, Białobrzegi, Korniaktów Płd., Korniaktów Płn., Budy Łańcuckie
Numer ogłoszenia: 171361 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białobrzegi , Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie, tel. 017 2245220, 2245227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bial.regiony.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw i rekreacji dziecięcej na terenie Gminy Białobrzegi w miejscowościach : Wola Dalsza, Dębina, Białobrzegi, Korniaktów Płd., Korniaktów Płn., Budy Łańcuckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie 8 kpl placów zabaw i rekreacji dziecięcej na terenie Gminy Białobrzegi. Roboty obejmują demontaż istniejących urządzeń, wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej oraz nawierzchni elastycznej (nawierzchnia rekreacyjno - sportowa EPDM, poliuretanowo-gumowa płytki 50x50cm,grubości 45mm ,maksymalna wysokość swobodnego upadku 1,5m), wyposażenie placów zabaw w urzadzenia , zieleń i nasadzenia . Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają projekty wykonawcze i przedmiary robót).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy ustanawia wadium w wysokości 10 000,00PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych .W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są : a)przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) , 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje): a)Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane, co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 100 000,00 zł każda. Wskazane przez Wykonawcę zamówienia - roboty budowlane muszą dotyczyć budowy, przebudowy lub modernizacji placu zabaw lub boiska sportowego). Podane zamówienia winny być poparte referencjami od Inwestorów potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie i zawierającymi następujące dane: wartość, zakres rzeczowy, termin realizacji wykonanych zamówień, b)Wykonawca przedłoży wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub potencjału technicznego do wykonania zamówienia, c)Wykonawca wskaże kierownika budowy do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia. Osoba ta winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej do rodzaju robót objętych zamówieniem i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa, d)Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za nadzorowanie robót ogrodniczych (zieleni i nasadzeń), e)Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie mniejszy niż 36 m-cy od daty ostatecznego odbioru, 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg. reguły : spełnia/nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Ofertę , która winna być sporządzona na Formularzu oferty (załącznik do SIWZ). 2) Załączniki do oferty: -kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o projekty wykonawcze, przedmiary robót - składający się z 8 szt kosztorysów (na każdy plac zabaw oddzielne) każdy w wersji szczegółowej z tabelą elementów scalonych , z zestawieniem materiałów i urządzeń , robocizny , sprzętu . -zestawienie rzeczowo- finansowe do kosztorysu - wg. wzoru -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy - załącznik , -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -dowód wniesienia wadium. 2. Inne dokumenty: 2.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,Wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa , -wykaz potencjału technicznego oraz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg. wzoru Potencjał kadrowy , oraz Potencjał Techniczny , -dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy (uprawnienia budowlane odpowiednie dla objętego zamówieniem rodzaju robót i wpis do Izby Inżynierów Budownictwa ), -w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wymienione w niniejszej specyfikacji dokumenty, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przez osobę/osoby/ uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl- zakładka przetargi /pliki specyfikacji /.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy w Białobrzegach - 37-114 Białobrzegi, Białobrzegi 4 - pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiajacego : Sekretariat Urzędu Gminy w Białobrzegach - pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów wiejskich - Odnowa i Rozwój Wsi ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.