Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Chełm: Remont pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Chełmie przy ul. Synów Pułku 15
Numer ogłoszenia: 171813 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 563 48 84, fax 082 563 48 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.net.chelm.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Chełmie przy ul. Synów Pułku 15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Chełmie przy ul. Synów Pułku 15 Zakres zamówienia obejmuje: a) pokrycie dachu budynku dydaktycznego, części parterowej oraz łącznika Ł 1 papą termozgrzewalną; b) wymiana obróbek blacharskich;c) naprawa rynien i rur spustowych bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć;d) wymiana stolarki okiennej pierwszy poziom nad dachem łącznika;e) uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych;f) wywiezienie materiałów porozbiórkowych z uprzątnięciem terenu;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:- dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budownictwo ogólne będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;- w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na pokryciu dachu papą termozgrzewalną , każde o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN.c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty:1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia),2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć:2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć:3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na pokryciu dachu papą termozgrzewalną , każde o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN.3.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie budownictwo ogólne, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z załączeniem: · zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego członkostwo;· dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia.Postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 100
- 2. x - 0
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.net.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Chełmie, ul Synów Pułku 15, 22-100 Chełm, sekretariat szkoły,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Zespołu Szkól Ogólnokształcących Nr 7 ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Organizacja wycieczki dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 8
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - Etap II - część nr 2
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rejowcu Fabrycznym
- Dostawa paliw (tankowanie) do sprzętu transportowego Placówek SG
- Zakup paliw płynnych i gazowych
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Modernizacja pomieszczeń piwnicy w budynku Gminnego Klubu Dziecięcego w Wygodzie Smoszewskiej
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- "Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II"
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.