eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DamnicaOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Damnica wraz z prowadzeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Karzniczka, gmina Damnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Damnica: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Damnica wraz z prowadzeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Karzniczka, gmina Damnica
Numer ogłoszenia: 171885 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161825 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Damnicy, ul. Górna 1, 76-231 Damnica, woj. pomorskie, tel. 059 8113046, faks 059 8484435.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Damnica wraz z prowadzeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Karzniczka, gmina Damnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych z każdej miejscowości położonej na terenie Gminy Damnica : Bięcino, Bobrowniki, Budy, Damnica, Damno, Dąbrówka, Dębniczka, Domaradz, Głodowo, Jeziorka, Karzniczka, Łebień, Łojewo, Mianowice, Mrówczyno, Paprzyce, Sąborze, Skibin, Stara Dąbrowa, Strzyżyno, Świecichowo, Świtały, Wiatrowo, Wielogłowy, Wiszno, Zagórzyca, Zagórzyczki. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie wraz z kompleksową obsługą oraz odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującym się w miejscowości Karzniczka gmina Damnica. - gmina liczy 6133 mieszkańców (stan na dzień 31.12.2014 r.); - szacuje się, iż na terenie gminy Damnica znajduje się 1545 gospodarstw domowych; - średnio 4 osoby w gospodarstwie domowym; - szacunkowa ilość wytworzonych odpadów komunalnych zmieszanych w roku 2014 ustalona na podstawie kwartalnych sprawozdań składanych przez firmy wpisane do rejestru działalności regulowanej na terenie gminy Damnica wynosi 618 ton/rok; -szacunkowa ilość wytworzonych odpadów komunalnych selektywnych w roku 2014 ustalona na podstawie kwartalnych sprawozdań składanych przez firmy wpisane do rejestru działalności regulowanej na terenie gminy Damnica wynosi 145 ton/rok; 1. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości tj. zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny. Szacunkową liczbę nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Dokładną liczbę nieruchomości oraz adresy, których właściciele nieruchomości zadeklarowali selektywną zbiórkę odpadów komunalnych Zamawiający przekaże na 14 dni przed dniem obowiązywania umowy. 2. Pojemniki do gromadzenia odpadów, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów, zapewniają właściciele nieruchomości. Wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości wynajem, dzierżawę lub inną formę dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, zawierając z właścicielem odrębną umowę (poza przedmiotem niniejszego zamówienia), jeżeli zgłoszą oni taką potrzebę, bez ponoszenia przez gminę Damnica z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z podziałem na następujące frakcje: odpady komunalne niesegregowane (zmieszane)- zbierane w pojemniku, odpady zbierane w sposób selektywny- tworzywa i opakowania wielomateriałowe, szkło- gromadzone w workach. 3.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (w tym popiołów) bezpośrednio z terenu nieruchomości z częstotliwością - jeden raz w miesiącu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania segregowanych odpadów komunalnych - tworzyw sztucznych- plastiku i odpadów wielomateriałowych - jeden raz w miesiącu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania segregowanych odpadów komunalnych - szkła- jeden raz na kwartał. 6. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego: zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru. 8. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych w sposób ciągły, niezakłócający spoczynku nocnego, w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych należących do właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 10. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym. 11. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do okazania wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych minimum raz w roku, w terminach wyznaczonych przez wójta gminy Damnica. 13. Wykonawca wyposaży na koszt własny właścicieli nieruchomości zamieszkałych prowadzących selektywny zbiór odpadów komunalnych w worki foliowe LDPE o pojemności 120 L odpowiedniego koloru z informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów. Worki powinny być odporne na rozerwanie, na działanie promieni UV, niskich temperatur i środków chemicznych, oznakowane nadrukiem o treści uzgodnionej z Zamawiającym. Worki należy przekazać właścicielowi nieruchomości a podczas jego nieobecności w miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. Worki na pierwszy odbiór muszą zostać dostarczone przed dniem rozpoczęcia obowiązywania umowy czyli przed dniem 01.01.2016 r. Właściciela nieruchomości należy wyposażyć w worki do segregacji odpadów (plastik i szkło) do końca obowiązywania umowy tj. każdego właściciela w worki na plastik i opakowania wielomateriałowe i w worki na szkło oraz na każde dodatkowe zgłoszenie przez właściciela braku worków (w przypadku większego wytwarzania odpadów gromadzonych selektywnie). 14. Wykonawca zobowiązany jest do: 14.1. odbierania i zagospodarowania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem wywozu, który należy przygotować przed przystąpieniem do świadczenia usług na okres obowiązywania umowy i dostarczyć do siedziby Zamawiającego; 14.2. wykonawca powinien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany; zamawiający umieści harmonogram na własnej stronie internetowej; 14.3. w uzasadnionych przypadkach, na które Wykonawca nie ma wpływu (złe warunki atmosferyczne- zima, brak dojazdu), po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego (w formie elektronicznej bądź fax-u) dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu wskazanego w harmonogramie wywozu, do 3-7 dni bez ponoszenia konsekwencji finansowych przez Wykonawcę; 14.4. prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane odpady komunalne z podziałem na właścicieli segregujących odpady i niesegregujących odpady; 14.5. prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których odebrane zostały odpady komunalne segregowane- tworzywa sztuczne i szkło z podziałem na właścicieli segregujących odpady i niesegregujących odpady; 14.6. do kontrolowania, realizowania przez Właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) powiadomić o tym Zamawiającego, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 7 dni (powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych, adres nieruchomości, z której odebrano odpady komunalne oraz dokumentację fotograficzną), 14.7. w przypadku stwierdzenia innych rodzajów odpadów zebranych przez właścicieli nieruchomości, w tym odpadów niebezpiecznych lub pochodzących z wykonywanej przez właściciela nieruchomości działalności gospodarczej, Wykonawca informuje Zamawiającego, 14.8. przedkładania Zamawiającemu, w okresach miesięcznych, informacji w formie pisemnej o ilości odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zbieranych selektywnie; informacja musi zawierać również dane adresowe miejsc odbioru odpadów komunalnych; 14.9. przedkładania Zamawiającemu kart przekazania odpadów, o których mowa, do miejsca ich odzysku, recyklingu bądź unieszkodliwienia jako załącznik do faktury za wykonane usługi, 14.10. przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018- RIPOK w Chlewnicy- oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach. 14.11. sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich wójtowi gminy Damnica w terminie do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczą; do sprawozdania należy dołączyć informację dotyczącą wypełnienia obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości oraz informację o ilości odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2013 r., poz. 1399z późn.zm.); 14.12. posiadania bazy magazynowo- transportowej usytuowanej w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Damnica, do której posiada tytuł prawny. 14.13. baza magazynowo -transportowa winna spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25.01.2013 r., poz.122); wykonawca jest zobowiązany parkować wszystkie pojazdy na zgłoszonej bazie magazynowo -transportowej. 15. Integralną częścią zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów komunalnych z utworzonego przez Gminę Damnica Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) znajdującego się w miejscowości Karzniczka. W zorganizowanym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będą gromadzone następujące frakcje odpadów komunalnych: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyte żarówki i świetlówki, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z gospodarstw domowych, zużyte opony z gospodarstw domowych, szkło białe i kolorowe, tworzywa sztuczne typu PET i plastik przemysłowo- gospodarczy, metale, odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone. 16. Wykonawca na własny koszt wyposaży punkt selektywnej zbiórki odpadów w odpowiedniej wielkości kontenery na każdą frakcję odpadów oraz w wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar. 17. Wykonawca na własny koszt zatrudni i przeszkoli pracownika oraz wyposaży go w odzież ochronną roboczą. Pracownik będzie zatrudniony do kompleksowej obsługi PSZOK-a, odpowiedzialny za przyjmowanie odpadów, prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów, 18. PSZOK będzie czynny jeden dzień w tygodniu, w każdą sobotę w godzinach: - w okresie od 01.04.2016 r - 31.10.2016 r w godzinach 12:00- 17:00, - w okresie od 01.01.2016 r - 31.03.2016 r oraz 01.11.2016 r -31.12.2016 r w godzinach 10:00- 15:00, 19. Wykonawca ma obowiązek przyjąć wymienione w pkt 15 odpady dostarczone przez mieszkańca gminy po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gminy Damnica (np.: dowód osobisty, umowa najmu, potwierdzenie dokonywania opłat za odpady itp). 20. Wykonawca utrzymuje czystość i porządek na terenie PSZOK. 21. Selektywnie zebrane odpady komunalne powinny być na bieżąco, po uzupełnieniu kontenera/pojemnika, przekazywane przez Wykonawcę do właściwej instalacji. 22. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonego pojemnika. 23. Pracownik obsługujący PSZOK powinien dysponować narzędziami niezbędnymi do zapewnienia czystości i porządku na terenie i w pobliżu wspomnianego punktu. 24. Kontenery do zbiórki selektywnie zebranych odpadów zielonych należy opróżniać z częstotliwością zapobiegającą zagniwaniu odpadów. 25. Wykonawca jest zobowiązany ponosić koszty zużytych mediów wg wskazań liczników w przypadku energii cieplnej, energii elektrycznej, wody zimnej oraz ścieków. 26. Zamawiający przekaże Wykonawcy do dyspozycji budynek przeznaczony na PSZOK. Powierzchnia budynku przeznaczona na zagospodarowanie odpadów - ok. 283m2, szerokość budynku 13,5m, wymiary bramy wjazdowej do obiektu 3,6m x 3,6m. Budynek wyposażony jest w pomieszczenie socjalne dla pracownika obsługującego PSZOK. Baza magazynowo- transportowa, musi spełniać następujące warunki: a) teren bazy magazynowo- transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym; b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisja zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2011 r - Prawo wodne (Dz. U z 2012 r., poz. 145); e) baza transportowo- magazynowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowana samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów; f) na ternie bazy powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne, poza terenem bazy magazynowo- transportowej. Potencjał techniczny: 1. Wykonawca zobowiązany jest: a) posiadać co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) z możliwością automatycznego załadunku pojemników o pojemności do 1100 l; b) posiadać dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w tym jeden pojazd (śmieciarka) z możliwością automatycznego załadunku pojemników o pojemności do 1100 l; c) posiadać jeden pojazd do dobierania odpadów bez funkcji kompaktującej; d) posiadać jeden pojazd osobowy/ ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t z wydzieloną przestrzenią ładunkową, oddzieloną od kabiny kierowcy, do odbioru odpadów komunalnych i segregowanych; e) wszystkie pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu; f) w celu weryfikacji poszczególnych ilości odbieranych odpadów z posesji Wykonawca wyposaży minimum jeden pojazd w system wagowy, który pozwoli na wykonanie ważenia pojemników; system wagowy instalowany w urządzeniu zasypowym śmieciarki ma być dostosowany do pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l. 2. Wykonawca w Stałym Harmonogramie zaplanuje i oznaczy dni, w których nastąpi ważenie pojemników przez pojazd wyposażony w system wagowy. Ważenie pojemników winno być realizowane przez Wykonawcę, nie rzadziej niż 1 ważenie w roku dla każdego pojemnika. 3. Wszystkie pojazdy muszą posiadać elektroniczny system monitoringu bazujący na GPS rejestrujący przebieg tras oraz miejsca wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację danych. 4. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach, które Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. 5. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklinu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645, z późn. zm.). 6. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r., poz. 676, z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELWOZ sp.z o.o. Oddział Sierakowice, ul. Słupska 2, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 635040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 635040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 635040,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.