Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 17193 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Żnin: Zakup usług dystrybucji energii elektrycznej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żniński, krajowy numer identyfikacyjny
9235116200000, ul.
ul. Potockiego
1,
88400
Żnin, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 031 100, faks
523 031 302, e-mail
przetargi@znin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatzninski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług dystrybucji energii elektrycznej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Usługa dystrybucji energii elektrycznej obejmująca: 1) dystrybucję energii elektrycznej, rozumianej jako transport energii elektrycznej sieciami dystrybucyjnymi w celu dostarczenia jej odbiorcom, 2) utrzymywanie ciągłości i niezawodności dostaw energii elektrycznej, 3) utrzymywanie parametrów jakościowych energii elektrycznej, świadczona dla 20 punktów poboru energii Powiatu Żnińskiego i jego jednostek organizacyjnych o łącznej szacowanej wielkość energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy 599.470,00 kWh. 2. Umowa o świadczenie usług dystrybucji winna wejść w życie z dniem 01.01.2017 r., tj. z dniem rozpoczęcia dostaw przez dostawcę wyłonionego w przetargu nieograniczonym - NOVUM SA z siedzibą w Warszawie. 3. Okres obowiązywania umowy - czas nieoznaczony. 4. Wykonawca świadczyć będzie usługi dystrybucji zgodnie z obowiązującymi warunkami określającymi szczegółowe zasady świadczenia dystrybucji ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. 5. Zasady rozliczeń za świadczone usługi dystrybucji. Rozliczenia za świadczone usługi dokonywane będą zgodnie z Taryfą ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, zatwierdzoną przez Prezesa URE. 6. Zmiana istotnych postanowień umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany w zawartej umowie w zakresie : 1) Ilości punktów poboru. Zmiana taka wynikać może z likwidacji punktu poboru lub włączenia do eksploatacji punktu poboru, czy zmiany statusu prawnego. 2) Parametrów dystrybucyjnych: mocy umownej, grupy taryfowej. Zmiana taka wynikać może ze zmiany sposobu użytkowania obiektu, korzystniejszych warunków świadczenia usług przez dystrybutora w odniesieniu do grupy taryfowej lub mocy umownej. Zmiany dokonywane mogą być zgodnie z Ogólnymi warunkami umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. 3) Stawek i cen. Zmiana stawek i cen za usługi dystrybucji może wynikać wyłącznie ze zmian wynikających z Taryfy usług dystrybucji dla ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 4) Dostawcy energii elektrycznej. Zmiana dostawcy energii elektrycznej przed terminem, na jaki umowa sprzedaży została zawarta wynikać może z rozwiązania umowy przez strony lub odstąpienia przez zamawiającego od umowy. Zmiana dostawcy energii elektrycznej, jaka nastąpi po terminie, na jaki zawarta została umowa sprzedaży będzie wynikiem przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 7. Okres rozliczeniowy - zgodnie z Taryfą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
65310000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT433263.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 532913.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit.a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm). Zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 1 lit a Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. O ile istnieje możliwość wyboru sprzedawcy energii, brak jest możliwości wyboru przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się świadczeniem usług dystrybucji bądź przesyłania energii elektrycznej. Przedsiębiorstwa te działają w obszarze monopolu naturalnego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest określenie praw i obowiązków związanych ze świadczeniem przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego na rzecz odbiorcy usługi dystrybucyjnej zakupionej energii elektrycznej. Na obszarze Powiatu Żnińskiego funkcję Operatora Systemu Dystrybucyjnego pełni firma ENEA Operator sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu i zamawiający nie ma innej możliwości zawarcia umowy. Uzasadnione jest więc zastosowanie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Budowa żłobka w Żninie
- Budowa remizy OSP Wawrzynki
- Oczyszczanie pomieszczeń w piwnicy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żninie przy ul. Dąbrowskiego 14
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.