eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawRewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Krasnystaw: Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 171959 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227314 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Rewitalizacja starościńskiego zespołu dworsko folwarcznego wraz z historycznym parkiem w Krasnymstawie w tym wykonanie prac projektowych i robót budowlanych oraz dostawę wyposażenia z uwzględnieniem zakresu robót już zrealizowanych w formule zaprojektuj i wybuduj przez poprzedniego wykonawcę. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 2013. 2. Przewidywany zakres zadania planowanego do wykonania dotyczy dokończenia częściowo zrealizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj rewitalizacji zdegradowanego obszaru o powierzchni 1,4016 ha, zlokalizowanego w Krasnymstawie u zbiegu ulic Sikorskiego, Konopnickiej i Piłsudskiego i obejmuje m.in.: 2.1. Opracowanie lub uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej budowlano wykonawczej oraz powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji z badań archeologicznych wykonanej zgodnie ze standardami określonymi w załączniku do Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165,poz. 987). 2.2. Uzyskanie zatwierdzenia zmian pozwoleń na budowę w przypadku konieczności wprowadzenia nowych rozwiązań projektowych lub wprowadzenia w toku wykonywanych robót istotnych zmian w stosunku do rozwiązań w zatwierdzonych projektach budowlanych. 2.3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji w przypadku konieczności wykonania nowych projektów lub dokonania zmian projektowych i zrealizowania inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymogami kontraktowymi i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji. 2.4. Dokończenie robót budowlanych obejmujących: 2.4.1. Remont konserwatorski dworu z adaptacją do funkcji m.in. Centrum Integracji Społecznej z Klubem Opiekuńczo Wychowawczym. 2.4.2. Przebudowę budynków gospodarczych z przeznaczeniem m.in. na Klub Seniora oraz pomieszczenia warsztatowe Centrum Integracji Społecznej. 2.4.3. Budowę dróg dojazdowych, zjazdów z dróg publicznych, ścieżki rowerowej oraz parkingów, z uwzględnieniem miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych. 2.4.4. Realizację przestrzeni publicznej (rekreacyjnej) zawierającej zieleń parkową w tym rekonstrukcja fragmentu parku przy dworze z konserwacją istniejących drzew, budowa ścieżek pieszych, chodników, oświetlenia parkowego i małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery), placu zabaw dla dzieci, siłowni terenowej oraz nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej. 2.5. Dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia. 2.6. Przeprowadzenie prób końcowych i eksploatacyjnych. 2.7. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2.8. Przekazanie obiektów do eksploatacji. 2.10. Przeglądy w okresie rękojmi i gwarancji. 3. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego i dokończenie budowy w zakresie określonym projektami budowlano wykonawczymi, programem funkcjonalno użytkowym i innymi dokumentami stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności: 3.1. Wykonanie badań w tym badań konserwatorskich i ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Uzupełnienie istniejącej dokumentacji projektowej budowlano wykonawczej (w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych, STWiORB, z podaniem nazw producentów zastosowanych materiałów i urządzeń oraz kart katalogowych.) wraz z dokumentacją kosztorysową, uzyskanie warunków technicznych, przeprowadzenie wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień. W przypadku wprowadzenia istotnych zmian w stosunku do zatwierdzonych rozwiązań projektowych uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zmieniającej pozwolenie na budowę. 3.3. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień co oraz dokumentacji niezbędnych do opracowania uzupełnień zatwierdzonego projektu budowlano wykonawczego. 3.4. Przeprowadzenie w uzgodnieniu z Inżynierem Projektu i Zamawiającym wszystkich procedur administracyjnych i prawnych mających na celu uzyskanie dokumentów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy. 3.5. Nadzór autorski. 3.6. Zabezpieczenie przekazanego placu budowy. 3.7. Wyposażenie dla zespołu dworsko folwarcznego. 3.8. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 3.9. Uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1. Dobór urządzeń i wyposażenia obiektów z uwzględnieniem najlepszych dostępnych na rynku rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych mających wpływ na przyszłe koszty eksploatacji obiektów. W procesie wyposażania obiektów Wykonawca, zobowiązany jest kierować się interesem Zamawiającego, przyjmować rozwiązania funkcjonalne, a dokonując wyboru materiałów, urządzeń i technologii kierować się racjonalnością i kryterium ponoszenia jak najmniejszych kosztów eksploatacyjnych. 4.2. Opracowanie dokumentacji kosztorysowej do celów rozliczenia finansowania projektu w 2 egzemplarzach kosztorys w układzie uproszczonym i układzie szczegółowym. 4.3. Opracowanie i wyposażenie obiektów w niezbędne instrukcje, w tym planu ewakuacji i planu zabezpieczenia ppoż., instrukcji bhp oraz stanowiskowych instrukcji obsługi, urządzenia gaśnicze itp. 5. Występowanie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych warunków, pozwoleń, uzgodnień, decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 6. Wykonanie robót budowlanych na podstawie istniejącej i ewentualnie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania, a także wykonanie wszystkich innych czynności opisanych w SIWZ i załącznikach do niej wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności, dokumentów, prac, robót map, uzyskania wszelkich decyzji pozwoleń, akceptacji i uzyskanie uzgodnień, które okażą się niezbędne do osiągnięcia celu inwestycji, celu Projektu i celu zadania zgodnie z przyjętą we wzorze umowy ryczałtową formułą zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 7. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w trakcie realizacji zamówienia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ a w szczególności: 8.1. program funkcjonalno użytkowy. 8.2. Koncepcja projektowa remontu konserwatorskiego i adaptacji dworu oraz remontu, przebudowy i adaptacji budynków gospodarczych do funkcji centrum integracji społecznej z klubem opiekuńczo wychowawczym, klubem seniora oraz pomieszczeniami warsztatowymi i terapeutycznymi w Krasnymstawie. 8.3. Ekspertyza stanu technicznego budynku dworu w Krasnymstawie. 8.4. Ekspertyza stanu technicznego budynku południowego w Krasnymstawie. 8.5. Ekspertyza stanu technicznego budynku północnego w Krasnymstawie. 8.6. Dokumentacja geotechniczna. 8.7. Inwentaryzacja i opinia dendrologiczna zieleni. 8.8. Koncepcja zagospodarowania terenu z rewaloryzacją parku. 8.9. Dokumentacja techniczna. 8.10. Zestawienie rzeczowe robót zrealizowanych przez poprzedniego wykonawcę i robót do wykonania. 8.11. Zalecenia konserwatorskie nr IN.II/4002/K593/1145/09 8.12. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr IRGP.7331II24/0910 8.13. Postanowienie Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie nr IN.II.4122/K21/220/10 8.14. Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie nr IN.II.5142.42.1.2011 8.15. Opinia zwalniająca wnioskodawcę z obowiązku posiadania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia nr GMOŚ.6220.11.2011..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa HANDBUD, ul. Czworobok 17, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2732441,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2649888,19

  • Oferta z najniższą ceną: 2649888,19 / Oferta z najwyższą ceną: 4300080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.