Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-17
Szczecin-Zdunowo: Dostawę i instalację:
1. aparatu do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie - zestaw
2. łóżek wysokospecjalistycznych z wagą - 5 stanowisk
Numer ogłoszenia: 172030 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i instalację: 1. aparatu do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie - zestaw 2. łóżek wysokospecjalistycznych z wagą - 5 stanowisk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja fabrycznie nowych wyrobów medycznych opisanych poniżej. I) Zestaw do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie, w skład którego wchodzą: 1) aparat do znieczulania ogólnego - szt. 1 2) monitor do mierzenia parametrów hemodynamicznych rzutu serca - szt. 1 3) kardiomonitor - szt. 1 oraz II) Łóżka wysokospecjalistyczne z wagą - 5 stanowisk Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących poszczególnych pakietów. ROK PRODUKCJI W/W SPRZĘTU NIE STARSZY NIŻ 2010..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawę i instalację: 1. aparatu do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie - zestaw 2. łóżek wysokospecjalistycznych z wagą - 5 stanowisk
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM NIE WYMAGANE.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177) w art. 22 u. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla szpitala lub szpitali dostawę co najmniej jednego wyrobu medycznego podobnego rodzajowo do przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Opis oferowanych wyrobów medycznych wg określonego w SIWZ - załączniki nr 3, 4, 5 i 6 - potwierdzający, iż oferowane wyroby medyczne odpowiadają parametrom określonym przez Zamawiającego. 2) Opis wyrobów sporządzono przez Wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela określający w szczególności jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - użytkowe w tym odpowiednio odpowiednio: w postaci kart katalogowych i prospektów. 3) Opis wymaganych przez wytwórcę wyrobów medycznych przeglądów technicznych, przeglądów konserwacyjnych, wzorcowania i testów sporządzony w postaci harmonogramu rzeczowego na okres gwarancji jakości. 4) Właściwe zgodne z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne posiadają znakowanie CE (deklaracją zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej (zgłoszenie do rejestru).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat ds. Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.07.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - Dostawa i instalacja aparatu do znieczulania ogólnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 - Dostawa i instalacja aparatu do znieczulania ogólnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Dostawa i instalacja monitora do mierzenia parametrów hemodynamicznych rzutu serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 - Dostawa i instalacja monitora do mierzenia parametrów hemodynamicznych rzutu serca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - Dostawa i instalacja kardiomonitora..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - Dostawa i instalacja kardiomonitora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - Dostawa i instalacja łóżek wysokospecjalistycznych z wagą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 - Dostawa i instalacja łóżek wysokospecjalistycznych z wagą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- Dostawa wózków dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- "Uzupełnienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
- "ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WOŁOMINIE"
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.