eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA MIĘSA ORAZ WYROBÓW MIĘSNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-24

Warszawa: DOSTAWA MIĘSA ORAZ WYROBÓW MIĘSNYCH
Numer ogłoszenia: 172277 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy Warszawa Mokotów , ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 640-80-00, faks 022 6408099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ administracji państwowej - Areszt Śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIĘSA ORAZ WYROBÓW MIĘSNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest dostawa realizowana w częściach świeżego mięsa i wyrobów drobiowych, świeżego mięsa i wyrobów wieprzowych oraz wołowych wytwarzanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. b) Ustawą z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Szczegółowy rodzaj oraz ilości asortymentu przedstawiają się następująco: 1. Baleron drobiowy - 2400 kg 2. Mięso mielone drobiowe - 3000 kg 3. Parówki drobiowe cienkie - 3500 kg 4. Pieczeń drobiowa - 1800 kg 5. Polędwica drobiowa - 2600 kg 6. Porcje rosołowe drobiowe (nie mrożone) - 2600 kg 7. Szynka drobiowa - 2200 kg 8. Szynka drobiowa mielona - 2000 kg 9. Udko - ćwiartka z kurczaka (nie mrożone) - 4000 kg 10. Żołądki lub serca drobiowe (nie mrożone) - 800 kg 11. Szynka miodowa drobiowa - 1100 kg 12. Serdelki z indyka - 1000 kg 13. Filet z piersi kurczaka świeży (nie mrożony) - 500 kg 14. Kiełbasa drobiowa cienka - 1600 kg 15. Kiełbasa kanapkowa drobiowa - 600 kg 16. Kiełbasa drobiowa biała parzona - 800 kg 17. Boczek wędzony - 900 kg 18. Kaszanka gryczana - 1200 kg 19. Kiełbasa zielonogórska - 800 kg 20. Kiełbasa lunch - meat - 1300 kg 21. Kiełbasa krakowska parzona - 1500 kg 22. Kiełbasa mortadela - 2000 kg 23. Kiełbasa parówkowa - 1800 kg 24. Kiełbasa zwyczajna - 2000 kg 25. Kiełbasa podlaska - 2500 kg 26. Mięso wołowe bk II kl. (nie mrożone, nie peklowane) - 50 kg 27. Mięso wieprz. bk II kl. (nie mrożone, nie peklowane) - 1200 kg 28. Mięso mielone wieprz. - woł . - 3800 kg 29. Pieczeń rzymska - 1800 kg 30. Salceson włoski - 800 kg 31. Szynka tyrolska - 1200 kg 32. Wątroba wieprzowa - 1800 kg 33. Pasztet wieprzowy blok - 2000 kg 34. Pasztetowa wieprzowa - 600 kg 35. Salceson czarny - 600 kg 36. Słonina wp. bs skóry - 250 kg 37. Karkówka wp. b kości (świeża nie mrożona) - 700 kg 38. Kiełbasa toruńska - 1600 kg 39. Kiełbasa szynkowa wieprzowa - 1000 kg 40. Mortadela z warzywami - 1700 kg 41. Mielonka wieprzowa - 1600 kg 42. Schab wp. bk - 200 kg 43. Kiełbasa wieprz. biała parzona - 1300 kg 44. Szponder wołowy - 250 kg 45. Boczek faszerowany prasowany - 1500 kg 46. Kiełbasa szynkowa wołowa - 800 kg c) W przypadku wszystkich wędlin drobiowych, wieprzowych, podrobowych oraz pasztetów na metce musi być wyszczególniony; skład surowcowy i chemiczny wyrobu z podziałem procentowy oraz występujące przyprawy. d) Żadna z wędlin określanych w nazwie jako drobiowa nie może zawierać w składzie surowcowym mięsa i komponentów pochodzenia wieprzowego. e) Mięsa mielone dostarczane będą w pojemnikach do tego celu przystosowanych. Struktura mięsa nie może wskazywać na jego wymieszanie, powinna zachować ciąg strumienia wychodzącego z gardzieli maszyny do mielenia. f) Po podpisaniu umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu dokumentację dotyczącą wszystkich produktów zawartych w umowie. Dokumenty będą zawierać szczegółowy opis produktów, skład surowcowy w rozbiciu procentowym, skład chemiczny w rozbiciu procentowym, wyszczególnienie przypraw, dodatków, komponentów używanych w procesie produkcji, krótką charakterystykę produktu (normę zakładową jeśli taka jest). Wszystkie informacje zostaną potwierdzone pieczęciami i podpisami osób odpowiedzialnych za produkcję przedmiotowych wyrobów. Dostawa będzie realizowana: 1. dla mięsa wołowego klasy II - średnio jeden raz na dwa tygodnie 2. dla wędlin i kiełbas klasy I i II - średnio trzy razy w tygodniu 3. dla mięsa mielonego - średnio dwa razy w tygodniu 4. dla wyrobów podrobowych - średnio dwa razy w tygodniu z wyłączeniem miesięcy od kwietnia do września w przypadku występowania wysokich temperatur powietrza 5. dla podrobów - po uprzednim ustaleniu między zamawiającym a wykonawcą z wyprzedzeniem niezbędnym do należytego przygotowania dostawy 6. dla mięsa drobiowego w elementach - średnio raz w tygodniu 7. dla mięsa drobiowego mielonego, porcje rosołowe - średnio trzy razy w tygodniu 8. dla wędlin drobiowych - średnio trzy razy w tygodniu 9. dla podrobów drobiowych - po uprzednim ustaleniu między zamawiającym a wykonawcą z wyprzedzeniem niezbędnym do należytego przygotowania dostawy. Do każdej części realizowanego zamówienia wykonawca dostarczy Handlowy Dokument Identyfikacji (HDI). Każdy element części dostawy musi posiadać metkę informującą o terminie przydatności do spożycia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 tejże ustawy. Oświadczenie stanowi załączniki nr 1 i 2 do Siwz. Oferent ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność podanych informacji ze stanem faktycznym. Celem potwierdzenia i oceny spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 lub 10. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wszystkie przedstawione dokumenty i oświadczenia będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium: spełnia/nie spełnia. Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - godziny dostaw - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ma prawo dokonać zmiany w ramach zawartej umowy lub odstąpić od niej w przypadku, gdy zmianie ulegną przepisy, warunki oraz zasady funkcjonowania aresztu, albo zaistnieje konieczność wprowadzenia takiej zmiany na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w zakresie do 30% z powodu np.: zmniejszenia stanu zaludnienia osadzonych w jednostce lub na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć. Ustalona w umowie cena może ulec zmianie w przypadku: zmiany obowiązujących stawek podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT nastąpi odpowiednia zmiana ceny. Do ceny netto przedmiotu umowy wykonawca doliczy podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Warszawie-Mokotowie ul. Rakowiecka 37 02-521 Warszawa tel.: (22) 640-80-33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Warszawie-Mokotowie ul. Rakowiecka 37 02-521 Warszawa Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.