Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-20
Sierakowice: Przebudowa i remont drogi gminnej Tuchlino- Kujaty oraz remont
nawierzchni drogi gminnej Gowidlino- Stara Huta
Numer ogłoszenia: 172286 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 058 6816120, fax 058 6816601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont drogi gminnej Tuchlino- Kujaty oraz remont nawierzchni drogi gminnej Gowidlino- Stara Huta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przebudowa i remont odcinka o długości 0,51 km drogi gminnej Tuchlino- Kujaty. Zakres prac remontowych : - wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni bitumicznej z 3 mb na 5 mb na odcinku dł 265 mb ( koryto, odcinająca, podbudowa, w- wa wiążąca) - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno- bitumiczną 0/12,8 KR1 do wymagane-go profilu - ułożenie warstwy ścieralnej grubości 4 cm na całym odcinku - uzupełnienie i profilowanie poboczy Zakres przebudowy: - roboty ziemne wynikające z korekty łuków poziomych i korekty niwelety istniejącej na-wierzchni-730m3 - wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni bitumicznej z 3 mb na 5 mb na odcinku dł 265 mb ( koryto, odcinająca, podbudowa, w- wa wiążąca) -wykonanie przebudowy na całej szerokości jezdni (z korekty łuków poziomych i pionowych) -wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno- bitumiczną 0/12,8 KR1 do wymagane-go profilu - ułożenie warstwy ścieralnej grubości 4 cm na całym odcinku - ułożenie ścieku betonowego z wyprowadzeniem kolektorem Ø 300 2. Wykonanie nowej warstwy ścieralnej na drodze gminnej Gowidlino- Stara Huta Zakres prac remontowych: -remont przepustu betonowego o długości 18 mb. ścinka poboczy na szerokość 1 mb z wywo-zem -oczyszczenie istniejącej nawierzchni z ścięciem poboczy -skropienie nawierzchni emulsja asfaltową K1 -wykonanie warstwy ścieralnej z BA 0/ 12,8 KR1-2 o grubości 3 cm. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną przygotowaną przez Zamawia-jącego. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) Przedmiary robót 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamównienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku z póź. zm. 5. Jako wykonawcy zrealizowali roboty w okresie ostatnich 5 lat łącznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty polegające na budowie dróg o wartości minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda, 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie wynikającym z prowadzonej działalności, na poziomie minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) ważne przez okres trwania robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu został przedstawiony w Rozdziale III SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać bezpłatnie na płycie CD wraz z kompletem dokumentacji technicznej w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 361), po uprzednim pisemnym zamówieniu..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n/d
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n/d
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sierakowice, który mieści się na ul. Spacerowej 14 83-340 Sierakowice Pokój nr 312.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SIERAKOWICE
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Gminy Sierakowice w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Zapewnienie usług społecznych w mieszkaniu wspomaganym dla osób z niepełnosprawnością fizyczną w Gminie Sierakowice
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice
- Świadczenie usług ubezpieczenia gminy Sierakowice wraz z jednostkami organizacyjnymi
więcej: przetargi SIERAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa drogi na dz. ew. nr 170/29, 171/6, 172/7, 173/11, 174/5, 175/5, 176/5, 177/5, 178/5 w miejscowości Emilianów
- Przebudowa drogi krajowej nr 25 w zakresie wykonania chodnika oraz skrzyżowania z ul. Komunalną w miejscowości NWW w ramach zadania pn. "Budowa skrzyżowania ulic Komunalnej i Bydgoskiej w NWW"
- "Poprawa gospodarki wodnej poprzez budowę zbiorników retencyjnych w miejscowości Jabłoń oraz Paszenki"
- "Przebudowa drogi gminnej 560036S ul. Ogrodowej na odcinku od skrzyżowania z DW494 ul. Wręczycka do skrzyżowania z DP 2048S ul. Główna w miejscowości Kalej" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.