eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoWykonanie projektu budowlanego (wykonawczego) na przebudowę drogi powiatowej nr 4801P na odc. droga krajowa nr 5 - Dąbcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Leszno: Wykonanie projektu budowlanego (wykonawczego) na przebudowę drogi powiatowej nr 4801P na odc. droga krajowa nr 5 - Dąbcze
Numer ogłoszenia: 172292 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-655256980; 0-655256983, faks 0655256979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego (wykonawczego) na przebudowę drogi powiatowej nr 4801P na odc. droga krajowa nr 5 - Dąbcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego (wykonawczego) na przebudowę drogi powiatowej nr 4801P na odc. droga krajowa nr 5 - Dąbcze I. Zakres rzeczowy opracowania. Opracowany projekt musi obejmować: projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekt koncepcyjny - do dnia 15 lipca 2012 projekt docelowej organizacji ruchu, ewentualne projekty branżowe usunięcia kolizji (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo do akceptacji w ZDP), część przetargową Projekt budowlano - wykonawczy musi zawierać: 1. Część opisowo - obliczeniową: - opis techniczny, - wszystkie niezbędne obliczenia, - informację BIOZ 2. Uzgodnienia (ZUD, RDOŚ, ENEA, WOD-KAN, GAZ, TP,) wypisy z rejestru gruntu. 3. Część kosztową: - przedmiar robót, 4. Część rysunkową: - plan orientacyjny, - plan sytuacyjny (podkłady geodezyjne 1:500 -mapa numeryczna-dostarcza Zamawiający), - przekroje podłużne, - przekroje poprzeczne, - przekroje normalne, - szczegóły, Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę . Jednocześnie projekt budowlany ma spełniać zadania projektu wykonawczego. Projekt koncepcyjny Projekt - koncepcyjny - zawierać musi usytuowanie drogi w planie. Część przetargowa Cześć przetargowa (opracowana oddzielnie) musi zawierać następujące opracowania: - Dokumentacja projektowa. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202 z 16 września 2004r). - Szczegółowe specyfikacje techniczne SST należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202 z 16 września 2004r) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie); Uwaga: wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego - Kosztorys Inwestorski Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie w/w SST, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130 z 8 czerwca 2004r) - wykonany w 2 egzemplarzach. Uwaga: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. - Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy musi być sporządzony w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne. Część przetargową należy przygotować w formie papierowej w następującej ilości : Dokumentacja projektowa szt.2. ; SST szt.2 ; Kosztorys Inwestorski szt. 2; Kosztorys ofertowy szt. 2. Kosztorys inwestorski i SST należy przygotować w formie elektronicznej umożliwiającej dokonywanie zmian ( wymagane pliki typu MS OFFICE - Word i Excel ) Dokumentację projektową i szczegółowe specyfikacje techniczne należy opracować dodatkowo w formie elektronicznej - w plikach które uniemożliwiają dokonanie jakichkolwiek zmian ( np. pliki typu PDF) Całą część przetargową zapisaną na płycie CD należy przekazać Zamawiającemu II. Opis stanu istniejącego Początek projektowanej trasy znajduje się przy skrzyżowaniu z drogą krajową nr 5 , koniec w miejscowości Dąbcze ( skrzyżowanie z drogą powiatową nr 4800P) dł. trasy objętej projektem ok. 3,1 km. Na całym odcinku występuje nawierzchnia bitumiczna. Szerokość jezdni jest zmienna i wynosi 5,20 - 5,50 m. Droga posiada przekrój półuliczny częściowo w m. Dąbcze. Na pozostałym odcinku istnieje przekrój drogowy. Odwodnienie istniejące odbywa się poprzez rowy przydrożne, oraz systemy kanalizacji deszczowej. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: linie telekomunikacyjne, sieci wodociągowe, linie energetyczna, sieć gazowa. III. Dane wyjściowe do projektowania. Długość trasy objętej projektem - ok. 3,1 km. Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: - kategoria ruchu - KR2 - szerokość jezdni 6,0 m - utwardzone pobocze - na przekrojach drogowych - uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji - odwodnienie - projektowane rowy przydrożne i projektowana kanalizacja deszczowa w obszarze zabudowanym; - przebudowa przepustów w miarę potrzeb, - na całym odcinku projektowana droga dla pieszych i rowerów; - zaprojektować zatoki autobusowe. Przy projektowaniu należy kierować się zasadami podanymi w: - rozporządzeniu MTiGM z 2 marca 1999 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz.U. nr 43 z 14 maja 1999r) - rozporządzeniu MTiGM z 30 maja 200r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. nr 63 z 03 sierpnia 2000r). IV. Projekt budowlany ( wykonawczy} z wyjątkiem części przetargowej należy opracować w 5 egz. (słownie : pięć ) Projekt - koncepcję należy wykonać w 3 (słownie : trzech ) egz. V. Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do prac projektowych. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego tj co 2 tygodnie konsultowania z Zamawiającym wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Należy uzyskać akceptację Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dokumentacje projektowe na budowę lub przebudowę drogi minimum klasy Z o długości minimum 2,0 km każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia. Proponowana na projektanta branży drogowej osoba musi posiadać uprawnienia bez ograniczeń do projektowania dróg oraz musi posiadać doświadczenie zawodowe. Osoba ta powinna w ciągu ostatnich 3 lat wykonać co najmniej jedną dokumentację projektową, której przedmiotem było wykonanie projektu budowlano-wykonawczego z zakresu budowy/przebudowy drogi klasy minimum Z (formularz nr 5).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdp.leszno.pl lub w Zarządzie Dróg Powiatowych pl. Kościuszki 4 w Lesznie w pokoju nr 2 na wniosek Wykonawcy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych pl. Kościuszki 4 w Lesznie , pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.