eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRoboty remontowe w budynkach nr 1,2,4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo oraz na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Gdynia: Roboty remontowe w budynkach nr 1,2,4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo oraz na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 172421 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach nr 1,2,4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo oraz na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie drzwi na stalowe antywłamaniowe klasy C, okien drewnianych na PCV i krat z siatkami w budynku nr 1 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo. Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki drewnianej na PCV i krat stalowych okiennych w budynku nr 2 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo. Część III zamówienia - remont urządzeń wentylacji mechanicznej oraz malowanie pomieszczenia kuchennego w budynku nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo. Część IV zamówienia - prace remontowe polegające na wykonaniu ścianek działowych i montaż drzwi stalowych antywłamaniowych, remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku nr 4 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni. Część V zamówienia - remont elewacji budynku nr 34 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni. Część VI zamówienia - remont łazienki w budynku nr 58 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6, 45.23.24.10-9, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.33.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; b) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem, sprawującym samodzielna funkcję techniczną na budowie; c) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży elektrycznej do realizacji zadania w części III, IV; d) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży sanitarnej do realizacji zadania w części III, VI; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V pkt.1 metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Inne dokumenty, których żąda Zamawiający: Wykonawcy dokonają wizji lokalnej i załączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej potwierdzoną przez Kierownika WAK Nr 5 w Gdyni lub osobę upoważnioną przez Kierownika WAK Nr 5 w Gdyni - w sprawie dokonania wizji lokalnej kontaktować się z p. Magdalena Kaczmarek tel. 58/626-78-28

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) Zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) Treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) Niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, IV piętro, pok. Nr 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. Nr 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowe polegające na wymianie drzwi na stalowe antywłamaniowe klasy C, okien drewnianych na PCV i krat z siatkami w budynku nr 1 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie drzwi na stalowe antywłamaniowe klasy C, okien drewnianych na PCV i krat z siatkami w budynku nr 1 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6, 45.42.11.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace remontowe polegające na wymianie stolarki drewnianej na PCV i krat stalowych okiennych w budynku nr 2 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki drewnianej na PCV i krat stalowych okiennych w budynku nr 2 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont urządzeń wentylacji mechanicznej oraz malowanie pomieszczenia kuchennego w budynku nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia - remont urządzeń wentylacji mechanicznej oraz malowanie pomieszczenia kuchennego w budynku nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace remontowe polegające na wykonaniu ścianek działowych i montaż drzwi stalowych antywłamaniowych, remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku nr 4 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia - prace remontowe polegające na wykonaniu ścianek działowych i montaż drzwi stalowych antywłamaniowych, remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku nr 4 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.42.11.14-6, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont elewacji budynku nr 34 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V zamówienia - remont elewacji budynku nr 34 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont łazienki w budynku nr 58 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI zamówienia - remont łazienki w budynku nr 58 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.