Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-01
Gdynia: Roboty remontowe w budynkach nr 1,2,4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo oraz na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124
w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 172421 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach nr 1,2,4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo oraz na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie drzwi na stalowe antywłamaniowe klasy C, okien drewnianych na PCV i krat z siatkami w budynku nr 1 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo. Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki drewnianej na PCV i krat stalowych okiennych w budynku nr 2 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo. Część III zamówienia - remont urządzeń wentylacji mechanicznej oraz malowanie pomieszczenia kuchennego w budynku nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo. Część IV zamówienia - prace remontowe polegające na wykonaniu ścianek działowych i montaż drzwi stalowych antywłamaniowych, remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku nr 4 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni. Część V zamówienia - remont elewacji budynku nr 34 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni. Część VI zamówienia - remont łazienki w budynku nr 58 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni. Wartośc zamówienia poniżej progów unijnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6, 45.23.24.10-9, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.33.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; b) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem, sprawującym samodzielna funkcję techniczną na budowie; c) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży elektrycznej do realizacji zadania w części III, IV; d) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia branży sanitarnej do realizacji zadania w części III, VI; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów o których mowa w Rozdz. V pkt.1 metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3. Inne dokumenty, których żąda Zamawiający: Wykonawcy dokonają wizji lokalnej i załączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej potwierdzoną przez Kierownika WAK Nr 5 w Gdyni lub osobę upoważnioną przez Kierownika WAK Nr 5 w Gdyni - w sprawie dokonania wizji lokalnej kontaktować się z p. Magdalena Kaczmarek tel. 58/626-78-28
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Braku płynności finansowania inwestycji lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Rocznym Planie Remontów na dany rok budżetowy, b) Zmian w ustawie prawo budowlane i rozporządzeniach wykonawczych, ustawach i rozporządzeniach (mających wpływ na przedmiot zamówienia), które nastąpiły po dniu podpisania umowy, c) Treści decyzji administracyjnych uzyskanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy związanych z przedmiotem umowy, d) Niemożności dotrzymania terminu wykonania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, IV piętro, pok. Nr 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. Nr 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowe polegające na wymianie drzwi na stalowe antywłamaniowe klasy C, okien drewnianych na PCV i krat z siatkami w budynku nr 1 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie drzwi na stalowe antywłamaniowe klasy C, okien drewnianych na PCV i krat z siatkami w budynku nr 1 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6, 45.42.11.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace remontowe polegające na wymianie stolarki drewnianej na PCV i krat stalowych okiennych w budynku nr 2 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki drewnianej na PCV i krat stalowych okiennych w budynku nr 2 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont urządzeń wentylacji mechanicznej oraz malowanie pomieszczenia kuchennego w budynku nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia - remont urządzeń wentylacji mechanicznej oraz malowanie pomieszczenia kuchennego w budynku nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2035 przy ul. Sakowicza 1 w Gdyni-Demptowo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.47-6, 45.42.11.25-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace remontowe polegające na wykonaniu ścianek działowych i montaż drzwi stalowych antywłamaniowych, remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku nr 4 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia - prace remontowe polegające na wykonaniu ścianek działowych i montaż drzwi stalowych antywłamaniowych, remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w budynku nr 4 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.42.11.14-6, 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont elewacji budynku nr 34 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V zamówienia - remont elewacji budynku nr 34 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont łazienki w budynku nr 58 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI zamówienia - remont łazienki w budynku nr 58 na terenie Centralnej Składnicy Marynarki Wojennej przy ul. Czernickiego 124 w Gdyni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Remont szklanego świetlika nad klatką schodową w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Matejki 8/10 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.