To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-03
Kraków: Dostawa testów do diagnostyki choroby Aujeszkyego
Numer ogłoszenia: 172523 - 2016; data zamieszczenia: 03.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122631 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2931000, faks 12 2931090.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów do diagnostyki choroby Aujeszkyego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa immunoenzymatycznych testów (ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko glikoproteinie gE wirusa choroby Aujeszkyego w surowicy krwi świń i dzików, pozwalających na wykonanie szacunkowej ilości oznaczeń: min. 40 000 oznaczeń max. 50 000 oznaczeń. Wymagania dotyczące testu: 1) testy muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 2) do każdej partii towaru winien być załączony certyfikat zgodności. 3) opakowanie jednostkowe testu winno zawierać płytki (1 płytka = 96 dołków ) i odczynniki. 4) odpowiednia ilość testów winna zapewnić możliwość wykonania dodatkowo kontroli zestawowych testu 5) wymagany okres gwarancji (termin ważności ) testów minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 6) transport testów musi spełniać wymogi przewidziane przez producenta szczególnie w zakresie wymaganej temperatury przechowywania. 7) wraz z testami należy dostarczyć wszystkie odczynniki do racjonalnego wykorzystania. 8) wymagany czas inkubacji badanych próbek maksymalnie do dwóch godzin. 9) test winien być wyposażony w program komputerowy w systemie WINDOWS, który automatycznie steruje pracą czytnika oraz pobiera i opracowuje wyniki z uwzględnieniem kryteriów walidacji testu. 2. Wykonawca winien przeszkolić pracowników Zamawiającego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w zakresie wykonania zaprogramowanego testu. 3. Wykonawca winien zapewnić bezpłatną aktualizację programu komputerowego oraz okresową kontrolę poprawności jego działania i współpracy z czytnikiem. 4. Wykonawca winien dostarczyć instrukcję wykonania testu w języku polskim i oryginalną w języku producenta testu. 5. Wykonawca winien zapewnić odpowiednie oprogramowanie dla posiadanego przez Zamawiającego automatycznego urządzeniaETIMAX oraz czytnika ELISA wraz z przenośną stacją sterującą. 6. Wykonawca winien przeszkolić personel w zakresie wykonania pełnej analizy próbek, pomiaru fotometrycznego oraz przeliczenia danych z uwzględnieniem kryteriów walidacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWO TECHNICZNE "ANIMAL TRADE" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWO TECHNICZNE "ANIMAL TRADE" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Biuro Handlowo Techniczne Animal Trade Sp. z o.o., ul. Poleczki 40, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90500,00
Oferta z najniższą ceną: 90500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.